Baby-shopping-amok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.509 visninger
57 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Ditte<3

Hej med jer skønne mennesker 

Sidder her og har sådan lyst til at vide hvornår i begyndte at købe ind til jeres små guldklumper ? 

Jeg vil så gerne i gang her efter MD, som vi skal til på onsdag, men kæresten vil vente til juni/juli  ØV.

Er det bare sådan et pige-gen?  Hvordan har i gjort? Burde jeg vente?

Sommer knus fra Ditte 18 + 5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Snefnug1984

Min kæreste har givet mig det fulde "ansvar" mht. at købe ind til den lille Jeg har dog ikke købt så meget endnu udover barnevogn, da der var et super godt tilbud og så lidt tøj i neutrale farver. Vi har ikke været til MD endnu, så jeg har bevidst heller ikke købt for meget, selvom vi har set guldklumpen 3 gange Jeg synes det er hyggeligt at gå og kigge og købe en lille ting engang imellem. Jeg vil helst gerne have tingene på plads i starten af august, da vi flytter til en ny by

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Snefnug1984 skriver:

Min kæreste har givet mig det fulde "ansvar" mht. at købe ind til den lille Jeg har dog ikke købt så meget endnu udover barnevogn, da der var et super godt tilbud og så lidt tøj i neutrale farver. Vi har ikke været til MD endnu, så jeg har bevidst heller ikke købt for meget, selvom vi har set guldklumpen 3 gange Jeg synes det er hyggeligt at gå og kigge og købe en lille ting engang imellem. Jeg vil helst gerne have tingene på plads i starten af august, da vi flytter til en ny by

Orh, det må være rart  Så kan du selv gå og gøre det i dit eget tempo, det er da super. 

Synes dog det er okay kæresten gerne vil være med, kan bare ikke vente så længe  Vi har aftalt at købe barnevogn i juni, ca. 3 måneder inden termin, det er fint synes jeg. Men tøj og småting osv, som du nævner, det ville jeg sagtens kunne begynde på her efter MD. Hihi 

Men det lyder som et pige-gen 

Anmeld

18. april 2011

Snefnug1984

Ditte<3 skriver:

Orh, det må være rart  Så kan du selv gå og gøre det i dit eget tempo, det er da super. 

Synes dog det er okay kæresten gerne vil være med, kan bare ikke vente så længe  Vi har aftalt at købe barnevogn i juni, ca. 3 måneder inden termin, det er fint synes jeg. Men tøj og småting osv, som du nævner, det ville jeg sagtens kunne begynde på her efter MD. Hihi 

Men det lyder som et pige-gen 

Hihi du skal da bare købe lidt, hvis du har lyst. Han skal vel ikke med ud og vælge hver en bodystocking der skal købes Tænker mere, at det er de store ting, som de gerne vil være med til at vælge. Min kæreste var også med ude og se på barnevogn og et par af de andre store ting, som jeg havde udset mig - blot lige for at få en accept fra ham

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Snefnug1984 skriver:

Hihi du skal da bare købe lidt, hvis du har lyst. Han skal vel ikke med ud og vælge hver en bodystocking der skal købes Tænker mere, at det er de store ting, som de gerne vil være med til at vælge. Min kæreste var også med ude og se på barnevogn og et par af de andre store ting, som jeg havde udset mig - blot lige for at få en accept fra ham

Du har ret  Det kan være han overgiver sig 

Det var egentlig også bare for at høre om jeg var tidligt ude, men det tyder det ikke på 

Tusind tak for dine svar 

Anmeld

18. april 2011

Mumto3

Jeg startede lige da jeg fik lyst (og det var tidligt) og det var jeg bare SUPER glad for at jeg gjorde.

Nu vidste vi ikke hvad køn vi fik, og der er ikke så meget neutralt babytøj, så jeg endte med at købe ALT jeg så og kunne lide, og efter op med lige akkurat at have nok tøj. Da jeg havde født fik vi heldigvis også lidt ekstra tøj, ellers havde vi ikke haft nok til den første.

Derudover er der bare SÅ mange ting man gerne vil have, at jeg synes det er dejligta t have god tid til at overveje, planlægge, købe ind på tilbud osv. istedet for at rende rundt med en stor tyk mave, være besværet og så skulle til at lave de store indkøb

Anmeld

18. april 2011

Snefnug1984

Ditte<3 skriver:

Du har ret  Det kan være han overgiver sig 

Det var egentlig også bare for at høre om jeg var tidligt ude, men det tyder det ikke på 

Tusind tak for dine svar 

Nej du er ikke tidlig ude.. jeg købte den første ting, og KUN én ting, den dag vi havde været til NF, blot for at få stillet lysten lidt

Hvor skal du føde? Kan se du er fra KBH Vi flytter til Gladsaxe i Juli..

Anmeld

18. april 2011

Mor010711

Vi startede så småt efter MD. Hvis I ikke svømmer i penge, så er det et meget argument at få det delt lidt op, altså købe det lidt hen a vejen. Så virker det ikke så voldsomt dyrt. 

Anmeld

18. april 2011

Ditte<3

Snefnug1984 skriver:

Nej du er ikke tidlig ude.. jeg købte den første ting, og KUN én ting, den dag vi havde været til NF, blot for at få stillet lysten lidt

Hvor skal du føde? Kan se du er fra KBH Vi flytter til Gladsaxe i Juli..

Jeg skal føde på Herlev hospital, det må da næsten også være der du kommer til at høre til? 

Gladsaxe er dejlig, har gået på gymnasium derude - elsker det sted, så det skal i glæde jer til 

Hvornår har du termin? 

Anmeld

18. april 2011

Snefnug1984

Ditte<3 skriver:

Jeg skal føde på Herlev hospital, det må da næsten også være der du kommer til at høre til? 

Gladsaxe er dejlig, har gået på gymnasium derude - elsker det sted, så det skal i glæde jer til 

Hvornår har du termin? 

Ja jeg vælger også Herlev

Jeg har termin d. 14. sep. Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.