TbCp skriver:
Sparkede han ham i hovedet med vilje???? For så skal han eddermame meldes! Og var det ikke med vilje, men fordi han sprang op af sofaen ja så skal han stadig meldes..... pga det han gjorde mod din bror! Jeg håber da i fik taget billeder af din brors kind + af din søn!
Hvad faen har de gang i?
Bor din bror hos dem? Jeg har godt nok ondt af ham hvis han skal vokse op i sådan et hjem!
Det var sådan at Benjamin sad i døråbningen og legede med min datter, Katrin ! så om det var med vilje - er lidt svært at sige - men han sagde ikke undskyld eller noget som helst - han var bare kold og ligeglad samt ville bare have han holdte hans kæft ! for klart at den lille dreng skreg !
Min bror bor ved min mor pga børnepengene (så hun kan bruge dem til øl), men efter samtale med min far i mobilen idag - skal han hjem til min far at bo også vil min far se om han ikke kan få de børnepenge fra min mor.
Jeg har billeder af min brors kind men vi tog ikke af min søn , det var ikke lige det vi tænkte først på , men man kan godt se det hele i hans hovede 
Anmeld