Hvor hurtigt anden gang i forhold til første gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

SussieThyssen

Bondepigen skriver:

Hihi, ja jeg kan huske jeg blev lidt sur, når folk sagde hun var en lille basse, for det kunne jeg overhovedet ikke se dengang. Men når man sidder og ser billeder fra dengang er det jo tydeligt.

Det er nemlig rart at de er med med det samme. Emma kunne jo faktisk løfte hovedet næsten samme dag som hun blev født. Det er som om det ikke er nær så farligt at holde en lille tyk en, som en lille tynd en.

Ja dine har da været noget længere. Emma er dog vokset godt i længden siden og er slet ikke en lille tyksak mere.

Nej mine 3 er også nogle høje mennesker i dag, meeen vi har stadig lidt bøvl med den slanke linje, men det ligger nu til familien generelt, så det er ikke noget nyt....eller som min far sagde: Så er vi gode nordiske kornfedede vikinger LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

Nej mine 3 er også nogle høje mennesker i dag, meeen vi har stadig lidt bøvl med den slanke linje, men det ligger nu til familien generelt, så det er ikke noget nyt....eller som min far sagde: Så er vi gode nordiske kornfedede vikinger LOL

Ja, vi er heller ikke just ben med skind på her... I hvert fald halvdelen af mine søskende, deriblandt mig... Ikke længere i hvert fald... Men det er først noget der er kommet med alderen, og hos mig med bivirkninger til piller og rygsmerter som forhindrer at jeg kan holde til noget særligt motion.

Men sådan er det jo, det er lettere at få kiloene på end det er at komme af med dem. Men så har vi noget at tage af i hårde tider...

Vi har mærkeligt nok været meget slanke børn og unge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.