Hvor mange gange forsøgte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Gravid2012

Baby-støv skriver:

3. forsøg....  gravid med tvilling i uge 15...

held og lykke.

tillykke! Håber din graviditet går som det skal.... og håber også jeg bliver ligeså heldig som dig..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Muffinmus

vi brugte 14 mdr Men det mistede vi i en MA derefter tog det yderligere 2 år før eg blev gravid med min søn.

Vores datter blev lavet med 5 mdrs forsøg og en spontan abort. Så meget hurtigere end min søn.

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

42  Det svarer til 3½ år...

Anmeld

11. april 2011

Solstrålen

1. graviditet = 18. mdr

2. graviditet = 21 mdr (Endte i behandling og blev gravid efter 1 ICSI forsøg )

Anmeld

11. april 2011

twinny

stephanie1988 skriver:

tillykke! Håber din graviditet går som det skal.... og håber også jeg bliver ligeså heldig som dig..!

vi brugte også æg løsnings test i 3 forsøg.. det virkede....

mange tak

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

Dictes mor skriver:

42  Det svarer til 3½ år...

hov... hvordan kan det være det tog så langt tid eller fik i ikke det at vide fra lægen?

Anmeld

11. april 2011

henh01

jeg har haft meget nemt ved de begge gange.. Første gang kom det helt uplanlagt, men kun ved meget få ubeskyttet (uheld) sex. Anden gang smed jeg p pillerne og blev gravid i første ægløsning.

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

MariaE skriver:

vi brugte 14 mdr Men det mistede vi i en MA derefter tog det yderligere 2 år før eg blev gravid med min søn.

Vores datter blev lavet med 5 mdrs forsøg og en spontan abort. Så meget hurtigere end min søn.

Kan se din status besked er "jeg glæder mig så meget til Kreta". Hvorfor, om jeg må spørger? fordi jeg bor på kreta, nu i 7 år...

Det er vildt dejlig hernede...

Anmeld

11. april 2011

Mischa

stephanie1988 skriver:

Sad lige og tænkte på ... hvor stor er chancen for at man bliver gravid ved første forsøg?

Til dem der har været gravid før eller som er nu, hvor mange gange forsøgte i indtil det lykkes?

Jeg er blevet gravid med det samme hver gang. 4 gange, vi har dog mistet alle 4 gange men vil prøve igen til juni skal i behandling med prednison og immunglobulin pga lidt for aktivt immunforsvar

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

stephanie1988 skriver:

hov... hvordan kan det være det tog så langt tid eller fik i ikke det at vide fra lægen?

Det er fordi jeg har en sygdom, der hedder endometriose, men det fandt vi først ud af efter 2 år, og så skulle jeg opereres og nedreguleres med hormoner en nogle måneder inden vi kunne komme igang med kunstig befrugtning, men der blev jeg til gengæld gravid ved første IVF forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.