Min smukke forlovelsesring!! (Billeder og ringens tilbliven)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Bruus

stort tillykke og hvor er det bare smukt... hihi... og samme dag mange mange kilometer der fra friede min kæreste også til mig... lidt skægt

Ihh hvor fantastisk!!!! Stort tillykke til dig også. Håber også du havde den bedste dag nogensinde, og at I fik fejret jeres forlovelse som I aller bedst kunne tænke jer det 
Tænk, så vil de altid flage for os på vores forlovelsesdag mange år frem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mor-til-asta-09

WOW Hvor smukt.. Og hold da op en smuk ring... Kan godt forstå han var nødt til at skrive nogle ord ned

Anmeld

28. april 2011

twinboys

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh snøft snøft hvor romantisk...

stort tillykke

Anmeld

28. april 2011

Magsen

MDybvad skriver:

Ihh, jamen mange tak....  Jamen jeg kunne absolut heller ikke holde tårene borte Jeg er virkelig oprigtig lykkelig, og føler mig som den heldigste pige, at have fundet en mand som vil gøre sådan for min skyld. Ved det er dybe følelser han har omkring det, og ser det som den største kærlighedserklæring han kunne give mig  Han er bare fantastisk, jeg elsker ham, og jeg lader ham vide det hver eneste dag 

Anmeld

1. maj 2011

Gyllibik

Ohhhhh, det er jo ren romantik. Kan slet ikke forestille mig hvor rørt du må være blevet, jeg begyndt næsten at græde

Mange gange tillykke

Anmeld

1. maj 2011

Novbaby

åhhhhhh hvor er det bare sødt :') sikke sog et sødt brev han har skrevet, og hold K... en flot ring! den er virkelig smuk og unik! - En rigtig kærlighedshistorie!

Anmeld

1. maj 2011

Pallemor

Puuuha.. Blev helt rørt der, hvor er det fantastisk.. STORT tillykke

Anmeld

1. maj 2011

Pallemor

Puuuha.. Blev helt rørt der, hvor er det fantastisk.. STORT tillykke

Anmeld

2. maj 2011

Kay

MDybvad skriver:

Ihh hvor fantastisk!!!! Stort tillykke til dig også. Håber også du havde den bedste dag nogensinde, og at I fik fejret jeres forlovelse som I aller bedst kunne tænke jer det 
Tænk, så vil de altid flage for os på vores forlovelsesdag mange år frem 

jeps... og det var enda på min fødselsdag... dejligt at tænke på at man deler sin dag med nogen der syntes den er lige så fantastisk <3

og begge vores mænd fik våde knæ... hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.