Hvor hurtigt anden gang i forhold til første gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

jeansmummie

Hej min første fødsel varede i 6 timer med alt og anden gang knap tre timer mener også de fleste siger man halver tiden for det meste anden gang stort tillykke med Don dejlige mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

quar20

Første gang tog det 3 døgn at få Tino til verden fra veerne startede til han kom ud..

Anden gang tog det 2 timer og 45min fra første vee, til han kom til verden

Anmeld

25. april 2011

oerbaek

1 gang 32 timer 

2 gang 9 timer 

3 gang 5 timer

Anmeld

25. april 2011

Bondepigen

Tak for alle svar. Jeg fik vist skrevet det lidt forkert. Det tog 22 timer fra første ve.. Jeg var ikke på hospitalet i 22 timer inden hun var født...

Men det ser godt ud, at de fleste har halveret tiden anden gang, ikke for min skyld, for jeg syntes det var en fantastisk oplevelse, men denne gang har vi jo en lille pige der venter på os...

Anmeld

25. april 2011

Valle81

Bondepigen skriver:

Første gang jeg fødte var jeg på hospitalet 22 timer før jeg fødte, og håber for min 2 åriges datters skyld ikke at det tager lige så lang tid anden gang.

Så hvor lang tid var i på hospitalet med veer inden i fødte anden gang i forhold til jeres første gang?

Hejsa:0)

Uhh det bliver spændende - håber nu mest for dig at det ikke kommer til at tage lige så lang tid som sidst - 22 timer - det var lang tid:0)

Her er det sådan:

1. gang ankom på sygehuset 0720 og Asta er født 1135 så det var små 4 timer ( havde haft veer i små 12 timer inden som startede med mens smerter der så tog til - veer bed først rigtigt da vi var ankommet på sygehuset)

2. gang ankom vi til sygehuset kl 2100 og Anton er født 0218 - så ca 5 1/2 time ( havde haft veer fra kl 1600 som begyndte at være avs omkring kl 1900)

3. gang ankom vi kl 2010 og Arthur er født 2134 - så lige under 1 1/2 time:0) ( fik veer omkring kl 1500 - de blev aldrig særlig kraftige)

Christina

Anmeld

25. april 2011

sarahb

førstegang var jeg der 6-7 timer og denne gang 1,5 time inden jeg fødte.
Men første gang tog ALT 16 timer og anden gang 5,5 time fra start til slut

Anmeld

25. april 2011

businesstigger

med #1 var vi på hospitalet 4.15 og han er født 5.55

#2 var jeg til check på hospital uden veer da de konstaterede at mit fostervand sivede. Fik lavet hindeløsning og sendt ud og gå en tur. Til kontrol senere 16:45 hvor hun mente jeg var 5 cm åben - ikke desto mindre er han født 16:55

Anmeld

25. april 2011

LinLin

Første barn:

vandafgang 5.30

veer startede ca kl 8

på skejby kl 11 (7-8 min mellem veerne)

Han blev født 17.10

Andet barn:

første ve 5.30

på skejby 7.45 (5 min imellem)

Han blev født 10.05!

Anmeld

25. april 2011

3600MorTil2

46 timer 1 gange ( eller en hel uge med veer kom der kom og så stoppede)

Gjorde lidt kunsten efter med min søn, en hel uge med veer der kom og gik og sygehuset kunne ikke finde ud heller hvad at de skulle gøre denne gang.

men vågnede om natten 02.30 og lå i sengen 1 time med veer og tog på sygehuset ved 7 tiden og 11.45 var han ude.

tros meget var det 2 drømme fødsler,,

Anmeld

25. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hmm.

1 gang tog det under 5 ½ time

2 gang 1 ½ time.

Begge gange fra aller 1 vee, de var reglmæssige og i ren VEE-storm som det kaldes ! Og ja TAK FOR KAFFE en omgang ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.