til jer der bor i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

MamaJakob

Vi bor på 4. sal (!), så jeg vil heller ikke lade vognen stå, og Jakob er desværre begyndt at vågne, når jeg bærer ham op i liften

Så min. én gang om dagen, går jeg enten en laaaang tur, så jeg er sikker på, han får sovet godt igennem, eller sætter mig på en café el. lign. og lader ham stå udenfor, så han sover videre.

Har også overvejet, nu hvor vejret er blevet bedre, at sætte mig i gården med en bog, når vi kommer hjem fra tur, så det er også en mulighed, hvis der hører gård til jeres ejendom...?

Men ja, hold op, hvor er det øv nogle gange at bo i lejlighed - for det ville da være meget rart at kunne tulle rundt og være lidt huslig, mens den lille sov udenfor i barnevognen indenfor rækkevidde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

nvm

Nalle skriver:

bar liften op på 2. sal

det var når barnet var for stor til lifte

Anmeld

30. april 2011

DLM

jeg bor på 4 sal og hvis min søn falder i søvn og stadig sover når vi kommer hjem venter jeg til han vågner med at gå op

Anmeld

30. april 2011

nvm

MamaJakob skriver:

Vi bor på 4. sal (!), så jeg vil heller ikke lade vognen stå, og Jakob er desværre begyndt at vågne, når jeg bærer ham op i liften

Så min. én gang om dagen, går jeg enten en laaaang tur, så jeg er sikker på, han får sovet godt igennem, eller sætter mig på en café el. lign. og lader ham stå udenfor, så han sover videre.

Har også overvejet, nu hvor vejret er blevet bedre, at sætte mig i gården med en bog, når vi kommer hjem fra tur, så det er også en mulighed, hvis der hører gård til jeres ejendom...?

Men ja, hold op, hvor er det øv nogle gange at bo i lejlighed - for det ville da være meget rart at kunne tulle rundt og være lidt huslig, mens den lille sov udenfor i barnevognen indenfor rækkevidde

jeg vil heller ikke lade hende stå, bor selv på 2 sal og har kun skrå vinduer så kan ikke engang se ud. har godt nok altan og barnevogn på altanen, men hjælper jo ikke når man har været ude og gå med den anden vogn og hun sover i den.

men ja det er rigtig øv at bo i lejlighed når det drjer sig om barnets sovning

Anmeld

30. april 2011

nvm

MorTilElias<3 30/10/09! skriver:

bor på 2 sal har 10 trapper op men lader ham stå uden for? og går op og åbener en vindue ud til ham

hold da op, kun 10 trapper til 2 sal...gid det var sådan her, 2 sal er det højeste her og der bor jeg, med skråv vinduer så kan ikke holde øje med min datter eller høre hende, så ville aldrig lade hende stå dernede,måske hvis jeg boede i stuen

Anmeld

30. april 2011

nvm

alberts mor<3 skriver:

nu sover albert ret så tungt så jeg tager ham stille og og holder ham i vugge/ammestilling og går stille op(:

ØV altså hvor snyd, gad jeg godt Ilina ku, og ville aldrig lade hende stå helt nede alene

Anmeld

30. april 2011

Isabella_mor

jeg tager ham op, fordi at jeg ikke kan lide at han står nede, bor på 2 sal... og så har jeg en barnevogn på altanen hvor jeg lægger ham i så han kan sove videre.. han vågner somregel ikke af at blive taget op... 

Anmeld

30. april 2011

nvm

B&J skriver:

Vi klikker den øverste del af og bære ham op sætter ham på gulvet og åbner et vindu også sover han videre, ville dog ikke sætte ham i vores går da den er alt for åben for andre

årh det alt for tungt, den er meget tung vore og bor på 2 sal

Anmeld

30. april 2011

nvm

isabellamor skriver:

jeg tager ham op, fordi at jeg ikke kan lide at han står nede, bor på 2 sal... og så har jeg en barnevogn på altanen hvor jeg lægger ham i så han kan sove videre.. han vågner somregel ikke af at blive taget op... 

det har jeg også og bor også på 2 sal....MEN ilina vågner desværre hvis jeg tager hende op, det bare SÅ ØV

Anmeld

30. april 2011

miinimeal

nvm skriver:

ØV altså hvor snyd, gad jeg godt Ilina ku, og ville aldrig lade hende stå helt nede alene

albert har bare lært det fra helt lille, og sover bedst med "larm"(;

men vil heller ikke lade albert stå. dett har jeg det får dårligt med,

men om vinteren bruger jeg fx en voksi pose, men der er desværre for varmt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.