Så er det forhold slut !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
twinboys skriver:

nemlig

Enig - puha får helt ondt i maven....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

TinaPina

Hvad med din bror, hvem tager sig af ham? Og har du overvejet at melde det, han skal da ikke bo i et hjem med vold.

Jeg har ikke læst hele tråden, så beklager hvis du har svaret på det.

Håber alt er okay med din søns tænder

Anmeld

26. april 2011

banaman89

- skriver:

De fandme da nogen idioter...

Men druk er bare roden til alt ondt...

Har selv cuttet forbindelse, kan simpelthen ikke bruge det til noget.

Ja druk er roden til alt ondt - er så enig med dig

Anmeld

26. april 2011

banaman89

nettemor skriver:

KÆMPE til dig.

det er bare ikke iorden det der. havde min mor behandlet mig sådan efter sådan en dag så var det i hvert fald også slut!!

stakkels dig og dine børn! det er en oplevelse i godt kunne ha undværet!

Tak

Er så ked af mine egne børn skulle opleve deres bedste sådan og især hendes idioteste kæreste som hun står bagved - og efterlader os andre i stikken

Anmeld

26. april 2011

banaman89

Turtles skriver:

Ej altså

Undskyld mit sprog men sikke en klaphat.. Ja både din mor og hendes kæreste (sorry ved det er din mor)
Men kan sgu godt forstå du nu har valgt dem fra..

Du får lige en og håber din søn får det bedre.

Det er helt okay  harr selv mega lyst til at svine hende til , men gider ikke rigtig bruge tid på hende mere!

Efter en hård graviditet , kolik det første halve år plus en masse indlæggelse og til han blev så glad og livlig lille dreng til han nu er bange og virker meget angst - kunne jeg godt havde undværet

Anmeld

26. april 2011

banaman89

CamillaRH skriver:

Hold da op. Han virker da ikke alt for klog (din mors kæreste)

en kæmpe til dig.

Også håber jeg at der ikke er sket noget med din guldklumps tand..

Tak

Jeg har snakket med tandlægen og de vil se ham på fredag hvor de vil sende papire ind til forskringen ..

Anmeld

26. april 2011

banaman89

SussieThyssen skriver:

Jamen du godeste..det var dog skrækkeligt.
Søde ven..sikke noget.
Ja..der er desværre bare nogen gange i livet, hvor man må vælge mennesker fra..og ind imellem også mennesker, der desværre er tæt på en.
Jeg har selv været der, så jeg ved hvor ondt det gør, men...man skal ikke bruge sit liv på mennesker, der får en til at græde..heller ikke selvom det er ens mor.
Og helt ærligt....jeres børn er også bedst tjent med ikke at vokse op med de mennesker som forbillede.
Så jeg forstår dit valg 100% det er utilgiveligt.
Et stort trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Tak for dit svar  Det næst værste er nok at hun står bagved sin kæreste og lader os andre være tilbage alene !

Anmeld

26. april 2011

banaman89

Ellim skriver:

hold da op.. Ved at man skal passe på at sige nogle grimme ting om andres familie (da man kan blive lidt ked, selvom de har handlet forkert, det er jo stadig ens mor fx) Men det der nummer er bare ikke okay 

Kan godt forstå at i smuttet hjem samme aften.. Det havde jo også gjort.. Håber lille mandens tand er okay.. 

jeg var så ked af det samt bange for at det ville gå udover os senere på aften så jeg måtte bare afsted - om vi så har glemt en masse må vi bare købe noget nyt ! Var så bange og børnene skreg af angst og smerte  det knuste godt nok mit hjerte !

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

banaman89 skriver:

Tak for dit svar  Det næst værste er nok at hun står bagved sin kæreste og lader os andre være tilbage alene !

Ja..men i virkeligheden er det jo nok hende der har det værst når det kommer til stykket, for tænk hvor ensom hun bliver, når hun engang bliver gammel.
Men...sådan som hun tilsyneladende er indrettet i sit sind, så har hun åbenbart ingen følelse med jer børn, og så er hun bedst tjent uden jer, og I er i særdeleshed bedst tjent uden hende.
Men hvor er det dog sørgeligt, når man bliver nødt til at vælge en så vigtig person fra som ens far eller mor.

Anmeld

26. april 2011

banaman89

Anneiris skriver:

Puuuha!! Ja, en krammer herfra! Og så vil jeg sige at det dér det er fandenfisme bare overhovedet ikke i orden! Jeg kan så lige sige at hvis der er nogen uanset familie eller ej, anyone, der havde ydet vold mod min datter, skulle jeg nok sørge for at deres liv blev surt, så surt at de kyssede mine tæer!!! sidder og bliver helt arrig! Jeg havde meldt din mors kæreste der for vold, både mod DIN 8 MDR GAMLE SØN, og selvfølgelig også din lillebror!! Hvad fanden tænker han på, han er jo dybt idiot! Jesus Christ .. Ja undskyld mit sprog, men du burde bare slet ikke tøve med at få den lille !$£¥^%€&@ meldt !!! Og når dét så er sagt, sååååå håber jeg dine børn kommer sig hurtigt og ikke husker denne noget så forfærdelige dag! Stort kram Anne & Jasmina

Tak for dit svar - det er okay med alle de ord - sidder selv helt indebrændt med de bande ord  Jeg har måtte ringe til min SP om hjælp for Benjamin er virkelig rystet over det der sket for har måtte hente ham fra DP for lidt siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.