positive svar bedes kun.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

du for vel så dagpenge fra kommunen ik ? de går ud fra, hvad du har tjent, og tror ik du for mindre end de 3800 kr.

jeg får sygedagpenge som er 3800kr andet får jeg ikke, og når min barsel starter får jeg også 3800

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Anonym trådstarter

Bare meget surt at jeg skal gå hele weekenden og bekymre mig om jeg skal forsørge mig selv og min kommende søn for 3800 om måneden

jeg må snakkke med en socialrådgiver som måske vil hjælpe mig

Anmeld

8. april 2011

MetteDN

Anonym skriver:

ja det var jeg også indtil hende damen sagde der ikk er sket nogen stor begivenhed i mit liv så jeg behøver supplerende kontanthjælp.

det var åbenbart ikk en grund at jeg ska ha barn. og hun er usikker på om jeg får det.

et af kravene er at der er sket en ændring så man ikke kan forsørge sig selv og i dit tilfælde et barn.. Så det burde du kunne få ..

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

MetteDN skriver:

et af kravene er at der er sket en ændring så man ikke kan forsørge sig selv og i dit tilfælde et barn.. Så det burde du kunne få ..

Ja men hende den sure ældre dame sagde det ikke var grund nok

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Er bare bange for at få afslag også skal stå med 3800 til mig og bebs

øv hvor er det surt at miste et job lige inden barsel

Anmeld

8. april 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

ja så burde jeg også kunne få det, men hende damen sagde at jeg måske ikk var beretigget til det da der ikke er sket nogen stor begivenhed  men sagde min grund var at jeg er gravid og ikk har så mange penge men hun sagde det ikke var grund nok.

så hvis der kommer et afslag så står jeg med bebs og 3800 udbetalt om måneden.

Det lyder altså mærkeligt i mine ører når jeg uden problemer fik det? Der gik dog 3 mdr. før de fandt ud af hvem jeg sku snakke med, men udover det, var det intet problem. Jeg sku bare møde op hver mdr. den første og aflevere en kopi af min lønseddel så de ku se hvor meget jeg sku ha.

Anmeld

8. april 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

skulle du også vente 3 uger på en afgørelses ?

Puha, det kan jeg faktisk ikke huske? Men det mener jeg ikk jeg gjorde.

Anmeld

8. april 2011

mortil3trustrup

Anonym skriver:

Hvornår er man berettiget til supplerende kontanthjælp ?

jeg tjener 3800 kr udbetalt (deltid) ska på barsel om en måned, og har lige fået afvide jeg måske ikke er berittiget til supplerende kontanthjælp.

hvordan kan de lade en kommende mor leve for 3800 om måneden med barn og det hele ?

det skal lige siges jeg blev fyret fra det ene job for et par måneder siden så havde ikk regnet med at stå med så lidt penge, har ikk haft a-kasse længe nok til at få penge af dem.

ring til mødre hjælpen de kan hjælpe og er gode i lovenloven

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Det lyder altså mærkeligt i mine ører når jeg uden problemer fik det? Der gik dog 3 mdr. før de fandt ud af hvem jeg sku snakke med, men udover det, var det intet problem. Jeg sku bare møde op hver mdr. den første og aflevere en kopi af min lønseddel så de ku se hvor meget jeg sku ha.

Hvor mange penge fik du så da du blev forsøger ?

jeg er blevet berittiget til supplerende kontanthjælp den ligger på 6333kr som ej forsørger, men når jeg bliver forsørger stiger den.

Anmeld

12. april 2011

Mette Nexø

Anonym skriver:

Er bare bange for at få afslag også skal stå med 3800 til mig og bebs

øv hvor er det surt at miste et job lige inden barsel

Kender ikke reglerne, men når du bor sammen med din kæreste kan han så ikke hjælpe lidt med det økonomiske mens du er på barsel, er har vel begge to ansvar for barnet. Men man lærer at klare sig for lidt, er selv enlig mor og mens jeg var på barsel måtte jeg klare mig for ca 2000 kr til mad, bleer og tøj og hvad man nu ellers skal bruge til sådan en lille str.

Krydser fingre for at du kan få mere end de 3800

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.