Så er det forhold slut !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

banaman89

TbCp skriver:

Sparkede han ham i hovedet med vilje???? For så skal han eddermame meldes! Og var det ikke med vilje, men fordi han sprang op af sofaen ja så skal han stadig meldes..... pga det han gjorde mod din bror! Jeg håber da i fik taget billeder af din brors kind + af din søn!

Hvad faen har de gang i?

Bor din bror hos dem? Jeg har godt nok ondt af ham hvis han skal vokse op i sådan et hjem!

Det var sådan at Benjamin sad i døråbningen og legede med min datter, Katrin ! så om det var med vilje - er lidt svært at sige - men han sagde ikke undskyld eller noget som helst - han var bare kold og ligeglad samt ville bare have han holdte hans kæft ! for klart at den lille dreng skreg !

Min bror bor ved min mor pga børnepengene (så hun kan bruge dem til øl), men efter samtale med min far i mobilen idag - skal han hjem til min far at bo også vil min far se om han ikke kan få de børnepenge fra min mor.

Jeg har billeder af min brors kind men vi tog ikke af min søn , det var ikke lige det vi tænkte først på , men man kan godt se det hele i hans hovede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

banaman89

Christine skriver:

Jeg vil også anbefale dig at melde ham til politiet. Og selvfølgelig fortælle det hele. Det er ikke til at vide hvornår han gør sådan noget igen eller noget værre!
Stakkels lille mus, håber tænderne er ok. Og din lillebror også.

Det hele er noget rod ! han har siddet inde før for vold ikke kun mod unge men også mod voksne hvor han fx endte med at miste sin ene pegefinger !

Anmeld

26. april 2011

Rosa

banaman89 skriver:

Det var sådan at Benjamin sad i døråbningen og legede med min datter, Katrin ! så om det var med vilje - er lidt svært at sige - men han sagde ikke undskyld eller noget som helst - han var bare kold og ligeglad samt ville bare have han holdte hans kæft ! for klart at den lille dreng skreg !

Min bror bor ved min mor pga børnepengene (så hun kan bruge dem til øl), men efter samtale med min far i mobilen idag - skal han hjem til min far at bo også vil min far se om han ikke kan få de børnepenge fra min mor.

Jeg har billeder af min brors kind men vi tog ikke af min søn , det var ikke lige det vi tænkte først på , men man kan godt se det hele i hans hovede

Så tag billederne nu - bedre sent end aldrig og MELD HAM!!!! Stakkels stakkels din bror og din søn 

Anmeld

26. april 2011

banaman89

Fru'Rugaard skriver:

Puha, sikke en oplevelse
stor til jer alle sammen!
Jeg tror jeg var gået fuldstændig amok, lige i øjeblikket, og en smule i panik, hvis der skete det med min datter
Jeg vil også anbefale dig at melde det, hvis det var med vilje, jeg ved selvfølgelig godt at det er hårdt, fordi at det er familie, så det er en ting der skal tænkes over
Men, ska din lillebror virkelig behandles på den måde?- du kan vel hjælpe ham med at få "et bedre liv" ved at anmelde det+ plus at han har sparket din søn.
Held og Lykke med det hele

Min far tager hånd om det hele når han kommer hjem på lørdag fra Færøerne. Min bror har fået flyttet alle hans ting hen til min ældste lillebrors lejlighed ..

Anmeld

26. april 2011

banaman89

madagaskar skriver:

Du har nok ikke brug for flere, der siger præcis det samme - men jeg må ud med det

MELD HAM, den opførsel er bare ikke i orden - om han har drukket eller ej. Og med den reaktion han havde bagefter er jeg nærmest også ligeglad med om det var med vilje eller en ulykke.

til jer

Ja han var ligeglad med det hele ! Ligesom min mor - virkelig trist

Anmeld

26. april 2011

banaman89

Secrets skriver:

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre, det gør ondt helt ondt i hjertet af læse, dels på jeres, dels på dine børns og dels på din brors vejne. Hold kæft hvor er det forfærdelig synd! Og ja, jeg må nok stemme i koret: MELD HAM! Din bror er ikke tjent at vokse op med sådan en mand

Tak for dit svar - min bror er flyttet ned i min ældste lillebrors lejlighed til min far kommer hjem på lørdag ..

Anmeld

26. april 2011

banaman89

N&J skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne sige at jeg troede du fik noget ud af at anmelde ham, men det tror jeg desværre ikke, da det ene var et uheld og det andet "kun" var en lussing - ikke at man nogensinde skal slå børn, men jeg tror ikke der retsligt sker noget udover du får endnu mere bøvl med din mor og hendes kæreste og din bror kommer i mere klemme end han allerede er.

Jeg håber dine børn er okey og er enige med de andre i at det skal meldes til forsikringen, da skaderne kan opstå senere så det er vigtigt at du har dokumentation på det. 

Jeg forstå godt du har valgt dem fra, men jeg tænker også på din bror der skal leve i det hjem og tænker om du istedet for at melde dem til politiet burde melde dem til kommunen, og så bede dem komme indover, forklare hvad du så og at din mor ikke tager sig af ham som hun burde (ingen forældre burde stå og se til mens deres barn bliver slået) så der måske kan komme nogle professionelle indover, der har din brors bedste interesse for øje.. 

Mange kram og knus

Er helt enige med dig - er også meget bange for at han intet lærer af det og der intet sker andet end ballade i familie samt flere problemer for min bror !

Desværre har jeg måtte hente min søn efter 2 timer i DPen simplehen pga han er så ked af det og skriger ligeså snart han er alene og han ser manden til dagpleje , som han ellers plejer at elske så højt

Jeg er så glad for at jeg er den eneste som syntes det er okay at cutte den forbindelse til min mor  Men hvor er jeg ked af det alligevel..

Anmeld

26. april 2011

banaman89

TinaPina skriver:

Hvad med din bror, hvem tager sig af ham? Og har du overvejet at melde det, han skal da ikke bo i et hjem med vold.

Jeg har ikke læst hele tråden, så beklager hvis du har svaret på det.

Håber alt er okay med din søns tænder

Det er helt okay  jeg svarer gerne kort igen

Ang min bror bor han ved min ældste lillebror til på lørdag hvor min far kommer hjem og tager sig af det hele - de har fået nogle penge til at leve for resten af ugen !

Vi melder det hele og håber vi får noget ud af det !

Min søn skal til tandlægen på fredag og tjekkes ..

Anmeld

26. april 2011

Fru'Rugaard

banaman89 skriver:

Min far tager hånd om det hele når han kommer hjem på lørdag fra Færøerne. Min bror har fået flyttet alle hans ting hen til min ældste lillebrors lejlighed ..

Okay, godt at der bliver gjort noget

Anmeld

26. april 2011

banaman89

SussieThyssen skriver:

Ja..men i virkeligheden er det jo nok hende der har det værst når det kommer til stykket, for tænk hvor ensom hun bliver, når hun engang bliver gammel.
Men...sådan som hun tilsyneladende er indrettet i sit sind, så har hun åbenbart ingen følelse med jer børn, og så er hun bedst tjent uden jer, og I er i særdeleshed bedst tjent uden hende.
Men hvor er det dog sørgeligt, når man bliver nødt til at vælge en så vigtig person fra som ens far eller mor.

Ja det er meget sørgeligt , men det er vi nød til

Vi er ikke elsket af hende - vil vi heller ikke elske hende !

Hun går kun op i hendes hund , kæreste og øl !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.