Så er det forhold slut !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Mette+Mathias

Jeg er enig med de fleste andre - meld ham!! Hvad FANDEN ligner det???

To små uskyldige børn og også din bror?! Idioten skal lære (på den hårde måde, åbenbart) at sådan behandler man ikke andre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

eElak

Stemmer lige i koret - ANMELD HAM!!!!

Anmeld

26. april 2011

CmarianN

banaman89 skriver:

Mit forhold til min mor ! Det startede som en rigtig god påske med dejligt vejr og hygge, men stoppede i går efter en påskedag med min mors familie , da min mor havde drukket for meget til at kunne kører hjem med mine to søskende så min kæreste og jeg måtte tage hver sin bil tilbage til min mors lejlighed. Hun blev rigtig fornærmet over min familie stod bag mig ang. hendes drikken hele dagen.

Da vi kommer ind i lejligheden er min mors kæreste der, som har fået lidt at drikke. Vi snakker så lidt frem og tilbage om hvordan dagen er gået. Min mindste lillebror på 16 kommer ind sammen med en ven med en kæmpe edderkop som han ville vise. Min mor løber væk mens hendes kæreste begynder at råbe at han skal gå ud med den og ham samt hans ven vender sig om for at gå ud mens min bror spørger min mor som hun er sikker på hun ikke vil se den, hvor hendes kæreste flyver op af sofaen, sparker Benjamin (min søn på 8 mdr.) i hovedet (det bløder fra hans tand i 1½ time efter) min datter (Katrin 17 mdr.) blev væltet omkuld mens han fortsætter ud til min bror (som er ved at tage sine sko på igen). Her begynder de at råbe og skrige af hinanden og min mors kæreste slår min bror lige en på siden så man helt kunne se hans hånd plus min brors kind blev helt blå efter 30 minutter!
Vi fik ingen undskyldning for sparket i hovedet men blot en kommentar ”hold nu kæft unge!”

Så kl.21 pakkede kæresten bilen og vi kørte
hjem mod Esbjerg for at overnatte ved mine svigerforældre.

Så fandme om hun ikke ringede til mig i dag
kl.19 for at brokke sig over min lillebror havde lånt min mobil til at ringe til vores far som er på Færøerne lige pt. Jeg fik selvfølgelig skylden over det hele plus hun synes det var for dårligt at jeg gjorde et så stort nummer over det hele i går ! Fik sagt til at jeg ikke gad snakke med hende mere før jeg smækkede
på.

Nu sidder jeg bare tilbage her med blot 3 timers søvn siden i går kl.7 da Benjamin er meget ked af det/bange – han skal trøstes hele tiden og søger virkelig tryghed ved mig. Skal tidligt op i morgen så jeg kan få ringet til tandlægen så de kan tjekke hans tænder..

Mvh Anna som er virkelig ked af det ..

Jeg er simpelthen mundlam!

Uacceptabelt!

Ved helt ærlig ikke lige hvad jeg skal sige.......

Men en  herfra i hvert fald

Anmeld

26. april 2011

CmarianN

KaLee skriver:

Stemmer lige i koret - ANMELD HAM!!!!

Anmeld

26. april 2011

sophiemy

Du har nok ikke brug for flere, der siger præcis det samme - men jeg må ud med det

MELD HAM, den opførsel er bare ikke i orden - om han har drukket eller ej. Og med den reaktion han havde bagefter er jeg nærmest også ligeglad med om det var med vilje eller en ulykke.

til jer

Anmeld

26. april 2011

Frøken J.

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre, det gør ondt helt ondt i hjertet af læse, dels på jeres, dels på dine børns og dels på din brors vejne. Hold kæft hvor er det forfærdelig synd! Og ja, jeg må nok stemme i koret: MELD HAM! Din bror er ikke tjent at vokse op med sådan en mand

Anmeld

26. april 2011

.....

Er helt mundlam

- Men du får lige en stor kramme fra mig

Anmeld

26. april 2011

N&J

Jeg ville ønske jeg kunne sige at jeg troede du fik noget ud af at anmelde ham, men det tror jeg desværre ikke, da det ene var et uheld og det andet "kun" var en lussing - ikke at man nogensinde skal slå børn, men jeg tror ikke der retsligt sker noget udover du får endnu mere bøvl med din mor og hendes kæreste og din bror kommer i mere klemme end han allerede er.

Jeg håber dine børn er okey og er enige med de andre i at det skal meldes til forsikringen, da skaderne kan opstå senere så det er vigtigt at du har dokumentation på det. 

Jeg forstå godt du har valgt dem fra, men jeg tænker også på din bror der skal leve i det hjem og tænker om du istedet for at melde dem til politiet burde melde dem til kommunen, og så bede dem komme indover, forklare hvad du så og at din mor ikke tager sig af ham som hun burde (ingen forældre burde stå og se til mens deres barn bliver slået) så der måske kan komme nogle professionelle indover, der har din brors bedste interesse for øje.. 

Mange kram og knus

Anmeld

26. april 2011

sarahb

TbCp skriver:

Sparkede han ham i hovedet med vilje???? For så skal han eddermame meldes! Og var det ikke med vilje, men fordi han sprang op af sofaen ja så skal han stadig meldes..... pga det han gjorde mod din bror! Jeg håber da i fik taget billeder af din brors kind + af din søn!

Hvad faen har de gang i?

Bor din bror hos dem? Jeg har godt nok ondt af ham hvis han skal vokse op i sådan et hjem!

Meld ham til politiet plus til kommunen og red din bror!!!

Anmeld

26. april 2011

JustMe

Jeg havde som andre nævner også droppet al kontakt til min mor. Foruden det havde jeg politianmeldt ham for vold mod broderen samt hvis det var muligt mod din søn. Men da det var et uheld med din søn, er det ikke sikkert, det er muligt.

Fuldstændigt uacceptabel opførsel, og jeg forstår absolut godt, at du cutter hende fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.