til jer der bor i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

B&J

nvm skriver:

årh det alt for tungt, den er meget tung vore og bor på 2 sal

Åh v øv øv..... det er bare så træls jeg er også ked af vores dreng ikke kan sove nede i gåren men der går så mange og folk pisser osv der nede så han skal ikke der ned og stå vi kæmper med af få den lukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Vidunderligeunger

nvm skriver:

hvordan gør i når jeres lille barn sover efter i har været ude, mener på en gå tur, i centeret/byen osv.

hvis altså barnet er bevet for stor til lift. og du bor på 1,2 eller 3 sal. hvor der KUN er trapper.

blir du nede/ude til barnet vågner, eller hva gør du?

går op med barnet og håber på det ikke vågner

Anmeld

30. april 2011

Isabella_mor

nvm skriver:

det har jeg også og bor også på 2 sal....MEN ilina vågner desværre hvis jeg tager hende op, det bare SÅ ØV

jeg har brugt kørpose (sleebee) den har han ikke vågnet når jeg har løftet ham op, men det er sgu blevet lidt for varmt med al den lækre sol. så jeg er nødt til at tage ham op,, men jeg plejer ikke at skynde mig hjem når han er faldet i søvn, så spæner jeg op og henter hunden og så går vi bare en lille god tur.. så er der slået to fluer med et smæk... så det sker ikke så tit at han sover når vi kommer hjem. 

Anmeld

30. april 2011

nvm

alberts mor<3 skriver:

albert har bare lært det fra helt lille, og sover bedst med "larm"(;

men vil heller ikke lade albert stå. dett har jeg det får dårligt med,

men om vinteren bruger jeg fx en voksi pose, men der er desværre for varmt nu

ja det med voksi pose det også en god ide, jeg har brugt den få gange til hende her i varmen, åbner den hel op, lukker den kun når jeg skal bære hende i den. men hvad nu hvis man tog dynen ud af voksi posen, kunnne man så ikke bruge den bare til at bære i ?

Anmeld

30. april 2011

nvm

B&J skriver:

Åh v øv øv..... det er bare så træls jeg er også ked af vores dreng ikke kan sove nede i gåren men der går så mange og folk pisser osv der nede så han skal ikke der ned og stå vi kæmper med af få den lukket

vi har slet ingen gård, det er meget åben her, så det ville jeg heller aldrig gøre ØV BØV

Anmeld

30. april 2011

nvm

isabellamor skriver:

jeg har brugt kørpose (sleebee) den har han ikke vågnet når jeg har løftet ham op, men det er sgu blevet lidt for varmt med al den lækre sol. så jeg er nødt til at tage ham op,, men jeg plejer ikke at skynde mig hjem når han er faldet i søvn, så spæner jeg op og henter hunden og så går vi bare en lille god tur.. så er der slået to fluer med et smæk... så det sker ikke så tit at han sover når vi kommer hjem. 

jeg havde overvejet lidt at ta dynen ud af min voksi pose, har så bare bruge den til at bære i, hvis du forstår hvad jeg mener, tror du så man kan det?

Anmeld

30. april 2011

miinimeal

nvm skriver:

ja det med voksi pose det også en god ide, jeg har brugt den få gange til hende her i varmen, åbner den hel op, lukker den kun når jeg skal bære hende i den. men hvad nu hvis man tog dynen ud af voksi posen, kunnne man så ikke bruge den bare til at bære i ?

jo så er det bare som et tæppe, kan du sagtens

Anmeld

30. april 2011

nvm

alberts mor<3 skriver:

jo så er det bare som et tæppe, kan du sagtens

det var nemlig det jeg tænkte, det må jeg lige se på så.

men tak for dit svar

Anmeld

30. april 2011

Isabella_mor

nvm skriver:

jeg havde overvejet lidt at ta dynen ud af min voksi pose, har så bare bruge den til at bære i, hvis du forstår hvad jeg mener, tror du så man kan det?

det kan du sikkert, men du skal ikke hænge mig op på det.. har ik selv prøvet det. men det kan du da sikkert.. prøv det og se om det virker..

Anmeld

30. april 2011

Nalle

nvm skriver:

det var når barnet var for stor til lifte

Så længe brugte vi ikke barnevogn, så det kan jeg ikke svare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.