solskærm......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Jennifer skriver:

Ja såan har jeg det også. hmm kan de ikke få den hjem ?

Har ikke spurgt endnu.. var i ønske forleden hvor han vidste mig en, men som jeg ikke synes var noget, vil gerne have den jeg har vist i mit indlæg... men andre ønske har den åbenbart, så det skal jeg lige forhøre mig omkring :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Nemesis

Mor til prinsessen :-) skriver:

hmm... lidt træls kommer nok ikke lige forbi jeg bor i helsingør hehe......
men synes også de er mere smarte end en parasol fordi har hørt en del omkring parasol og en smule vind :-)

meget underligt..for har en veninde i Helsingør som i sidste uge var i ønskebørn og købe den solskærm...

Jeg har den også og selvom jeg ikke synes den er køn så er den praktisk.

på klapvognen har jeg faktisk haft trykket den helt ned over så Sara har være lukket af så har hun både fået skygge og lidt mørke når hun har sovet.

Den er nem at have med...fylder intet i en kuffert :-) og modsat en parasol (som jeg også har) så kan Sara ikke selv ændre på denne her og dermed er jeg mere sikker på hun også får skyggen.

Parasollen pillede hun ustandseligt ved og derved var den aldrig rigtig anvendelig.

:-) Sisse

Anmeld

29. april 2011

ladydan1 skriver:

meget underligt..for har en veninde i Helsingør som i sidste uge var i ønskebørn og købe den solskærm...

Jeg har den også og selvom jeg ikke synes den er køn så er den praktisk.

på klapvognen har jeg faktisk haft trykket den helt ned over så Sara har være lukket af så har hun både fået skygge og lidt mørke når hun har sovet.

Den er nem at have med...fylder intet i en kuffert :-) og modsat en parasol (som jeg også har) så kan Sara ikke selv ændre på denne her og dermed er jeg mere sikker på hun også får skyggen.

Parasollen pillede hun ustandseligt ved og derved var den aldrig rigtig anvendelig.

Det er meget mystisk at din veninde har købt den jeg gerne vil have når jeg ikke kan få den.... Den jeg fik vist i ønskebørn i Helsingør er denne her :

http://www.onskeborn.dk/Produkter/Produkter/VOGNE%20OG%20TILBEHOR/sommertilbehoer.aspx

Og det er ikke den jeg er interesseret i, den jeg er interesseret i er den jeg har vist i mit første indlæg :-) Der findes alligevel nogle forskellige solskærme, men synes ikke den fra ønskebørn som jeg fik vist var noget.

Men ja synes også de ser praktiske ud, hvor har du købt din henne?

Anmeld

29. april 2011

camilla28

JEG VILLE FORSLÅ at

du lurede på babygear.dk

Anmeld

29. april 2011

132319

Jeg har en og ville ikke undvære den 

Anmeld

29. april 2011

132319

nutche skriver:

jeg bliver nød til at spørge:

de her solskærme, er det nogen i bruger når baby sover eller når i går tur?

Jeg bruger den når Kamille sidder op i barevognen 

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

Det er meget mystisk at din veninde har købt den jeg gerne vil have når jeg ikke kan få den.... Den jeg fik vist i ønskebørn i Helsingør er denne her :

http://www.onskeborn.dk/Produkter/Produkter/VOGNE%20OG%20TILBEHOR/sommertilbehoer.aspx

Og det er ikke den jeg er interesseret i, den jeg er interesseret i er den jeg har vist i mit første indlæg :-) Der findes alligevel nogle forskellige solskærme, men synes ikke den fra ønskebørn som jeg fik vist var noget.

Men ja synes også de ser praktiske ud, hvor har du købt din henne?

Jeg valgte at købe min på nettet. synes ikke jeg kunne finde den andre steder.

Måske du også skal finde den i en netbutik.

Anmeld

29. april 2011

camilla28 skriver:

JEG VILLE FORSLÅ at

du lurede på babygear.dk

hmm... ved ikke om det bare er mig.. men jeg kan ikke se den på babygear?? Kan kun se et solsejl... men det er ikke den jeg er interesseret i :-)

Anmeld

29. april 2011

132319 skriver:

Jeg har en og ville ikke undvære den 

er den magentil? har du købt den i en butik eller på nettet..... :-)

Tror også jeg må eje en.... bare lige med at finde den rigtige  der er lidt at vælge imellem....

Anmeld

29. april 2011

132319

er den magentil? har du købt den i en butik eller på nettet..... :-)

Tror også jeg må eje en.... bare lige med at finde den rigtige  der er lidt at vælge imellem....

Ja, den er magen til 

Jeg har købt den brugt på DBA til 150 kr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.