til jer der bor i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.998 visninger
52 svar
0 synes godt om
30. april 2011

nvm

hvordan gør i når jeres lille barn sover efter i har været ude, mener på en gå tur, i centeret/byen osv.

hvis altså barnet er bevet for stor til lift. og du bor på 1,2 eller 3 sal. hvor der KUN er trapper.

blir du nede/ude til barnet vågner, eller hva gør du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Mortilelias<3

nvm skriver:

hvordan gør i når jeres lille barn sover efter i har været ude, mener på en gå tur, i centeret/byen osv.

hvis altså barnet er bevet for stor til lift. og du bor på 1,2 eller 3 sal. hvor der KUN er trapper.

bor på 2 sal har 10 trapper op men lader ham stå uden for? og går op og åbener en vindue ud til ham

Anmeld

30. april 2011

miinimeal

nu sover albert ret så tungt så jeg tager ham stille og og holder ham i vugge/ammestilling og går stille op(:

Anmeld

30. april 2011

Sara.

Lærke lod jeg sove i barnevognen i vores gård

(bor i lejlighed, 3 sal, Århus Centrum).

Anmeld

30. april 2011

2721

Vi venter altid til han vågner

Anmeld

30. april 2011

MRN

Lod ham sove og satte babyalarm på :-) Vores søn har sovet ude i sin barnevogn to gange dagligt fra han var 2 uger gammel - hver dag. Selvom det var i lejlighed inde i byen. Ingen problemer :-) stod bare i den aflåste gård.

Anmeld

30. april 2011

B&J

Vi klikker den øverste del af og bære ham op sætter ham på gulvet og åbner et vindu også sover han videre, ville dog ikke sætte ham i vores går da den er alt for åben for andre

Anmeld

30. april 2011

SussieThyssen

Jeg vendede min den ældste til at sove videre selvom hun blev båret op på armen.
Skal lige sige at vi boede på 2. sal, så jeg lod hende ikke blive nede, men tog hende med op.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. april 2011

LauraLW

nvm skriver:

ja som regel bliver jeg ude indtil hun vågner - kun få gange har jeg vækket hende for at gå op.

Laura

Anmeld

30. april 2011

Nalle

bar liften op på 2. sal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.