Hvor mange gange forsøgte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

tinasmor

stephanie1988 skriver:

Sad lige og tænkte på ... hvor stor er chancen for at man bliver gravid ved første forsøg?

Til dem der har været gravid før eller som er nu, hvor mange gange forsøgte i indtil det lykkes?

Jeg kan ikke helt huske det, men jeg så en gang en graf et sted, den sagde vist nok at omkring 20 procent var gravide indenfor 3 måneder. 50 procent indefor et år og 75 procent indenfor et år. Dette er selvfølgelig beregnet på at man prøver og har regelmæssigt sex.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

4xGreve

Ansemusen skriver:

Det har de fleste så vidt jeg ved også sådan ca. nogle med 20 dages mellemrum, andre med 35. Men jeg har altså bare altid haft en meget uregelmæssig menstruationscyklus, og jo ældre jeg er blevet og jo mere der er kommet på sidebenene, jo længere er der kommet imellem. Ved ikke om det hænger sammen med det, men det kunne jeg forestille mig. Jeg havde dog ingen problemer med at blive gravid

hehe okay... kan ikke huske min egen cyklus for fik p-piller i en meget ung alder pga. meget kraftige mens. smerter...

Anmeld

14. april 2011

Wish upon a star

Vi har prøvet siden Juni 2009. Har været gravid 2 gange, men begge gange var udenfor livmoderen (i hver sin side). For så heldige er vi nemlig Jeg ved ikke lige hvor mange forsøg det er

Men vi tror og håber stadig på at det nok skal lykkedes for os

Anmeld

14. april 2011

Ansemusen

B&K skriver:

Vi har prøvet siden Juni 2009. Har været gravid 2 gange, men begge gange var udenfor livmoderen (i hver sin side). For så heldige er vi nemlig Jeg ved ikke lige hvor mange forsøg det er

Men vi tror og håber stadig på at det nok skal lykkedes for os

Det lyder ikke spor rart  Men jeg håber på, at det sætter sig lige i midten næste gang!!!

Anmeld

14. april 2011

Wish upon a star

Ansemusen skriver:

Det lyder ikke spor rart  Men jeg håber på, at det sætter sig lige i midten næste gang!!!

Det håber vi også

Anmeld

14. april 2011

3rollinger

1. barn gravid i 7. forsøg.

2. barn gravid i 1. forsøg.

3. barn gravid i 2. forsøg.

Anmeld

14. april 2011

mortilnoahogmelina

stephanie1988 skriver:

Sad lige og tænkte på ... hvor stor er chancen for at man bliver gravid ved første forsøg?

Til dem der har været gravid før eller som er nu, hvor mange gange forsøgte i indtil det lykkes?

Jeg blev i 3 forsøg ..

Anmeld

14. april 2011

Annette A

1 gang i første forsøg.

2 gang i første forsøg men mistede.

3 gang i 3 forsøg og er gravid i uge 19 nu..

Anmeld

15. april 2011

Neki

Vi har prøvet i 20 mdr nu, og det er stadig ikke lykkedes. Er blevet insemineret 4 gange uden held, og skal nu til reagensglas. Så håber vi det lykkes på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.