positive svar bedes kun.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Steph_Laurits

Topp skriver:

du kan IKKE få slupperende kontanthjælp - da du så skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet - og i aktivering

Jeg går da ledig og inden jeg kom i aktivering kunne jeg da få supplerende KH fordi mine dagpenge var små!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Hvornår er man berettiget til supplerende kontanthjælp ?

jeg tjener 3800 kr udbetalt (deltid) ska på barsel om en måned, og har lige fået afvide jeg måske ikke er berittiget til supplerende kontanthjælp.

hvordan kan de lade en kommende mor leve for 3800 om måneden med barn og det hele ?

det skal lige siges jeg blev fyret fra det ene job for et par måneder siden så havde ikk regnet med at stå med så lidt penge, har ikk haft a-kasse længe nok til at få penge af dem.

da jeg kom på kontanhjælp og ventede barn fik jeg supplerende fra ejg var 12 uger henne... DE skal give dig supplerende...

men ring og bed og en samtale med en sagsbehandler... DE SKAL HJÆLPE.....

Anmeld

12. april 2011

aya-zia

Mette Nexø skriver:

Kender ikke reglerne, men når du bor sammen med din kæreste kan han så ikke hjælpe lidt med det økonomiske mens du er på barsel, er har vel begge to ansvar for barnet. Men man lærer at klare sig for lidt, er selv enlig mor og mens jeg var på barsel måtte jeg klare mig for ca 2000 kr til mad, bleer og tøj og hvad man nu ellers skal bruge til sådan en lille str.

Krydser fingre for at du kan få mere end de 3800

ja jeg giver dig ret... vi klare os også kun for ca 2000 om måneden... og vi  mig og to børnehave børn... det er HÅRDT.. men det kan lade sig gøre...

Anmeld

12. april 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

Bare meget surt at jeg skal gå hele weekenden og bekymre mig om jeg skal forsørge mig selv og min kommende søn for 3800 om måneden

jeg må snakkke med en socialrådgiver som måske vil hjælpe mig

jamen forstår ikke skal din kæreste ikke hjælpe til???

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

jamen forstår ikke skal din kæreste ikke hjælpe til???

jo men når vi ikke er goft er de ligeglade med hvad han tjener, men jeg har fået supplerede min løn op med kh så det er dejligt.

Anmeld

12. april 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Hvor mange penge fik du så da du blev forsøger ?

jeg er blevet berittiget til supplerende kontanthjælp den ligger på 6333kr som ej forsørger, men når jeg bliver forsørger stiger den.

Jamen jeg fik mellem 3 og 4000 fra mit arbejde, og resten op til omkring 10.000 af kommunen..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Jamen jeg fik mellem 3 og 4000 fra mit arbejde, og resten op til omkring 10.000 af kommunen..

så du fik 10.000 udbetalt hver måned da du var forsørger ?

hvad så da du gik på dagpenge

Anmeld

13. april 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

så du fik 10.000 udbetalt hver måned da du var forsørger ?

hvad så da du gik på dagpenge

Ja ca. mellem 9 og 10.000..
Jeg var ikke på dagpenge, jeg var bare kun deltidsansat..

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Ja ca. mellem 9 og 10.000..
Jeg var ikke på dagpenge, jeg var bare kun deltidsansat..

fik du ikke dagpenge i slutningen af din barsel ?

Anmeld

13. april 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

fik du ikke dagpenge i slutningen af din barsel ?

Ved ikk hva de kaldte det, fik suplerende penge fra kommunen, så jeg havde de der 9-10.000 om mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.