Baby-shopping-amok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Ditte<3

Brams skriver:

Ja da, for der er da ikke noget bedre end at købe ind til den lille nye

Lige præcis - sådan tænker jeg også  Og det er så hyggeligt når man sådan venter den første. Alt er så nyt og man skal sætte sig ind i så meget 

Elsker det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

mortilnoahogmelina

Ditte<3 skriver:

Fedt at gøre det løbende, så der også er lidt goder til kæresteri inden baby kommer til verden, det synes jeg faktisk er vigtigt, endnu et rigtig godt argument 

Tusind tak for dit svar 

Jaaa nemlig , og da jeg havde termin i December som er en dyr måned var det endnu mere vigtigt

- Men jeg håber du får overtalt kæresten til at gå igang nu ..
Der er ikk noget mere hyggeligt end at shoppe baby ting

Anmeld

18. april 2011

Brams

Ditte<3 skriver:

Lige præcis - sådan tænker jeg også  Og det er så hyggeligt når man sådan venter den første. Alt er så nyt og man skal sætte sig ind i så meget 

Elsker det 

Lige præcis.

Vi stod og skulle til at rejse 1 måned til USA, da jeg var gravid og min mand ville rigtig gerne vide, om vi skulle have en pige eller en dreng inden vi skulle afsted.

Jeg havde det sådan lidt, at ok, det betød ikke så meget hvis vi ikke fandt ud af det - MEN det trak jeg hurtigt i mig igen.

Da vi først kom til USA, købte vi VILDT ind til vores prinsesse og jeg glædede mig over at han pressede på og vi dagen før afrejsen fik kønnet af vide

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Pernille08 skriver:

Jaaa nemlig , og da jeg havde termin i December som er en dyr måned var det endnu mere vigtigt

- Men jeg håber du får overtalt kæresten til at gå igang nu ..
Der er ikk noget mere hyggeligt end at shoppe baby ting

Ja, for pokker da - december er ikke en god måned  Alt alt for dyrt og kunne forestille mig at det femover kun blev dyrere, nu når man får barn 

Jeg tror jeg får ham overtalt, i har givet mig så mange gode argumenter 

Anmeld

18. april 2011

mortilnoahogmelina

Ditte<3 skriver:

Ja, for pokker da - december er ikke en god måned  Alt alt for dyrt og kunne forestille mig at det femover kun blev dyrere, nu når man får barn 

Jeg tror jeg får ham overtalt, i har givet mig så mange gode argumenter 

Jaaa det må man sige den er - og ja den blive kun dyre først jule aften og nu en fødselsdag d 30 os - men han er det hele værd , jeg er så lykke lig over vi har fået ham

Det lyder godt , held og lykke med det .

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Brams skriver:

Lige præcis.

Vi stod og skulle til at rejse 1 måned til USA, da jeg var gravid og min mand ville rigtig gerne vide, om vi skulle have en pige eller en dreng inden vi skulle afsted.

Jeg havde det sådan lidt, at ok, det betød ikke så meget hvis vi ikke fandt ud af det - MEN det trak jeg hurtigt i mig igen.

Da vi først kom til USA, købte vi VILDT ind til vores prinsesse og jeg glædede mig over at han pressede på og vi dagen før afrejsen fik kønnet af vide

Det kunne jeg forestille mig, alt er jo billigere derovre  Fed måde at gøre det på !! Det var godt du lyttede til din mand  

Min bedste ven og hans familie skal til USA her om nogle uger og de har lovet at gå amok til den lille, så det glæder jeg mig til 

Var det ikke mest tøj i købte, eller ?

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Pernille08 skriver:

Jaaa det må man sige den er - og ja den blive kun dyre først jule aften og nu en fødselsdag d 30 os - men han er det hele værd , jeg er så lykke lig over vi har fået ham

Det lyder godt , held og lykke med det .

Ja, det kan jeg godt se, der skal spares hele året  Men selvfølgelig er det det hele værd 

Tusind tak skal du have 

Anmeld

18. april 2011

Sitrani

Vi startede rimelig tidligt med alt sådan noget... kan ikke huske præcis hvornår, men nu mangler vi i hvert fald kun barnevogn (som vi godt ved hvad skal være for en!), puslebord (som vi også ved hvad skal være for et!), babyalarm og badekar.... så vi er næsten fuldt udstyret med hvad baby har brug for! Og der 2½ måned til min termin

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

STN skriver:

Vi startede rimelig tidligt med alt sådan noget... kan ikke huske præcis hvornår, men nu mangler vi i hvert fald kun barnevogn (som vi godt ved hvad skal være for en!), puslebord (som vi også ved hvad skal være for et!), babyalarm og badekar.... så vi er næsten fuldt udstyret med hvad baby har brug for! Og der 2½ måned til min termin

Kunne forestille mig det var rart at være nogenlunde færdige  og så har i lige ventet med de store ting der fylder. Det lyder rigtig godt!

Du er simpelthen så fin på dit billede 

og tak for dit svar 

Anmeld

18. april 2011

Snefnug1984

Ditte<3 skriver:

Haha pudsigt, det har jeg også  Så kommer vi måske til at ligge der sammen 

Hvornår skal i til MD så?

Hvor sjovt Vi skal til MD efter påske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.