solskærm......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Laulund87

Mor til prinsessen :-) skriver:

Der var en artikkel herinde omkring de stofbleer på barnevogene. lang historie kort, men barnet kan ikke få luft pga bleen, og der bliver varmt og ikke nogle cirkulation..... Så luften bliver farlig for barnet at trække vejret derinde.....

Kan ikke huske h´vem der lagde artilken herind... Det er for nyligt :-)
Det var i hvert fald tankevækkende....

Okay, men stofbleen på vores barnevogn dækker slet ikke hele "åbningen" så det er jeg ikke bekymret for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Laulund87 skriver:

Okay, men stofbleen på vores barnevogn dækker slet ikke hele "åbningen" så det er jeg ikke bekymret for

Det gjorde min heller ikke... men vil ikke tage chanchen til sommer da der bliver varmt :-)

Anmeld

28. april 2011

Dot D

lige præcis den jeg har fundet eller en som ligner??

Det var dog utroligt at i kunne finde den i ønskebørn når jeg bare fik af vide "vi har kun denne her" og jeg forklarede ham også omkring denne her jeg havde set og synes var mere smart.

dejligt du siger den ikke fylder så meget, fordi det ser den ud til hehe... Derfor jeg gerne ville se den irl end bare på nettet jo

Ja, lige den samme

Anmeld

29. april 2011

Lone Jakobsen

jeg bliver nød til at spørge:

de her solskærme, er det nogen i bruger når baby sover eller når i går tur?

Anmeld

29. april 2011

nutche skriver:

jeg bliver nød til at spørge:

de her solskærme, er det nogen i bruger når baby sover eller når i går tur?

Halløj... jeg havde tænkt mig at bruge den når vi skal ud og gå... vi har ikke bil så vi får gået en masse, også når vi har hund.... og allerede nu skinder solen jo en del, og hun kan ikke lide at få den i øjnene, og stofbleen er ikke så smart at bruge, så derfor har jeg tænkt på denne her da jeg har hørt meget omkring hvor dårlige parasoller er i blæsevejr og i sol.

Min datter på 6 måneder har ikke mulighed for at sove ude, med mindre vi går en tur, også synes jeg også det er smart man kan lukke helt ned :-) (er lidt bange for at der bliver for varmt, men det skulle der ikke gøre)

Anmeld

29. april 2011

Mikkel's mor <3

hold da op den var smart, sådan en tror jeg da at jeg skal have fat i
mon den passer til alle vogne ?

Anmeld

29. april 2011

Jennifer skriver:

hold da op den var smart, sådan en tror jeg da at jeg skal have fat i
mon den passer til alle vogne ?

Ja det står der at den burde.. bare den har kaleche..... også er det både barnevogn og klapvogn :-)

Anmeld

29. april 2011

Mikkel's mor <3

Ja det står der at den burde.. bare den har kaleche..... også er det både barnevogn og klapvogn :-)

gud hvor smart

Anmeld

29. april 2011

Jennifer skriver:

gud hvor smart

Jeps synes jeg også... men ville bare gerne se den irl de har den ikke her hvor jeg bor :-(

Anmeld

29. april 2011

Mikkel's mor <3

Jeps synes jeg også... men ville bare gerne se den irl de har den ikke her hvor jeg bor :-(

Ja såan har jeg det også. hmm kan de ikke få den hjem ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.