Hvor mange gange forsøgte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

miss freja

Det skete for os i den 3. cyklus, fra jeg smed mine p-piller  Så nu venter vi barn til juni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Muffinmus

stephanie1988 skriver:

uhh, det er et super hotel. Jeg arbejder på et andet stort hotel, som hedder Minoa Palace... begynder her d. 27 april Ja der er en masse gode butikker i Chania... og imellem chania og dit hotel er der et MEGA STORT lejetøjscenter, med ALT hjertet begærer. Der er to store etager!!! gå ikke glip af det...

jamen vi har før været i Chania, eller udenfor, bare på et lille hotel der hedder...NANA, meget lille familie halløj, men der var vores søn kun 4 mdr, så det er noget tid siden.

Men lyde spændende med en stor butik for ungerne, det vil de sikkert være vide med:-)

Eller noget i nærheden vi kan se ud over det der lidt kedelige marinemuseum?? sidst så vi wstort set kun det, fordi det jo altså er lidt mere beværligt med ungerne også.

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

miss freja skriver:

Det skete for os i den 3. cyklus, fra jeg smed mine p-piller  Så nu venter vi barn til juni.

stort tilykke .. en skøn tid at føde...

Anmeld

11. april 2011

miss freja

stephanie1988 skriver:

stort tilykke .. en skøn tid at føde...

Takker  Ja det bliver skønt. Jeg håber også det lykkedes hurtigt for jer.

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

MariaE skriver:

jamen vi har før været i Chania, eller udenfor, bare på et lille hotel der hedder...NANA, meget lille familie halløj, men der var vores søn kun 4 mdr, så det er noget tid siden.

Men lyde spændende med en stor butik for ungerne, det vil de sikkert være vide med:-)

Eller noget i nærheden vi kan se ud over det der lidt kedelige marinemuseum?? sidst så vi wstort set kun det, fordi det jo altså er lidt mere beværligt med ungerne også.

Glemte foresten at sige navnet på butikken, som er JUMBO!

Tænker du på noget spændende til børnene eller til jer voksne ?

Anmeld

11. april 2011

dorthemus

Jeg blev insemineret på første dagen for ÆL og blev gravid. Har nu en datter på snart et år

Anmeld

11. april 2011

Lise

Vi lavede begge drengene i første forsøg

Med den første måtte jeg tidligst blive gravid, så jeg skulle føde i august 2007 - så prøvede vi en enkelt gang; termin 27. juli.

Anden gang ville jeg efter første normale mens efter p-pille stop lige prøve om vi kunne lave en pige. Tænkte at jeg havde ægløsning 3-4 dage senere, og forførte manden. Blev gravid, og fik en dejlig dreng.

Så her er det gået meget nemt.

Anmeld

11. april 2011

maria_wlt

stephanie1988 skriver:

Sad lige og tænkte på ... hvor stor er chancen for at man bliver gravid ved første forsøg?

Til dem der har været gravid før eller som er nu, hvor mange gange forsøgte i indtil det lykkes?

Den er meget stor hvis man er heldig..

Jeg kan med 100 % sikkerhed sige at begge mine børn blev lavet ved først forsøg..

Jeg var endda på p-piller i 11 år i træk, pause i 6 mdr...Fandt min mand og vi blev gravid med det samme... Anden gang var Tristan kun 7 mdr og der var der sku bid igen først gang..

Anmeld

11. april 2011

Fenja09

Vi havde prøvet i ca 3 år - stoppede med at tænke over det og blev gravid ret hurtigt efter. Er i uge 21 nu

/Fenja

Anmeld

11. april 2011

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg er blevet gravid i 1. forsøg med 1., 2. og 3. barn.

Her 4. gang blev jeg igen gravid i 1. forsøg men aborterede desværre spontant. Derefter ventede vi én mens. og prøvede så igen. Da blev jeg gravid i 2. forsøg.
Jeg aborterede desværre igen og vi ventede én mens. og forsøgte så igen. Så blev jeg gravid i 1. forsøg og venter nu en lille pige inden for de næste 3 ugers tid

Krydser fingre for Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.