Baby-shopping-amok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Ditte<3

Tropez skriver:

jeg begyndte at handle ind efter MD, kæresten og jeg fejrede den gode scanning ved at købe det puldsebord vi havde udset os, barnevognen er dog allerede delvist købt, længe før scanningen, men det var fordi den var på tilbud og det var den sidste de havde, så der er depositumet betalt, og så betaler vi resten når vi henter den i butikken, men ellers er vi næsten fælles om det hele, det er ikke meget jeg har købt uden at manden først har set og godkendt det, for han vil så gerne være med i det hele, men det er godt at vente synes jeg især fordi man får den der ekstra sikkerhed for at det er ok det hele, ved godt der aldrig er nogen garantier, men alligevel

held og lykke med det hele 

Det var da en god måde at fejre det på, rigtig fin idé 

Min kæreste vil ligesom din også rigtig gerne være med til det hele, hvilket jeg er helt i orden med, men han måtte gerne bare begynde at interessere sig for det her efter MD  Det kan jo også være hans lyst ændrer sig tænker jeg.

Jeg har også selv været enig med ham i, at vi skulle vente til efter MD, så der kan jeg sagtens følge dig.

Tusind tak for dit svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Ditte<3

MetteDN skriver:

Det var det bestemt også

vi ahr været rigtig glade for det, fordi så har vi ikke skulle af med vildt mange penge på en gang ..

Det lyder virkelig også super fornuftigt  

Anmeld

18. april 2011

Frøken J.

Ditte<3 skriver:

Hej med jer skønne mennesker 

Sidder her og har sådan lyst til at vide hvornår i begyndte at købe ind til jeres små guldklumper ? 

Jeg vil så gerne i gang her efter MD, som vi skal til på onsdag, men kæresten vil vente til juni/juli  ØV.

Er det bare sådan et pige-gen?  Hvordan har i gjort? Burde jeg vente?

Sommer knus fra Ditte 18 + 5 

Sig til din kæreste, at jo tidligere i begynder, jo mere spredte er udgifterne i stedet for en stor bunke penge på én gang Jeg begyndte allerede før NF Med at hente gratis babypakker osv, og er godt i gang med diverse plejeprodukter, badekar osv. Jeg gider ikke vente til langt senere af flere årsager.

1. Hvem ved om man skulle gå i for tidlig fødslen?
2. Så er det bare mange penge på én gang. 

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Mor010711 skriver:

Any time 

Jeg troede jeg havde lavet meget præcise lister over alt det vi skulle have, og hvad det ville koste, men der blev bare ved med at komme ting på som man ikke havde tænkt over. Så nu er jeg bare rigtig glad for at vi har gjort det løbende. Så kan man også kigge efter tilbud og så slå til når det er der

Det har jeg også og ligesom dig, tror jeg også der vil være ting man glemmer, som man først kommer i tanke om senere hen  Jeg er jo førstegangsfødende, så det er da lige med at huske det hele 

Tror jeg vil følge dit råd 

Anmeld

18. april 2011

Anette&Sophia

Ditte<3 skriver:

Sidder her og har sådan lyst til at vide hvornår i begyndte at købe ind til jeres små guldklumper ? 

Jeg vil så gerne i gang her efter MD, som vi skal til på onsdag, men kæresten vil vente til juni/juli  ØV.

jeg kan simpelthen ikke lade være, men shopper heller ikke fuldstændig igennem tror jeg har købt 6 ting eller sådan noget.
men når jeg når den anden side af uge tolv skal der samles endnu mere sammen, så det bliver i små bidder, og ikke mærkes så hårdt på pengepungen

tøj i farver ville jeg nok vente med til efter kønsscanning

men man kan jo altid købe ting løbende. - det ville være træls at blive ruineret de sidste par måneder pga man ventede for længe, og man skulle ud og købe for meget

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Secrets skriver:

Sig til din kæreste, at jo tidligere i begynder, jo mere spredte er udgifterne i stedet for en stor bunke penge på én gang Jeg begyndte allerede før NF Med at hente gratis babypakker osv, og er godt i gang med diverse plejeprodukter, badekar osv. Jeg gider ikke vente til langt senere af flere årsager.

1. Hvem ved om man skulle gå i for tidlig fødslen?
2. Så er det bare mange penge på én gang. 

Haha du lyder sku super  Før NF, sådan skal det gøres  Jeg har også hentet de gratis babybokse og købt pudsletaske, da den var på tilbud. 

Det lyder som om i alle taler af erfaring ang. det med økonomien 

Jeg vil følge jeres råd og gøre det løbende og du har ret i dine årsager, der er så meget man ikke kan vide.

Tusind tak for dit svar og jeg vil straks når han kommer hjem fortælle ham situationen ang økonomien 

Anmeld

18. april 2011

Mor010711

Ditte<3 skriver:

Det har jeg også og ligesom dig, tror jeg også der vil være ting man glemmer, som man først kommer i tanke om senere hen  Jeg er jo førstegangsfødende, så det er da lige med at huske det hele 

Tror jeg vil følge dit råd 

Og så skal du da bare give fuld spade og nyde din graviditet 

Det er så hyggeligt

Anmeld

18. april 2011

2babygirls

Ditte<3 skriver:

Vi købte ind efter MD scanning i uge 20, for vores barnevogn (Odder) skulle jo bestilles i god tid, plus de holder sommerlukket i juli..

Der sker jo INTET i at vælge tingene nu, og så hente dem til termin.. I skal kun lægge et depositum eller hele beløbet, det vælger man selv.

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

anetteb skriver:

jeg kan simpelthen ikke lade være, men shopper heller ikke fuldstændig igennem tror jeg har købt 6 ting eller sådan noget.
men når jeg når den anden side af uge tolv skal der samles endnu mere sammen, så det bliver i små bidder, og ikke mærkes så hårdt på pengepungen

tøj i farver ville jeg nok vente med til efter kønsscanning

men man kan jo altid købe ting løbende. - det ville være træls at blive ruineret de sidste par måneder pga man ventede for længe, og man skulle ud og købe for meget

I er alle så enige og vil helt sikkert følge jeres råd 

Tusind tak for svar 

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Mor010711 skriver:

Og så skal du da bare give fuld spade og nyde din graviditet 

Det er så hyggeligt

Hvor er du skøn, tusind tak, det vil jeg helt sikkert gøre  og i lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.