til jer der bor i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

miinimeal

nvm skriver:

det var nemlig det jeg tænkte, det må jeg lige se på så.

men tak for dit svar

så lidt, har selv gjort det, men min søn er et meget varmt bar og skal helst lægge uden dyne i den her varme(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

nvm

isabellamor skriver:

det kan du sikkert, men du skal ikke hænge mig op på det.. har ik selv prøvet det. men det kan du da sikkert.. prøv det og se om det virker..

jeg må prøve, der ikke andet for hehe

tak for det

Anmeld

30. april 2011

nvm

alberts mor<3 skriver:

så lidt, har selv gjort det, men min søn er et meget varmt bar og skal helst lægge uden dyne i den her varme(;

ØV det min datter også, hun sveder rigtig meget, men ville ligge hend ei langærmet body og tynde bukser.. men nu må jeg se

Anmeld

30. april 2011

eElak

Jeg ville blive ude.. 

Boede på første sal til han var 5 måneder, og der fungede barnevognskassen som en lift, så der kunne jeg have ham med op.. 

Efter jeg/vi flyttede, var det til stuen (høj stue), og der har jeg sat vognen nedenfor, og åbnet altandøren. 

Anmeld

30. april 2011

MamaJakob

nvm skriver:

jeg vil heller ikke lade hende stå, bor selv på 2 sal og har kun skrå vinduer så kan ikke engang se ud. har godt nok altan og barnevogn på altanen, men hjælper jo ikke når man har været ude og gå med den anden vogn og hun sover i den.

men ja det er rigtig øv at bo i lejlighed når det drjer sig om barnets sovning

Når nu du har altan-barnevogn, så giv da det et par forsøg med at bære den lille op (så forsigtigt, så forsigtigt) og se om du kan lulle den i søvn igen i den anden barnevogn. Hvem ved - måske virker det

Anmeld

30. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Tager hende med op i liften, sover hun godt nok, så sover hun videre ellers vågner hun, rigtig træls, men bliver jo nød til det..

Anmeld

30. april 2011

Nadia&Daniel

isabellamor skriver:

jeg tager ham op, fordi at jeg ikke kan lide at han står nede, bor på 2 sal... og så har jeg en barnevogn på altanen hvor jeg lægger ham i så han kan sove videre.. han vågner somregel ikke af at blive taget op... 

sådan gør vi også

Anmeld

30. april 2011

nvm

MamaJakob skriver:

Når nu du har altan-barnevogn, så giv da det et par forsøg med at bære den lille op (så forsigtigt, så forsigtigt) og se om du kan lulle den i søvn igen i den anden barnevogn. Hvem ved - måske virker det

det gør det ikke hun er ikke et sove barn, langt fra, desværre så det er helt umuligt

Anmeld

30. april 2011

nvm

MaleneS2011baby<3 skriver:

Tager hende med op i liften, sover hun godt nok, så sover hun videre ellers vågner hun, rigtig træls, men bliver jo nød til det..

var mere når de er vokset fra liften

det er min datter nemlig

Anmeld

30. april 2011

morethanperfect

nvm skriver:

hvordan gør i når jeres lille barn sover efter i har været ude, mener på en gå tur, i centeret/byen osv.

hvis altså barnet er bevet for stor til lift. og du bor på 1,2 eller 3 sal. hvor der KUN er trapper.

blir du nede/ude til barnet vågner, eller hva gør du?

Lader ham sove Sætte babyalarmen , og jeg kan se lige ud til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.