Min smukke forlovelsesring!! (Billeder og ringens tilbliven)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Mumto3

Åh, hvor er det en fantastisk mand du får dig, og sikke en fantastisk ring!!! kæmpe tillykke med begge dele!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

NinaNymannMadsen

fik da bare helt tåre i øjene... kæmpe stort tillykke med forlovelsen og hold op hvor er det en fin ring og rigtig flot historie bag ringen også.

puha det ikk godt at læse som gravid da.

Anmeld

20. april 2011

Tanja84

VRÆÆÆÆÆLLLL...     

Hold nu op en skøn mand du har. Tårene trillede allerede ned af kinderne, da jeg kun var nået et par linjer ned i din tråd. Men da jeg nåede til citeringen af brevet, må jeg sgu indrømme jeg begyndte at hulke.

Efter en graviditet og fødsel skal der ikke længere så meget til før tårene triller ned af mine kinder, men det er sgu sjældent jeg ligefrem sidder og hulker. Men hulker af glæde for dig og din helt fantastiske mand. Kan kun forestille mig hvor dejlig en dag det må have været - og hvor er det dog rørende med brevet fra ham

KÆMPE MEGA MEGET TILLYKKE med forlovelsen

Anmeld

20. april 2011

Bruus

Annemor... skriver:

Hold da op alt den kærlighed  Hvor er det bare en god historie og tårerne triller ned af mine kinder, kan slet ikke holde til at læse sådan noget for tiden.

Tillykke med forlovelsen og med din romatiske prins

Mange tak Annemor :-)
Jeg er også helt og aldeles forgabt i min prins.
Er glad for jeg kunne røre jer med min fortælling om hvordan jeg fik min prins ;-) 

Anmeld

20. april 2011

Bruus

noname skriver:

Åhhh jeg elsker romantik og eventyr.

og det her er da romantik på højt plan, har gåsehus helt ned i strømperne, og ja det kostede også lige et par tårer - glædes tårer vel at mærke...

sikke en historie og hvor er den ring bare flot.

Kæmpe stort tillykke med forlovelsen til jer begge to.

Tusind tak skal du have :-)

Jamen altså jeg er også helt blown away over hvor romantisk han er <3 Jeg har godt nok også grædt mange glædestårer over dette de seneste dage. Det er intet mindre end en helt igennem fantastisk følelse :-) 

Anmeld

20. april 2011

Bruus

Mumto3 skriver:

Åh, hvor er det en fantastisk mand du får dig, og sikke en fantastisk ring!!! kæmpe tillykke med begge dele!!

Mange mange tak <3

Jeg er heller ikke et eneste sekund i tvivl om at det er den bedste mand jeg nogensinde ville kunne finde. Han er helt igennem det mest fantastiske menneske jeg kender, og han har lært mig så meget allerede. Jeg vil altid være ham evigt taknemmelig for den følelse han giver mig. Åh hvor jeg elsker ham <3 :-)

Anmeld

20. april 2011

Bruus

Astasmor skriver:

fik da bare helt tåre i øjene... kæmpe stort tillykke med forlovelsen og hold op hvor er det en fin ring og rigtig flot historie bag ringen også.

puha det ikk godt at læse som gravid da.

Mange mange tak <3

Jeg er heller ikke et eneste sekund i tvivl om at det er den bedste mand jeg nogensinde ville kunne finde. Han er helt igennem det mest fantastiske menneske jeg kender, og han har lært mig så meget allerede. Jeg vil altid være ham evigt taknemmelig for den følelse han giver mig. Åh hvor jeg elsker ham <3 :-)

Og ja, han har virkelig overvældet mig endnu engang, med hans betænksomhed, over alle de tanker han har gjort sig med ringen. Det betyder bare så meget mere for mig, når jeg ved hvilken betydning den har <3

Anmeld

20. april 2011

Den lykkelige

Århhhhhh gud hvor sødt!!!!!  Helt fantastisk...  STORT TILLKKE!!! Hvor lyder han bare som the one for dig  Såååå dejligt..

Håber min mand engang kan være lige så kretiv og romantisk.. men har mine tvivl  

Masser af held og lykke i fremtiden..

Anmeld

20. april 2011

Bruus

Tanja84 skriver:

VRÆÆÆÆÆLLLL...     

Hold nu op en skøn mand du har. Tårene trillede allerede ned af kinderne, da jeg kun var nået et par linjer ned i din tråd. Men da jeg nåede til citeringen af brevet, må jeg sgu indrømme jeg begyndte at hulke.

Efter en graviditet og fødsel skal der ikke længere så meget til før tårene triller ned af mine kinder, men det er sgu sjældent jeg ligefrem sidder og hulker. Men hulker af glæde for dig og din helt fantastiske mand. Kan kun forestille mig hvor dejlig en dag det må have været - og hvor er det dog rørende med brevet fra ham

KÆMPE MEGA MEGET TILLYKKE med forlovelsen

Ååh Tanja, nu får du mig til at tude igen :'-) Hvor er det sødt at du bliver så rørt på vores vegne.... Men ja, jeg tager hatten af... havde jeg læst at det var sket for en anden, ville jeg også ha' stortudet! Det er jo så sødt, betænksomt og romatisk. Jeg kan også bare kigge på ham, og virkelig beundre den mand han er. Han rummer virkelig bare alle kvaliteter jeg synes kendetegner en RIGTIG mand :-)
Jeg er så lykkelig for at han har valgt mig. Må nive mig selv i armen nogle gange. Tænk at jeg skulle være så heldig <3 

Igen, tusind tak for dit dejlige indlæg. Det rørte mig meget. Tak! 

Anmeld

20. april 2011

Bruus

Den lykkelige skriver:

Århhhhhh gud hvor sødt!!!!!  Helt fantastisk...  STORT TILLKKE!!! Hvor lyder han bare som the one for dig  Såååå dejligt..

Håber min mand engang kan være lige så kretiv og romantisk.. men har mine tvivl  

Masser af held og lykke i fremtiden..

Tusind tak ;-) Ja... Han er virkelig min eneste ene <3
Der findes ikke mange af hans slags ude i den store verden! Jeg er meget meget heldig :-) :-) :-)

Også al held og lykke til jer i fremtiden !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.