Så er det forhold slut !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

TbCp

banaman89 skriver:

Det var sådan at Benjamin sad i døråbningen og legede med min datter, Katrin ! så om det var med vilje - er lidt svært at sige - men han sagde ikke undskyld eller noget som helst - han var bare kold og ligeglad samt ville bare have han holdte hans kæft ! for klart at den lille dreng skreg !

Min bror bor ved min mor pga børnepengene (så hun kan bruge dem til øl), men efter samtale med min far i mobilen idag - skal han hjem til min far at bo også vil min far se om han ikke kan få de børnepenge fra min mor.

Jeg har billeder af min brors kind men vi tog ikke af min søn , det var ikke lige det vi tænkte først på , men man kan godt se det hele i hans hovede

Aj for pokker altså

Håber det går bedre med alle idag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

TinaPina

banaman89 skriver:

Det er helt okay  jeg svarer gerne kort igen

Ang min bror bor han ved min ældste lillebror til på lørdag hvor min far kommer hjem og tager sig af det hele - de har fået nogle penge til at leve for resten af ugen !

Vi melder det hele og håber vi får noget ud af det !

Min søn skal til tandlægen på fredag og tjekkes ..

Det lyder rigtig godt. For det er bare slet ikke okay opførsel!

Dejligt i også hjælper lillebror, mange er liiidt for konfliktsky når det kommer til den slags indenfor familien, og det er jo bare ikke fair.

Det kan være rigtig hårdt at droppe kontakten til en forældre, men min egen erfaring er, at det helt sikkert er det værd hvis man har så meget som den mindste grund til at overveje det.

Anmeld

26. april 2011

Brams

KÆMPE  til dig, jeg havde gjort det samme som dig og det ville også være helt slut, hvis det var sket mod mine børn.

Anmeld

26. april 2011

Sabina

banaman89 skriver:

Mit forhold til min mor ! Det startede som en rigtig god påske med dejligt vejr og hygge, men stoppede i går efter en påskedag med min mors familie , da min mor havde drukket for meget til at kunne kører hjem med mine to søskende så min kæreste og jeg måtte tage hver sin bil tilbage til min mors lejlighed. Hun blev rigtig fornærmet over min familie stod bag mig ang. hendes drikken hele dagen.

Da vi kommer ind i lejligheden er min mors kæreste der, som har fået lidt at drikke. Vi snakker så lidt frem og tilbage om hvordan dagen er gået. Min mindste lillebror på 16 kommer ind sammen med en ven med en kæmpe edderkop som han ville vise. Min mor løber væk mens hendes kæreste begynder at råbe at han skal gå ud med den og ham samt hans ven vender sig om for at gå ud mens min bror spørger min mor som hun er sikker på hun ikke vil se den, hvor hendes kæreste flyver op af sofaen, sparker Benjamin (min søn på 8 mdr.) i hovedet (det bløder fra hans tand i 1½ time efter) min datter (Katrin 17 mdr.) blev væltet omkuld mens han fortsætter ud til min bror (som er ved at tage sine sko på igen). Her begynder de at råbe og skrige af hinanden og min mors kæreste slår min bror lige en på siden så man helt kunne se hans hånd plus min brors kind blev helt blå efter 30 minutter!
Vi fik ingen undskyldning for sparket i hovedet men blot en kommentar ”hold nu kæft unge!”

Så kl.21 pakkede kæresten bilen og vi kørte
hjem mod Esbjerg for at overnatte ved mine svigerforældre.

Så fandme om hun ikke ringede til mig i dag
kl.19 for at brokke sig over min lillebror havde lånt min mobil til at ringe til vores far som er på Færøerne lige pt. Jeg fik selvfølgelig skylden over det hele plus hun synes det var for dårligt at jeg gjorde et så stort nummer over det hele i går ! Fik sagt til at jeg ikke gad snakke med hende mere før jeg smækkede
på.

Nu sidder jeg bare tilbage her med blot 3 timers søvn siden i går kl.7 da Benjamin er meget ked af det/bange – han skal trøstes hele tiden og søger virkelig tryghed ved mig. Skal tidligt op i morgen så jeg kan få ringet til tandlægen så de kan tjekke hans tænder..

Mvh Anna som er virkelig ked af det ..

Ejj for pokker da  !!

KÆMPE KNUS til dig .  Kan nu godt forstå du er ked af det. Det var da også nået af en opførelse, fra deres side af. Utroligt altså .. Håber dig og børnene klarer den .

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

banaman89 skriver:

Ja det er meget sørgeligt , men det er vi nød til

Vi er ikke elsket af hende - vil vi heller ikke elske hende !

Hun går kun op i hendes hund , kæreste og øl !

Du får lige et kæmpeknus med på vejen.
Det er jo så svært for en at forstå når man selv er mor og elsker sine børn overalt på jorden og vil gå gennem ild og vand for dem.

Anmeld

26. april 2011

Anneiris

banaman89 skriver:

Tak for dit svar - det er okay med alle de ord - sidder selv helt indebrændt med de bande ord  Jeg har måtte ringe til min SP om hjælp for Benjamin er virkelig rystet over det der sket for har måtte hente ham fra DP for lidt siden

Årh den lille skat Det er jeg virkelig ked af at høre!! Hvad sagde din SP?? hvis jeg må spørge

Anmeld

29. april 2011

camilla28

er måløs

Anmeld

3. maj 2011

H+S Skjolgborg.

godt din bror er flytte og godt det er anmeldt.

syg kæreste hun har af hun lade ham slå sin søn forstå jeg ikke måske hun selv få en af ham hvis hun siger eller gør nået ens børn er sgu det vigtigste i ens liv syntes jeg sgu.

Ljeg læste lige alle indlæggen her hold da op forstå sgu godt du droppe din mor.min mor elsker også øl men ringer hun når hun er flud smækker jeg på osv.

Henriette

Anmeld

3. maj 2011

Krussedulle

mortilj skriver:

det der havde jeg slet ikke accepteret!! Jeg ville nok ikke have nøjedes med at cutte kontakten, jeg havde sq valgt at politianmelde ham for vold mod mit barn!!

For mig at se er det bare slet ikke acceptabelt adfærd at sparke et 8mdr gammelt barn i hovedet uden grund.. sorry to say, men jeg havde anmeldt det..

Helt enig!

Håber din søn er okay..

Anmeld

3. maj 2011

Unalisa

Sikke en Nar!!!!!!! jeg ville uden at blinke have anmeldt ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.