Hvor mange gange forsøgte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Happiness

stephanie1988 skriver:

Sad lige og tænkte på ... hvor stor er chancen for at man bliver gravid ved første forsøg?

Til dem der har været gravid før eller som er nu, hvor mange gange forsøgte i indtil det lykkes?

Her lykkedes det efter 3 forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Muffinmus

stephanie1988 skriver:

Kan se din status besked er "jeg glæder mig så meget til Kreta". Hvorfor, om jeg må spørger? fordi jeg bor på kreta, nu i 7 år...

Det er vildt dejlig hernede...

kun fordi vi tager på ferie til kato stalos om 14 dage, eller tæt der på i hvert fald.

Vi glæder os til foråret dernede. Havde håbet på bedre vejr end lige 16-20 grader, men det må vi tage med. Ungerne gæder til i hvert fald til at smide jakkerne lidt.

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

MariaE skriver:

kun fordi vi tager på ferie til kato stalos om 14 dage, eller tæt der på i hvert fald.

Vi glæder os til foråret dernede. Havde håbet på bedre vejr end lige 16-20 grader, men det må vi tage med. Ungerne gæder til i hvert fald til at smide jakkerne lidt.

Håber i får en god ferie. Jeg arbejder i nærheden af Kato Stalos.. det er et godt område. Er sikker på i kommer til at nyde det der!

Anmeld

11. april 2011

Holbæktrunten

Her var der bonus i første forsøg efter p-pillestop... Nåede aldrig en normal blødning...

Anmeld

11. april 2011

Muffinmus

jamen det tror jeg da også, vi skal bo på Panorama, alt for stort hoteltil os, men vi blev flyttet til det eftr det andet blev opsagt af rejseselskabet.

Og bussen til Chania går jo lige neden for, så når det ikke lige frem er badevejr endnu må vi tage til byen og hygge lidt der:-)

Anmeld

11. april 2011

anmaj

der gik vidst nok 3-4 mdr før det lykkedes første gang og der var jeg meget ivrig så derfor også meget skuffet hver gang testen var negativ..

denne gang var det i 1. forsøg.

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Øhh, ja jeg smid p-pillerne i januar 09, da jeg skulle tjekkes for PCO og ikke måtte have p-piller i blodet, så aftalte vi, at jeg ikke skulle starte op igen og når bebse kom, som kom h*n.

Så januar 10 blev jeg gravid, tabte i marts. Blev gravid igen i juleferie og de to tøser vil sgu frem i livet, så de er der fint endnu.

Så 2 år, men en SA/MA og ikke forsøgte at ramme ÆL.

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

MariaE skriver:

jamen det tror jeg da også, vi skal bo på Panorama, alt for stort hoteltil os, men vi blev flyttet til det eftr det andet blev opsagt af rejseselskabet.

Og bussen til Chania går jo lige neden for, så når det ikke lige frem er badevejr endnu må vi tage til byen og hygge lidt der:-)

uhh, det er et super hotel. Jeg arbejder på et andet stort hotel, som hedder Minoa Palace... begynder her d. 27 april Ja der er en masse gode butikker i Chania... og imellem chania og dit hotel er der et MEGA STORT lejetøjscenter, med ALT hjertet begærer. Der er to store etager!!! gå ikke glip af det...

Anmeld

11. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

1 gang = 4 mrd - ikke planlagt

2 gang = 6 mdr - planlagt

Sådan er det tit, alt for tit, at hvis man prøver og virkelig vil, så trækker det ud ! ;/

Anmeld

11. april 2011

Hertzum77

Vi har været utrolig heldige hjemme hos os. Med Caroline blev jeg gravid i første forsøg og med Emma i andet forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.