Min smukke forlovelsesring!! (Billeder og ringens tilbliven)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

A.

nøj sikke flot ring og sikke en fantastisk kæreste du har tillykke til jer begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Bruus

Mange tak skal I have... jeg er en rigtig heldig kartoffel med den mand jeg har fundet mig - det er jeg klar over ;-) <3 <3 <3
Jeg sætter meget pris på hver eneste af jeres kommentarer. Har fortalt Morten om de søde kommentarer I er kommet med, og han bliver lidt genert, men også meget glad :-)))

Anmeld

27. april 2011

Shibby

Gid der var noget af din mand i min  OMG et smukt frieri..!!! Sikke nogle søde tanker han har haft bag ringen..og bare det at han fik den designet på den måde og så uden du har opdaget noget..Hvor er det vildt! Sødeste frieri jeg til dato har læst om

Hjertelig tillykke medforlovelsen

Anmeld

27. april 2011

Tkcuf

Haha og så sidder man her og vræler og en gammel kone  Tusind gange tillykke.  Hvor er det fantastisk!

Anmeld

27. april 2011

Magsen

aaaaargh !! dette indlæg får MIG til at tude, og jeg er OVERHOVEDET ikke typen der tuder(tårer) af NOGET som helst 

Hvor han søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød !!! STORT STORT TILLYKKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

Åhhh jeg TUUUUUUUDER.... hvor er det bare SMUKT.... 

han er da en håbløs romantiker... GID MIN MORTEN VAR SÅDAN...

iiihhhhh.... nu kan jeg jo slet ikke vente med at se billeder og høre om selve brylluppet...  ihhh...  Gid det var mig altså.. 

TILLYKKE MED FORLOVELSEN.. det er virkelig det SMUKKESTE frieri jeg længe har kendt til..  

Anmeld

28. april 2011

Kay

stort tillykke og hvor er det bare smukt... hihi... og samme dag mange mange kilometer der fra friede min kæreste også til mig... lidt skægt

Anmeld

28. april 2011

Bruus

Shibby skriver:

Gid der var noget af din mand i min  OMG et smukt frieri..!!! Sikke nogle søde tanker han har haft bag ringen..og bare det at han fik den designet på den måde og så uden du har opdaget noget..Hvor er det vildt! Sødeste frieri jeg til dato har læst om

Hjertelig tillykke medforlovelsen

Ihh, jamen mange tak.... Jeg ER virkelig også oprigtig lykkelig, og føler mig som den heldigste pige, at have fundet en mand som vil gøre sådan for min skyld. Ved det er dybe følelser han har omkring det, og ser det som den største kærlighedserklæring han kunne give mig  Han er bare fantastisk, jeg elsker ham, og jeg lader ham vide det hver eneste dag 

Anmeld

28. april 2011

Bruus

Maggieh skriver:

aaaaargh !! dette indlæg får MIG til at tude, og jeg er OVERHOVEDET ikke typen der tuder(tårer) af NOGET som helst 

Hvor han søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød !!! STORT STORT TILLYKKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Ihh, jamen mange tak....  Jamen jeg kunne absolut heller ikke holde tårene borte Jeg er virkelig oprigtig lykkelig, og føler mig som den heldigste pige, at have fundet en mand som vil gøre sådan for min skyld. Ved det er dybe følelser han har omkring det, og ser det som den største kærlighedserklæring han kunne give mig  Han er bare fantastisk, jeg elsker ham, og jeg lader ham vide det hver eneste dag 

Anmeld

28. april 2011

Bruus

isabellamor skriver:

Åhhh jeg TUUUUUUUDER.... hvor er det bare SMUKT.... 

han er da en håbløs romantiker... GID MIN MORTEN VAR SÅDAN...

iiihhhhh.... nu kan jeg jo slet ikke vente med at se billeder og høre om selve brylluppet...  ihhh...  Gid det var mig altså.. 

TILLYKKE MED FORLOVELSEN.. det er virkelig det SMUKKESTE frieri jeg længe har kendt til..  

Ihh, jamen mange tak.... Jeg ER virkelig også oprigtig lykkelig, og føler mig som den heldigste pige, at have fundet en mand som vil gøre sådan for min skyld. TOTAL romantisk som du selv skriver. Og på den anden side kan han også bare være SÅ meget mand! Elsker at han rummer begge kvaliteter Ved det er dybe følelser han har omkring de tanker han har gjort sig om måden at fri på, og ser det som den største kærlighedserklæring han kunne give mig  Han er bare fantastisk, jeg elsker ham, og jeg lader ham vide det hver eneste dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.