Baby-shopping-amok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Ditte<3

Snefnug1984 skriver:

Hvor sjovt Vi skal til MD efter påske

Ihh, det er så spændende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Sitrani

Ditte<3 skriver:

Kunne forestille mig det var rart at være nogenlunde færdige  og så har i lige ventet med de store ting der fylder. Det lyder rigtig godt!

Du er simpelthen så fin på dit billede 

og tak for dit svar 

Tak skal du ha'  Ja, nu mangler der ikke meget, så det er så skønt at være klar.....

Anmeld

18. april 2011

sabrina89

Vi er så småt gået igang efter vi var til MD scanning. Hvis I vil ha en bestemt barnevogn skal I også være klar over at der kan være lang leverings tid på den. (da de fleste skal laves først) Og så er det jo bare skønt at tulle rundt og købe lækre ting

Anmeld

19. april 2011

Brams

Ditte<3 skriver:

Det kunne jeg forestille mig, alt er jo billigere derovre  Fed måde at gøre det på !! Det var godt du lyttede til din mand  

Min bedste ven og hans familie skal til USA her om nogle uger og de har lovet at gå amok til den lille, så det glæder jeg mig til 

Var det ikke mest tøj i købte, eller ?

Vi købte mest tøj men også tæpper, kasketter, legetøj, sko - uha sig endelig til dem, at de bare skal handle vildt ind når de kommer til staterne 

Anmeld

19. april 2011

Ditte<3

sabrina89 skriver:

Vi er så småt gået igang efter vi var til MD scanning. Hvis I vil ha en bestemt barnevogn skal I også være klar over at der kan være lang leverings tid på den. (da de fleste skal laves først) Og så er det jo bare skønt at tulle rundt og købe lækre ting

Tak for dit svar 

Hvornår vil du så anbefale jeg skal købe barnevognen? Jeg har termin midt i september. For en anden af pigerne skrev, at nogle holdt ferielukket hele juli 

Anmeld

19. april 2011

Ditte<3

Brams skriver:

Vi købte mest tøj men også tæpper, kasketter, legetøj, sko - uha sig endelig til dem, at de bare skal handle vildt ind når de kommer til staterne 

Ja okay, så er der masser af ting de kan kigge på  Jeg må eje sådan nogle små allstar sko - de er så søde og billige derovre har jeg hørt 

Anmeld

19. april 2011

Brams

Ditte<3 skriver:

Ja okay, så er der masser af ting de kan kigge på  Jeg må eje sådan nogle små allstar sko - de er så søde og billige derovre har jeg hørt 

Jep  der er en hel del ting der er billigere derovre. Desuden har de en masse smarte ting, som vi endnu ikke har i DK eller som først kommer senere til DK.

Anmeld

19. april 2011

sabrina89

Ditte<3 skriver:

Tak for dit svar 

Hvornår vil du så anbefale jeg skal købe barnevognen? Jeg har termin midt i september. For en anden af pigerne skrev, at nogle holdt ferielukket hele juli 

Vi har valgt en Emmaljunga som der kan være op til 12 ugers ventetid på. Så inden sommeren for alvor går igang, ville jeg forslå at I skal ha den på plads. (producenterne skal jo også ha sommerferie) Vi har købt vores i Ønskebørn og vi kan hente den 6 uger før termin eller når baby er kommet så den ikke skal stå og fylde hjemme. Men andet kan man jo godt købe hen af vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.