Min smukke forlovelsesring!! (Billeder og ringens tilbliven)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Bruus

Tina-Hansen skriver:

hvor er det dog bare smukt <3 sidder og får helt tåre i øjnene... og sikke en smuk ring og stort tillykke med forlovelsen

Får også selv tårer i øjnene når jeg sidder og skriver det. Det betyder bare alverden for mig, og de tanker han har lagt i det, er bare så uvurderlige <3 :-) Taak for svaret :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Pia.

Hold nu fast hvor jeg græd da jeg læste dit indlæg ...

Ej hvor er det smukt og romantisk... Hvor bliver man rørt og hvor ved man bare med sikkerhed at I to lige nu er de lykkeligste mennesker på jorden...

Anmeld

20. april 2011

Bruus

MaybeBaby skriver:

Hvem sagde hormonel tudetur? Ih, kan slet ikke læse om sådan noget for tiden! Hvor var det hele jo SÅ perfekt set ud fra jeres forhold og liv sammen. Kan godt forstå at du er lykkelig og sikke en flot flot ring

/Mette

Hehe, JA hormonel tudetur.. Hvor mange gange tror du så ikke det her har fået tårerne frem hos mig :-) Bare tanken om alle de tanker han har gjort sig om det overvælder mig helt. Ved hvor lang tid han har brugt på forberedelserne til denne dag. Han har jo haft hemmeligheder for mig i noget tid ;-)

Men tusind tak for dit svar :-) Det er virkelig min drømmeprins jeg har fundet <3

Anmeld

20. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

WOW - sikke en mand og sikke en kærlighedsdag

Ringen er meget smuk og en fantastisk historie

Anmeld

20. april 2011

Bruus

Pia. skriver:

Hold nu fast hvor jeg græd da jeg læste dit indlæg ...

Ej hvor er det smukt og romantisk... Hvor bliver man rørt og hvor ved man bare med sikkerhed at I to lige nu er de lykkeligste mennesker på jorden...

Åh nej, nu får du mig til at sidde og tude :'-)) Igen igen.... Hehe... Jamen jeg kan kun sige at du har helt ret. Jeg kan ikke være mere lykkelig end jeg er med ham. Han giver hele livet mening <3 Tak for din søde kommentar.....

Anmeld

20. april 2011

B&J

KÆMPE TILLYKKE MED FORLOVELSEN

Anmeld

20. april 2011

Bruus

MoarHvidovre skriver:

WOW - sikke en mand og sikke en kærlighedsdag

Ringen er meget smuk og en fantastisk historie

Tak :-) Jeg er glad for jeg formåede at beskrive dagen, så den lød bare halvt så romantisk som den var i virkeligheden :-) Det var bare den bedste dag nogensinde <3

Anmeld

20. april 2011

Bruus

B&J skriver:

KÆMPE TILLYKKE MED FORLOVELSEN

TUSIND tak :-) :-) :-) :-) <3 <3 <3

Anmeld

20. april 2011

Annemor...

Hold da op alt den kærlighed  Hvor er det bare en god historie og tårerne triller ned af mine kinder, kan slet ikke holde til at læse sådan noget for tiden.

Tillykke med forlovelsen og med din romatiske prins

Anmeld

20. april 2011

NoName

Åhhh jeg elsker romantik og eventyr.

og det her er da romantik på højt plan, har gåsehus helt ned i strømperne, og ja det kostede også lige et par tårer - glædes tårer vel at mærke...

sikke en historie og hvor er den ring bare flot.

Kæmpe stort tillykke med forlovelsen til jer begge to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.