solskærm......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Mor til prinsessen :-)

MoarHvidovre skriver:

Ja, helt sikkert - de er drøn smarte

ja synes nu stadig de ikke er særlig pæne hehe Men det er dejligt at jeg har mulighed for at se min pige når der ikke er en klud for--- også har jeg også læst at stofbleer på barnevognen er farlige for barnet, pga der ikke kommer så meget luft ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mor til prinsessen :-) skriver:

ja synes nu stadig de ikke er særlig pæne hehe Men det er dejligt at jeg har mulighed for at se min pige når der ikke er en klud for--- også har jeg også læst at stofbleer på barnevognen er farlige for barnet, pga der ikke kommer så meget luft ind.

Nej, de er ikke smarte på udseende - men funktionsmæssige

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

Jeg synes så det er noget l*** rent ud sagt!

Aldrig har jeg følt at jeg har spildt penge så groft som på den..Den er totalt vakkelvoren, tynd og ja, alt er galt.

Nu bruger vi en stofble med tøjklemmer..Meget bedre og koster ikke en herregård

Anmeld

28. april 2011

tinasmor

Jeg har set dem og altid tænkt at det så smart ud (altså ikke pænt men praktisk)

Vi selv har en der minder meget om denne:

http://www.onlinekids.dk/shop/sunbreak-i-lyseblaa-3816p.html

og den har vi været smadder glad for.

Anmeld

28. april 2011

GUSO

Det er helt klart den bedste invistering jeg har gjort elsker den.. Dog sætter jeg den lige fast med en plastik ring i hver side af kalechen så er den ikke så vakkelvorn.. Husk at der ikke er uv beskyttelse i en stofble og det kan ende med en solskoldet baby!!! camilla

Anmeld

28. april 2011

Laulund87 skriver:

Jeg synes så det er noget l*** rent ud sagt!

Aldrig har jeg følt at jeg har spildt penge så groft som på den..Den er totalt vakkelvoren, tynd og ja, alt er galt.

Nu bruger vi en stofble med tøjklemmer..Meget bedre og koster ikke en herregård

okay det er bare ikke godt at bruge den stofble, det er farligt for barnet :-)... Derfor jeg ville se hvad jeg ellers kunne gøre...

er det lige præcis denne her du har købt?? fordi den jeg så i ønske i går lignede ikke til at være noget for mig nemlig..... Der er jo forskel på dem :-)

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

Mor til prinsessen :-) skriver:

okay det er bare ikke godt at bruge den stofble, det er farligt for barnet :-)... Derfor jeg ville se hvad jeg ellers kunne gøre...

er det lige præcis denne her du har købt?? fordi den jeg så i ønske i går lignede ikke til at være noget for mig nemlig..... Der er jo forskel på dem :-)

Hvordan mener du med farligt?

Jep det er præcis den der og den er ikke pengene værd, synes jeg

Anmeld

28. april 2011

funklestjernmoren

Nå, nu skal jeg også melde mig en gang hvis jeg ellers suger så mange tipps herfra.

Jeg har altså lige bestilt den her:

https://www.lina-m.eu/e/index.php?

Den beskytter nemlig ikke kun mod sol men for uv og har den højeste UPF 80. Det synes jeg vigtig. Og så findes den i forskellige farver. Lyse farver.

Koster ikke verden og de sender gerne til Danmark.

Solskins hilsen,

Katharina

Anmeld

28. april 2011

Laulund87 skriver:

Hvordan mener du med farligt?

Jep det er præcis den der og den er ikke pengene værd, synes jeg

Der var en artikkel herinde omkring de stofbleer på barnevogene. lang historie kort, men barnet kan ikke få luft pga bleen, og der bliver varmt og ikke nogle cirkulation..... Så luften bliver farlig for barnet at trække vejret derinde.....

Kan ikke huske h´vem der lagde artilken herind... Det er for nyligt :-)
Det var i hvert fald tankevækkende....

Anmeld

28. april 2011

funklestjernmoren skriver:

Nå, nu skal jeg også melde mig en gang hvis jeg ellers suger så mange tipps herfra.

Jeg har altså lige bestilt den her:

https://www.lina-m.eu/e/index.php?

Den beskytter nemlig ikke kun mod sol men for uv og har den højeste UPF 80. Det synes jeg vigtig. Og så findes den i forskellige farver. Lyse farver.

Koster ikke verden og de sender gerne til Danmark.

Solskins hilsen,

Katharina

hehe velkommen hertil :-) Vil lige advare dig, man kan blive afhængid af siden

Den vil jeg så lige kigge på.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.