Hvor hurtigt anden gang i forhold til første gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.127 visninger
41 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Bondepigen

Første gang jeg fødte var jeg på hospitalet 22 timer før jeg fødte, og håber for min 2 åriges datters skyld ikke at det tager lige så lang tid anden gang.

Så hvor lang tid var i på hospitalet med veer inden i fødte anden gang i forhold til jeres første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

NinaNymannMadsen

kikker lige med her. venter også nr to godt nok først til oktober.

den første tog 6½ time fra det hele gik i gang til hun var ude.

vil gerne vide hvad jeg har i vente for skal være sikker på vi når op på hospitalet inden

Anmeld

25. april 2011

chael

Fik veer med min datter kl. 7 om morgenen, var på sygehuset kl. 9 og kl 13 er hun født. Og det var fra allerførste ve kl. 7. Så det tog ca 6 timer.

Med min søn blev jeg sat igang pga leverbetinget graviditetskløe da jeg var 38+1 og jeg frygtede en maraton fødsel, fordi alle historier om igangsættelser er så skrækkelige.

Men da kl. Var 10.35 ca, tog de vandet, da jeg åbenbart var 2 cm åben og efter 15 min ca fik jeg min første ve.

Kl 14 er ham født, så 3 1/2 time tog det ca. 2. gang fra allerførste ve.

Så hvis jeh går i fødsel af mig selv denne gang, så skal jeg ikke tøve med at komme afsted til hospitalet.

Jeg har ALDRIG haft de der opstarts veer, mine er kommet med fuld skrald fra første ve

Så pøj pøj med den kommende fødsel

*Camilla 17+5

Anmeld

25. april 2011

olivia1009

Hej hej og stort tillykke med graviditeten

Tja min første fødsel var hurtig 5 timer ca. Det regnede jeg også med 2. gang.... men men men fødslen tog 16 time 1/2 time og endte i kejsersnit.

Tror desværre ikke man kan sige om det går hurtigere eller langsommere for flergangsfødende... det er vist unika-fødsler hver gang . Jordmødrene siger dog at tildensen er at det går hurtigere for hver gang...men det ved i jo nok

Pøj pøj

Hej fra Tanja

Anmeld

25. april 2011

celkt

nu har også kun oplevet igangsatte fødsler pga størrelsen på mine børn.

men første gang tog det 6 timer fra første ve - anden gang tog det kun 3 timer fra første ve og til hun var ude.

Så jeg ved godt, at når og hvis vi skal have nummer 4, om en 5 års tid, - og der vil jeg forfærdeligt gerne have lov til at prøve at gå i gang af mig selv, - nå, men der er jeg godt klar over at når der først kommer veer, så skal vi afsted. For går det endnu hurtigere, så skal vi ikke ligge på motorvejen et eller andet sted og smøle....

Jeg vil dog sige, at 3 timer er hurtigt nok. Det behøves ikke gå hurtigere næste gang, tak...

Anmeld

25. april 2011

karina1980

1 gang tog det 8 timer

2. gang tog det 12 timer

Anmeld

25. april 2011

Bondepigen

chael skriver:

Fik veer med min datter kl. 7 om morgenen, var på sygehuset kl. 9 og kl 13 er hun født. Og det var fra allerførste ve kl. 7. Så det tog ca 6 timer.

Med min søn blev jeg sat igang pga leverbetinget graviditetskløe da jeg var 38+1 og jeg frygtede en maraton fødsel, fordi alle historier om igangsættelser er så skrækkelige.

Men da kl. Var 10.35 ca, tog de vandet, da jeg åbenbart var 2 cm åben og efter 15 min ca fik jeg min første ve.

Kl 14 er ham født, så 3 1/2 time tog det ca. 2. gang fra allerførste ve.

Så hvis jeh går i fødsel af mig selv denne gang, så skal jeg ikke tøve med at komme afsted til hospitalet.

Jeg har ALDRIG haft de der opstarts veer, mine er kommet med fuld skrald fra første ve

Så pøj pøj med den kommende fødsel

*Camilla 17+5

Tak.

Jeg havde slet ikke pause mellem veerne kun i starten, men det var højst et minut... Så fra første ve, gik der vel en time med et minut mellem veerne til vestorm, og der gik ikke ret længe før der var fuld knald på veerne (altså smertemæssigt) men alligevel tog det så lang tid. Puuh det var hårdt, så de blev nødt til at give mig en epidural, så jeg kunne trække vejret lidt...

Anmeld

25. april 2011

mortilflere

Dette er fra ve start

1)7 timer og 27 min.

2)7 timer og 24 min .

3)3 timer og 18 min fra de satte stik pillen op og fortalte mig at denne fødsel ville trække ud i flere dage LOL

4) 8 timer og 40 min

Anmeld

25. april 2011

Rsa

Min første fødsel blev jeg sat igang, en igangsat fødsel tager som regel længere tid, tog det 5-6 timer...

Anden gang fra første ve til min datter kom ud, gik der kun 3 timer!
Nåede kun lige op på fødegangen, op på briksen for så at presse min datte ud!

Det går helt sikkert hurtigt anden gang!

Anmeld

25. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

Begge gange tog det ca 5 timer fra første ve til det var slut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.