Baby-shopping-amok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Ditte<3

Snefnug1984 skriver:

Ja jeg vælger også Herlev

Jeg har termin d. 14. sep. Hvad med dig?

Haha pudsigt, det har jeg også  Så kommer vi måske til at ligge der sammen 

Hvornår skal i til MD så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Ditte<3

Mumto3 skriver:

Jeg startede lige da jeg fik lyst (og det var tidligt) og det var jeg bare SUPER glad for at jeg gjorde.

Nu vidste vi ikke hvad køn vi fik, og der er ikke så meget neutralt babytøj, så jeg endte med at købe ALT jeg så og kunne lide, og efter op med lige akkurat at have nok tøj. Da jeg havde født fik vi heldigvis også lidt ekstra tøj, ellers havde vi ikke haft nok til den første.

Derudover er der bare SÅ mange ting man gerne vil have, at jeg synes det er dejligta t have god tid til at overveje, planlægge, købe ind på tilbud osv. istedet for at rende rundt med en stor tyk mave, være besværet og så skulle til at lave de store indkøb

Okay, det lyder også rigtig fornuftigt i mine øre  

Det er også sådan jeg går og tænker, og synes egentlig heller ikke det er underligt at begynde når man er halvvejs 

Tusind tak for dit svar 

Anmeld

18. april 2011

Jemion

Jeg er overbevist om det er et kvinde instinkt der kicker ind når man er gravid, nogen kalder det f.eks rede byggeri.

Min mening er man skal begynde når man føler for det, da det er en del af oplevelsen af at være gravid. Han behøves da ikke at være med til at købe hver enkelt sæt tøj osv  

Jeg begyndt i uge 15 da vi lige havde været til kønsscanning så kunne ikke lade være, også har vi bare købt lidt hist og pist  Og her har manden det helt fint med at jeg står for indkøbene

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Mor010711 skriver:

Vi startede så småt efter MD. Hvis I ikke svømmer i penge, så er det et meget argument at få det delt lidt op, altså købe det lidt hen a vejen. Så virker det ikke så voldsomt dyrt. 

Okay, så er jeg ikke helt tosset  

og du har ret ang. økonomi. Vi har lavet en såkaldt "babykasse" med penge til de store ting, som puslebord, barnevogn og seng, men der vil ikke blive råd til alt det andet nødvendige, så det er da et super argument 

Det lyder som en god ide at købe lidt hen ad vejen, tusind tak for dit svar 

Anmeld

18. april 2011

MetteDN

Min kæreste var heldigvis lige så spændt på at komme igang med at købe ting at vi startede efter Md-scanningen

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Jemion skriver:

Jeg er overbevist om det er et kvinde instinkt der kicker ind når man er gravid, nogen kalder det f.eks rede byggeri.

Min mening er man skal begynde når man føler for det, da det er en del af oplevelsen af at være gravid. Han behøves da ikke at være med til at købe hver enkelt sæt tøj osv  

Jeg begyndt i uge 15 da vi lige havde været til kønsscanning så kunne ikke lade være, også har vi bare købt lidt hist og pist  Og her har manden det helt fint med at jeg står for indkøbene

Haha det lyder rigtigt, men kan høre jeg i hvert fald ikke er for tidligt ude - det tyder på flere af jer har været i gang langt før mig  

Tror nemlig også jeg vil få svært ved at lade værre efter MD, når vi forhåbentligt kan få kønnet af vide 

Tusind tak for dit svar 

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

MetteDN skriver:

Min kæreste var heldigvis lige så spændt på at komme igang med at købe ting at vi startede efter Md-scanningen

Orh, det må være rart 

Anmeld

18. april 2011

Tropez

Ditte<3 skriver:

Hej med jer skønne mennesker 

Sidder her og har sådan lyst til at vide hvornår i begyndte at købe ind til jeres små guldklumper ? 

Jeg vil så gerne i gang her efter MD, som vi skal til på onsdag, men kæresten vil vente til juni/juli  ØV.

Er det bare sådan et pige-gen?  Hvordan har i gjort? Burde jeg vente?

Sommer knus fra Ditte 18 + 5 

jeg begyndte at handle ind efter MD, kæresten og jeg fejrede den gode scanning ved at købe det puldsebord vi havde udset os, barnevognen er dog allerede delvist købt, længe før scanningen, men det var fordi den var på tilbud og det var den sidste de havde, så der er depositumet betalt, og så betaler vi resten når vi henter den i butikken, men ellers er vi næsten fælles om det hele, det er ikke meget jeg har købt uden at manden først har set og godkendt det, for han vil så gerne være med i det hele, men det er godt at vente synes jeg især fordi man får den der ekstra sikkerhed for at det er ok det hele, ved godt der aldrig er nogen garantier, men alligevel

held og lykke med det hele 

Anmeld

18. april 2011

MetteDN

Ditte<3 skriver:

Orh, det må være rart 

Det var det bestemt også

vi ahr været rigtig glade for det, fordi så har vi ikke skulle af med vildt mange penge på en gang ..

Anmeld

18. april 2011

Mor010711

Ditte<3 skriver:

Okay, så er jeg ikke helt tosset  

og du har ret ang. økonomi. Vi har lavet en såkaldt "babykasse" med penge til de store ting, som puslebord, barnevogn og seng, men der vil ikke blive råd til alt det andet nødvendige, så det er da et super argument 

Det lyder som en god ide at købe lidt hen ad vejen, tusind tak for dit svar 

Any time 

Jeg troede jeg havde lavet meget præcise lister over alt det vi skulle have, og hvad det ville koste, men der blev bare ved med at komme ting på som man ikke havde tænkt over. Så nu er jeg bare rigtig glad for at vi har gjort det løbende. Så kan man også kigge efter tilbud og så slå til når det er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.