Termin i december?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Københavnermor

mette-mus skriver:

Hej derude!

Jeg testede positivt i lørdags og har regnet mig frem til at jeg har termin d. 15. december!!

Hviken lykke

Som jer andre er jeg dog også ret nervøs for om den lille spire bliver derinde! Men vi må krydse hvad krydses kan!!

1000 Tillykke!!!!!!

Vi håber at alt går som det skal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

3baby

Hej allesammen og 1000 gange tillykke med jeres små spirer i maven

Har selv lige testet positiv i dag, så jeg har 10.000 sommerfugle flyvende rundt i maven. Havde bestemt ikke regnet med at være gravid, da det var første gang jeg skulle have menstruation efter at være stoppet med p-piller!!!!

Men det er da bare fantastisk  

Termin skulle være 17/12-2011 ifølge diverse termins beregnere.

Anmeld

11. april 2011

Københavnermor

Grøndal83 skriver:

Hej allesammen og 1000 gange tillykke med jeres små spirer i maven

Har selv lige testet positiv i dag, så jeg har 10.000 sommerfugle flyvende rundt i maven. Havde bestemt ikke regnet med at være gravid, da det var første gang jeg skulle have menstruation efter at være stoppet med p-piller!!!!

Men det er da bare fantastisk  

Termin skulle være 17/12-2011 ifølge diverse termins beregnere.

1000 TILLYKKE til dig også! 

Det er den vildeste oplevelse at stå med den test i hånden!

Velkommen til Termin i December..  Det er helt vildt!

Anmeld

11. april 2011

Københavnermor

Hej Piger. Henrik har oprettet en mødregruppe der hedder december 2011. Så kan vi melde os ind der. :-) Så er det endnu nemmere at følge hinanden.

Anmeld

12. april 2011

heilpratik

Hej til jer alle:-)

Jeg vil meget gerne være med her og jeg har lige fundet ud af jeg er gravid efter utrolig mange IUI forsøg og jeg tror næsten ikke på det endnu men jeg har beregnet mig frem til at jeg har termin 19 december men, skal dog have planlagt kejsersnit pga af et tidligere hul i min livmoder, så jeg tror jeg får det ugen før hvis alt går som det skal. Jeg kunne lige se at nogen kan få en trygheds scanning og jeg skal først afsted i uge 8 men vil nu også høre om det er muligt før tid bare for at være helt sikker

Glæder mig til at følge jer alle her i gruppen og tillykke til jer

KH vibeke

Anmeld

13. april 2011

juni76

Har været til tidlig scanning idag. Man kan jo desværre ik se så meget endnu. Er 5+3. Hun kunne se en fin blommesæk. Det så fint ud sagde hun. Vi så desværre ikke hjerte blink. Men det skulle vi ikke være bekymret over sagde hun. Skal ud og scannes igen efter påske. Der er så fantastisk at få lov til at følge med

Anmeld

13. april 2011

Københavnermor

heilpratik skriver:

Hej til jer alle:-)

Jeg vil meget gerne være med her og jeg har lige fundet ud af jeg er gravid efter utrolig mange IUI forsøg og jeg tror næsten ikke på det endnu men jeg har beregnet mig frem til at jeg har termin 19 december men, skal dog have planlagt kejsersnit pga af et tidligere hul i min livmoder, så jeg tror jeg får det ugen før hvis alt går som det skal. Jeg kunne lige se at nogen kan få en trygheds scanning og jeg skal først afsted i uge 8 men vil nu også høre om det er muligt før tid bare for at være helt sikker

Glæder mig til at følge jer alle her i gruppen og tillykke til jer

KH vibeke

1000 tillykke til dig!

Sikke en glæde når du har kæmpet sådan for det! 

Anmeld

24. april 2011

Hde

Hej, og Tillykke Allesammen  

Jeg har regnet mig frem til at have termin d.9 December! dvs jeg er i uge 8 Har ikke været til NF scanning endnu, men glæder mig til at få bekræftet terminsdatoen. Selvfølgelig glæder vi os også til at se den lille

Symptomer

Jeg synes det er meget svært ikke at sige det til nogen da jeg har meget kvalme (dag og nat)+ menstruationssmerter. Bliver meget træt bare ved at hænge ud med folk. Kan sove hele dagen! Derudover kan lugte alt! Synd for min mand om morgenen kan slet ikke holde lugten af ham... (prøver selvfølgelig ikke at vise det, men går ikke så godt) 

Går i gennem det samme?? Så lige en film hvor en pige var gravid og kastede kun op en gang og var frisk resten af filmen, total snyd, Min Læge siger, at det går over, men håber virkelig kvalmen og smerterne går over meget snart!!! 

-Tænker næsten mere på hvad jeg går igennem frem for glæden af at vi skal have en baby...

Vi fortalt familien først, men nu ved vennerne det også, min mand ku ikke holde på det mere... Synes faktisk, at det er sødt, altså at han er så glad, at han ikke kan lade være med at fortælle folk.

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Hde skriver:

Hej, og Tillykke Allesammen  

Jeg har regnet mig frem til at have termin d.9 December! dvs jeg er i uge 8 Har ikke været til NF scanning endnu, men glæder mig til at få bekræftet terminsdatoen. Selvfølgelig glæder vi os også til at se den lille

Symptomer

Jeg synes det er meget svært ikke at sige det til nogen da jeg har meget kvalme (dag og nat)+ menstruationssmerter. Bliver meget træt bare ved at hænge ud med folk. Kan sove hele dagen! Derudover kan lugte alt! Synd for min mand om morgenen kan slet ikke holde lugten af ham... (prøver selvfølgelig ikke at vise det, men går ikke så godt) 

Går i gennem det samme?? Så lige en film hvor en pige var gravid og kastede kun op en gang og var frisk resten af filmen, total snyd, Min Læge siger, at det går over, men håber virkelig kvalmen og smerterne går over meget snart!!! 

-Tænker næsten mere på hvad jeg går igennem frem for glæden af at vi skal have en baby...

Vi fortalt familien først, men nu ved vennerne det også, min mand ku ikke holde på det mere... Synes faktisk, at det er sødt, altså at han er så glad, at han ikke kan lade være med at fortælle folk.

Tillykke med graviditeten!

Så er vi tæt på hinanden.. Jeg har termin d. 8. december.

Jeg har det på stort set samme måde som dig! Jeg sover lurer nogen gange 2-3 gange om dagen nu fordi jeg bare bliver så smadret! Og så kvalme, MEGET ømme babser, mange spændinger i underlivet.. 

Vi ville egentlig først vente med at sige det til venner, men det har bare været så rart at tale med nogen af de nærmeste venner om det, for os begge to. Den nærmeste familie ved det (Forældre og søskende til os).

Jeg har først fået kvalme midt i denne uge, men den er så også tæt på at være konstant nu.. Håber det går over efter uge 12!! 

Anmeld

24. april 2011

Hde

MedRogn skriver:

Tillykke med graviditeten!

Så er vi tæt på hinanden.. Jeg har termin d. 8. december.

Jeg har det på stort set samme måde som dig! Jeg sover lurer nogen gange 2-3 gange om dagen nu fordi jeg bare bliver så smadret! Og så kvalme, MEGET ømme babser, mange spændinger i underlivet.. 

Vi ville egentlig først vente med at sige det til venner, men det har bare været så rart at tale med nogen af de nærmeste venner om det, for os begge to. Den nærmeste familie ved det (Forældre og søskende til os).

Jeg har først fået kvalme midt i denne uge, men den er så også tæt på at være konstant nu.. Håber det går over efter uge 12!! 

Tak  og ilm.

Det er dejligt, at vide, at der er nogen, som har det på samme måde... Har nogle veninder, som også er gravide, men de opdaget graviditeten meget sent...

Jeg fik en symptomerne med det samme -tog faktisk bare en test for at vise manden det. Jeg var 100% sikker før jeg tog testen... Så nu er der gået ca. 3 uger med kvalme, håber at det går over i uge 10, men det er nok bare ønsketænkning hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.