Så er det forhold slut !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

2721

mortilj skriver:

det der havde jeg slet ikke accepteret!! Jeg ville nok ikke have nøjedes med at cutte kontakten, jeg havde sq valgt at politianmelde ham for vold mod mit barn!!

For mig at se er det bare slet ikke acceptabelt adfærd at sparke et 8mdr gammelt barn i hovedet uden grund.. sorry to say, men jeg havde anmeldt det..

.
Enig! Havde nogen skadet mit barn på den måde var jeg gået amok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

morethanperfect

Jeg ville melde ham :O

Det kan han da ikke gøre ?!

Sender knuser 

Anmeld

26. april 2011

Anneiris

Puuuha!! Ja, en krammer herfra! Og så vil jeg sige at det dér det er fandenfisme bare overhovedet ikke i orden! Jeg kan så lige sige at hvis der er nogen uanset familie eller ej, anyone, der havde ydet vold mod min datter, skulle jeg nok sørge for at deres liv blev surt, så surt at de kyssede mine tæer!!! sidder og bliver helt arrig! Jeg havde meldt din mors kæreste der for vold, både mod DIN 8 MDR GAMLE SØN, og selvfølgelig også din lillebror!! Hvad fanden tænker han på, han er jo dybt idiot! Jesus Christ .. Ja undskyld mit sprog, men du burde bare slet ikke tøve med at få den lille !$£¥^%€&@ meldt !!! Og når dét så er sagt, sååååå håber jeg dine børn kommer sig hurtigt og ikke husker denne noget så forfærdelige dag! Stort kram Anne & Jasmina

Anmeld

26. april 2011

TbCp

Sparkede han ham i hovedet med vilje???? For så skal han eddermame meldes! Og var det ikke med vilje, men fordi han sprang op af sofaen ja så skal han stadig meldes..... pga det han gjorde mod din bror! Jeg håber da i fik taget billeder af din brors kind + af din søn!

Hvad faen har de gang i?

Bor din bror hos dem? Jeg har godt nok ondt af ham hvis han skal vokse op i sådan et hjem!

Anmeld

26. april 2011

Grynt

Jammen du godeste  først vil jeg lige sende dig mine tanker.

Dernæst bør du virkelig overveje at melde det til politiet!! Vold mod et barn er ALDRIG ok!!! Dernæst skal du besøge tandlægen og tilsidst få det meldt til forsikringen!!!!!!

Håber det bedste for dig, dine børn og brødre

grynt

Anmeld

26. april 2011

Grynt

Jammen du godeste  først vil jeg lige sende dig mine tanker.

Dernæst bør du virkelig overveje at melde det til politiet!! Vold mod et barn er ALDRIG ok!!! Dernæst skal du besøge tandlægen og tilsidst få det meldt til forsikringen!!!!!!

Håber det bedste for dig, dine børn og brødre

grynt

Anmeld

26. april 2011

Tina&Laura

banaman89 skriver:

Mit forhold til min mor ! Det startede som en rigtig god påske med dejligt vejr og hygge, men stoppede i går efter en påskedag med min mors familie , da min mor havde drukket for meget til at kunne kører hjem med mine to søskende så min kæreste og jeg måtte tage hver sin bil tilbage til min mors lejlighed. Hun blev rigtig fornærmet over min familie stod bag mig ang. hendes drikken hele dagen.

Da vi kommer ind i lejligheden er min mors kæreste der, som har fået lidt at drikke. Vi snakker så lidt frem og tilbage om hvordan dagen er gået. Min mindste lillebror på 16 kommer ind sammen med en ven med en kæmpe edderkop som han ville vise. Min mor løber væk mens hendes kæreste begynder at råbe at han skal gå ud med den og ham samt hans ven vender sig om for at gå ud mens min bror spørger min mor som hun er sikker på hun ikke vil se den, hvor hendes kæreste flyver op af sofaen, sparker Benjamin (min søn på 8 mdr.) i hovedet (det bløder fra hans tand i 1½ time efter) min datter (Katrin 17 mdr.) blev væltet omkuld mens han fortsætter ud til min bror (som er ved at tage sine sko på igen). Her begynder de at råbe og skrige af hinanden og min mors kæreste slår min bror lige en på siden så man helt kunne se hans hånd plus min brors kind blev helt blå efter 30 minutter!
Vi fik ingen undskyldning for sparket i hovedet men blot en kommentar ”hold nu kæft unge!”

Så kl.21 pakkede kæresten bilen og vi kørte
hjem mod Esbjerg for at overnatte ved mine svigerforældre.

Så fandme om hun ikke ringede til mig i dag
kl.19 for at brokke sig over min lillebror havde lånt min mobil til at ringe til vores far som er på Færøerne lige pt. Jeg fik selvfølgelig skylden over det hele plus hun synes det var for dårligt at jeg gjorde et så stort nummer over det hele i går ! Fik sagt til at jeg ikke gad snakke med hende mere før jeg smækkede
på.

Nu sidder jeg bare tilbage her med blot 3 timers søvn siden i går kl.7 da Benjamin er meget ked af det/bange – han skal trøstes hele tiden og søger virkelig tryghed ved mig. Skal tidligt op i morgen så jeg kan få ringet til tandlægen så de kan tjekke hans tænder..

Mvh Anna som er virkelig ked af det ..

Jeg havde meldt kæresten!
Lige med det samme! 

Anmeld

26. april 2011

Christine

Jeg vil også anbefale dig at melde ham til politiet. Og selvfølgelig fortælle det hele. Det er ikke til at vide hvornår han gør sådan noget igen eller noget værre!
Stakkels lille mus, håber tænderne er ok. Og din lillebror også.

Anmeld

26. april 2011

twinboys

TbCp skriver:

Sparkede han ham i hovedet med vilje???? For så skal han eddermame meldes! Og var det ikke med vilje, men fordi han sprang op af sofaen ja så skal han stadig meldes..... pga det han gjorde mod din bror! Jeg håber da i fik taget billeder af din brors kind + af din søn!

Hvad faen har de gang i?

Bor din bror hos dem? Jeg har godt nok ondt af ham hvis han skal vokse op i sådan et hjem!

nemlig

Anmeld

26. april 2011

Fru'Rugaard

Puha, sikke en oplevelse
stor til jer alle sammen!
Jeg tror jeg var gået fuldstændig amok, lige i øjeblikket, og en smule i panik, hvis der skete det med min datter
Jeg vil også anbefale dig at melde det, hvis det var med vilje, jeg ved selvfølgelig godt at det er hårdt, fordi at det er familie, så det er en ting der skal tænkes over
Men, ska din lillebror virkelig behandles på den måde?- du kan vel hjælpe ham med at få "et bedre liv" ved at anmelde det+ plus at han har sparket din søn.
Held og Lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.