Anonym skriver:
Nu skriver så mange om, at baby sover hos dem i sengen. Er det skidt for baby ikke at gøre det? Og fx sove i en lift i tremmesengen i samme rum? Snakker om fra nyfødt.
Jeg er bare ikke tryg ved at skulle have baby med i sengen, for vi har kun en 1½ mands seng, og jeg ville være frygtelig ked af at komme til at ligge mig på baby, eller min kæreste gjorde..
Så er der noget i vejen for, at baby bliver puttet godt i liften og sat i tremmesengen? Og hvornår må baby sove i tremmeseng uden lift?
Det skal du bare gøre hvis du er tryg ved det, men det kan jo godt være baby gerne vil putte med dig.
Vi havde også regnet med at musen skulle stå ved siden af mig i liften, meeeeen hun sov nu i min armhule til hun var ca 2½mdr, så rykkede hun over i liften, og da hun var 3½mdr flyttede hun på eget værelse med liften.
Vi har også kun en 1½ mands seng, og der har aldrig været uheld. Jeg sov på den siden med hende hvor jeg sidst havde ammet, og hun er aldrig trillet ud af min arm. Vi sov i samme stilling hele natten. Jeg havde bare armen om hende, lige som når du ammer liggende. Hun begravede sit ansigt ind i min armhule og blev der.
Anmeld