solskærm......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Mor til prinsessen :-)

132319 skriver:

Ja, den er magen til 

Jeg har købt den brugt på DBA til 150 kr 

okay tak.... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

camilla28

Mor til prinsessen :-) skriver:

hmm... ved ikke om det bare er mig.. men jeg kan ikke se den på babygear?? Kan kun se et solsejl... men det er ikke den jeg er interesseret i :-)

tænte at der måske var noget i den stil som kunne fange din intresse næste skridt er at google

Anmeld

29. april 2011

camilla28

hmm... ved ikke om det bare er mig.. men jeg kan ikke se den på babygear?? Kan kun se et solsejl... men det er ikke den jeg er interesseret i :-)

tænte at der måske var noget i den stil som kunne fange din intresse næste skridt er at google

Anmeld

29. april 2011

camilla28 skriver:

hehe har googlet inden jeg skrev indlægget :-)

Anmeld

29. april 2011

CamillaSoefelt

http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=345_199&products_id=2843

Ville i vælge sådan en solskærm?? Jeg er lidt i tvivl fordi for det første synes jeg de er tudegrimme..... for det andet så hader jeg lidt det med at købe noget på nettet jeg ikke har set før (de har den ikke i ønskebørn eller babysam, har tjekket).

Men jeg tænker lidt den er meget praktisk her i solen end en paraply er, men ved jo ikke om den dækker når mit barn ligger ned. Fordi hvis jeg skal have gang i stofbleen alligevel så er den jo lige meget.  Jeg ville købe skærmen for at undgå stofbleen.

Har i nogle erfaringer omkring sådan en solskærm? Ellers ander gode ideer til at beskytte lille pigen imod solen :-) (andet ens solhat, solcreme, tøj og sådan.....

Den kan klart anbefales. Synes den er grim men god:-)!!!

Anmeld

29. april 2011

katrine26

hej.

Kunne se du bor i helsingør.

For jeg ved de har den i hillerøds babysam som ikke er så lang væk (er fra hillerød) eller i hvertilfald den som ligner meget..jeg synets også den er vild grim så jeg har købt noget der ligner men som ikke er nær så stor og klodset de koster 250 i babysam og hedder aussie's finest.

Anmeld

29. april 2011

LISBETH:-)

Sådan en sidder jeg også og er på udkig efter og jeg fandt den på tilbud her:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11952

Anmeld

29. april 2011

katrine26 skriver:

hej.

Kunne se du bor i helsingør.

For jeg ved de har den i hillerøds babysam som ikke er så lang væk (er fra hillerød) eller i hvertilfald den som ligner meget..jeg synets også den er vild grim så jeg har købt noget der ligner men som ikke er nær så stor og klodset de koster 250 i babysam og hedder aussie's finest.

Okay vil prøve at se den :-8 Tusind tak for dit svr....

Anmeld

29. april 2011

lisbeth2910 skriver:

Sådan en sidder jeg også og er på udkig efter og jeg fandt den på tilbud her:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11952

jeps har set den, men på den andet er der også tilbud og kan man få uldtæppe og kørepose med og sådan.... tænkte jeg var smart til hendes nye klapvogn :-)

Anmeld

30. april 2011

Gyllibik

Har ikke læst hele tråden igennem, men ville bare lige sige, at jeg købte den til 149,- hos Tøjbamsen i Århus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.