solskærm......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.638 visninger
53 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Mor til prinsessen :-)

http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=345_199&products_id=2843

Ville i vælge sådan en solskærm?? Jeg er lidt i tvivl fordi for det første synes jeg de er tudegrimme..... for det andet så hader jeg lidt det med at købe noget på nettet jeg ikke har set før (de har den ikke i ønskebørn eller babysam, har tjekket).

Men jeg tænker lidt den er meget praktisk her i solen end en paraply er, men ved jo ikke om den dækker når mit barn ligger ned. Fordi hvis jeg skal have gang i stofbleen alligevel så er den jo lige meget.  Jeg ville købe skærmen for at undgå stofbleen.

Har i nogle erfaringer omkring sådan en solskærm? Ellers ander gode ideer til at beskytte lille pigen imod solen :-) (andet ens solhat, solcreme, tøj og sådan.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mor til prinsessen :-) skriver:

http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=345_199&products_id=2843

Ville i vælge sådan en solskærm?? Jeg er lidt i tvivl fordi for det første synes jeg de er tudegrimme..... for det andet så hader jeg lidt det med at købe noget på nettet jeg ikke har set før (de har den ikke i ønskebørn eller babysam, har tjekket).

Men jeg tænker lidt den er meget praktisk her i solen end en paraply er, men ved jo ikke om den dækker når mit barn ligger ned. Fordi hvis jeg skal have gang i stofbleen alligevel så er den jo lige meget.  Jeg ville købe skærmen for at undgå stofbleen.

Har i nogle erfaringer omkring sådan en solskærm? Ellers ander gode ideer til at beskytte lille pigen imod solen :-) (andet ens solhat, solcreme, tøj og sådan.....

hov måske jeg skulle have sat mit indlæg ind under babyudstyr...... sorry......

Anmeld

28. april 2011

FruHolm <3

hov måske jeg skulle have sat mit indlæg ind under babyudstyr...... sorry......

jeg har lige set sådan en i ønskebørn i foregårs

Anmeld

28. april 2011

sarah Foged skriver:

jeg har lige set sådan en i ønskebørn i foregårs

jeg var der i går, og de har ikke den her.... heller ikke i kataloget og på nettet.... Han havde en hvor der også var myggenet i. Men den kan ikke "slåes ned" til soveposition..... og materialet var heller ikke det samme, den i ønske var i stof....

Hvad for en ønskebørn så du den i??

Anmeld

28. april 2011

FruHolm <3

jeg var der i går, og de har ikke den her.... heller ikke i kataloget og på nettet.... Han havde en hvor der også var myggenet i. Men den kan ikke "slåes ned" til soveposition..... og materialet var heller ikke det samme, den i ønske var i stof....

Hvad for en ønskebørn så du den i??

Okay underligt Ønskebørn i lemvig, hun viste den frem og sagde de var smarte istedet for parasol

Anmeld

28. april 2011

Okay underligt Ønskebørn i lemvig, hun viste den frem og sagde de var smarte istedet for parasol

hmm... lidt træls kommer nok ikke lige forbi jeg bor i helsingør hehe......
men synes også de er mere smarte end en parasol fordi har hørt en del omkring parasol og en smule vind :-)

Anmeld

28. april 2011

FruHolm <3

hmm... lidt træls kommer nok ikke lige forbi jeg bor i helsingør hehe......

hehe okay nej der er noget vej, han ville ikk skaffe en hjem til dig dernede ? de plejer at være flinke til at skaffe tingene hjem hernede hvis det ikk er noget de har

Anmeld

28. april 2011

Dot D

Vi har den, og den er bare så god. Den passer på både klapvogn og barnevogn, og den kan gøres "helt lystæt" eller med ventilation, når barnet sover... Jeg købte den hos Ønskebørn i Randers

Et godt køb, den er nem at have med i den medfølgende pose, fylder ikke meget....

Anmeld

28. april 2011

Dot D skriver:

Vi har den, og den er bare så god. Den passer på både klapvogn og barnevogn, og den kan gøres "helt lystæt" eller med ventilation, når barnet sover... Jeg købte den hos Ønskebørn i Randers

Et godt køb, den er nem at have med i den medfølgende pose, fylder ikke meget....

lige præcis den jeg har fundet eller en som ligner??

Det var dog utroligt at i kunne finde den i ønskebørn når jeg bare fik af vide "vi har kun denne her" og jeg forklarede ham også omkring denne her jeg havde set og synes var mere smart.

dejligt du siger den ikke fylder så meget, fordi det ser den ud til hehe... Derfor jeg gerne ville se den irl end bare på nettet jo

Anmeld

28. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, helt sikkert - de er drøn smarte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.