Kæmpemave i uge 16? (15+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

132319

Secrets skriver:

Det er fire dage siden jeg sidst smed et billede op, men jeg synes bare maven er blevet enorm de sidste dage!! Jeg har mange ligamentsmerter, og jeg kan mærke den lille boltre sig, hvilket er dejligt. Men jeg forstår ikke, at maven er så stor allerede, jeg var jo slank før. Jeg synes faktisk det er lidt pinligt.. Har ikke taget så meget på de første 15-16 uger, kun 2-3 kilo alt efter hvornår på dagen jeg vejer mig. Er det normalt at den bliver så stor så hurtigt? Synes det ligner en mave, der nærmer sig uge 30, og er lidt flov. Jeg er meget selvbevidst om min krop, og er hele tiden splittet imellem at skjule maven og vise den frem. Jeg tør ikke tænke på den flodhest jeg bliver til sidst!

Hold da op ja, det er gået hurtigt 

Jeg var flad som en pandekage frem til uge 26 første gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Hold nu KÆFT hvor er du lækker! Du skal bare i det strammeste tøj ever og gå med et skilt: "Ja, du tænker det samme som mig: MILF to be!" Den mavse skal du være stolt af! GO GO GO

/Mette

Hihihi, hvor er du bare sød! Tak Jeg må nok også snart indse, at det næsten bare får mig til at se større ud at forsøge at skjule den Og btw, I lige måde!

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

132319 skriver:

Hold da op ja, det er gået hurtigt 

Jeg var flad som en pandekage frem til uge 26 første gang 

Hehe, I know! Men ja, der er vidst stor forskel! Jeg kender en, som jeg mødte på gaden om sommeren et par uger inden hun fødte, og jeg kunne slet ikke se hun var gravid Så det er vidst forskelligt fra person til person!

Anmeld

14. april 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Det er fire dage siden jeg sidst smed et billede op, men jeg synes bare maven er blevet enorm de sidste dage!! Jeg har mange ligamentsmerter, og jeg kan mærke den lille boltre sig, hvilket er dejligt. Men jeg forstår ikke, at maven er så stor allerede, jeg var jo slank før. Jeg synes faktisk det er lidt pinligt.. Har ikke taget så meget på de første 15-16 uger, kun 2-3 kilo alt efter hvornår på dagen jeg vejer mig. Er det normalt at den bliver så stor så hurtigt? Synes det ligner en mave, der nærmer sig uge 30, og er lidt flov. Jeg er meget selvbevidst om min krop, og er hele tiden splittet imellem at skjule maven og vise den frem. Jeg tør ikke tænke på den flodhest jeg bliver til sidst!

Hvor er den flot! Den synes jeg du skal være stolt af Selvom jeg godt kan nikke genkendende til det med at man føler det en anelse flovt.. Jeg er selv kun 9+6, og har en så tydelig mave, at jeg ikke kan gemme den. Og det siger man jo er for tidligt - så jeg ender med at føle mig temmelig tyk.. Så det er SÅ dejligt at høre om andre

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Hvor er den flot! Den synes jeg du skal være stolt af Selvom jeg godt kan nikke genkendende til det med at man føler det en anelse flovt.. Jeg er selv kun 9+6, og har en så tydelig mave, at jeg ikke kan gemme den. Og det siger man jo er for tidligt - så jeg ender med at føle mig temmelig tyk.. Så det er SÅ dejligt at høre om andre

Jeg er glad for, at du oplever det samme, hvis du forstår! Man bliver nemlig hurtig ret selvbevidst, fordi mange snakker om, at man normalt skal ret langt hen som 1. gangsgravid, før man kan se det. Så føler man sig lidt forkert, men det skal man jo ikke  Og tak!

Anmeld

14. april 2011

Happiness

Den skal du da ikke være flov over! Tværtimod, tag noget stramt tøj på og vis den frem til alle og enhver!!! Jeg havde det modsatte "problem" og det er bestemt heller ikke sjovt.

Fik en kommentar den anden dag "nå nu tror jeg på at du virkelig er gravid..."  Den synes jeg bare var ufed!

SÅ vis du den bare stolt frem. Den er så FLOOOOTTT!

Og ja ALLE har en mening om ens mave. Du kan lige så godt vende dig til, at din mave er allemands eje når man er gravid...  

Anmeld

14. april 2011

RiUL

Ej en fiiin mave Den skal du altså bare være super stolt af! 

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Den skal du da ikke være flov over! Tværtimod, tag noget stramt tøj på og vis den frem til alle og enhver!!! Jeg havde det modsatte "problem" og det er bestemt heller ikke sjovt.

Fik en kommentar den anden dag "nå nu tror jeg på at du virkelig er gravid..."  Den synes jeg bare var ufed!

SÅ vis du den bare stolt frem. Den er så FLOOOOTTT!

Og ja ALLE har en mening om ens mave. Du kan lige så godt vende dig til, at din mave er allemands eje når man er gravid...  

Ja, jeg tror også jeg ville være træt af det, hvis der ikke var noget, så jeg forstår sagtens hvad du mener! Jeg må vise den noget mere frem, for det signalerer vel næsten at det IKKE er en gravid mave, hvis man prøver at skjule den, og det er jo det jeg vil undgå. He-he. Og tusind tak! Du har i øvrigt ret, der er allerede mange der vil røre. Det er ok med familie, men synes det er lidt ubehageligt med folk, som man ikke kender så godt

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Ej en fiiin mave Den skal du altså bare være super stolt af! 

Tusind tak! 

Anmeld

14. april 2011

132319

Secrets skriver:

Hehe, I know! Men ja, der er vidst stor forskel! Jeg kender en, som jeg mødte på gaden om sommeren et par uger inden hun fødte, og jeg kunne slet ikke se hun var gravid Så det er vidst forskelligt fra person til person!

Nu fødte jeg jo godt nok 34+1, så den der højgravide mave nåede jeg aldrig at få men ugen inden jeg fødte, blev jeg også spurgt om jeg glædede mig til nakkefoldsscanningen 

Jeg var helt vildt træt af at være så lille, jeg følte mig aldrig sådan rigtig gravid.

2. gang gik det til gengæld hurtigt med at få mave.

Nedenfor kan du se forskellen på uge 19 første gang og anden gang (hvor jeg så også lige havde 10 mere i startvægt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.