Anonym skriver:
Nu skriver så mange om, at baby sover hos dem i sengen. Er det skidt for baby ikke at gøre det? Og fx sove i en lift i tremmesengen i samme rum? Snakker om fra nyfødt.
Jeg er bare ikke tryg ved at skulle have baby med i sengen, for vi har kun en 1½ mands seng, og jeg ville være frygtelig ked af at komme til at ligge mig på baby, eller min kæreste gjorde..
Så er der noget i vejen for, at baby bliver puttet godt i liften og sat i tremmesengen? Og hvornår må baby sove i tremmeseng uden lift?
her er det virkelig forskelligt... han sover for det meste i sin egen seng.. han bliver altid lagt der om aftenen, men han vågner som regel ved 6-7 tiden og så kommer han over og ligge ved siden af mig i min seng, der er farmand nemlig taget på arbejde.. og det er smadder hyggeligt...
og nej de tager ikke skade af at ligge i deres egen seng. nogen finder det hyggeligt at ligge og sove i samme seng, og andre har ikke muligheden pga trang med plads..
der er også nogle steder hvor Sundhedsstyrelsen bla fraråder at sove i samme seng sammen med sit barn.
hvis man har. f.eks. drukket alkohol, hvis man ryger. og hvis man er meget overvægtig.. desuden skal baby have sin egen dyne på og ikke mors eller fars sammen med dem..
men du kan jo godt have din baby sovende i sengen når farmand er taget afsted på arbejde, så kan i ligge og hyggeputte lidt om morgenen, det kan jeg anbefale, det er dejligt.. og især når det første man ser med lys i værelset er det lille hovede der bare ligger og smiler til en.,. 
Anmeld