Hej, og Tillykke Allesammen
Jeg har regnet mig frem til at have termin d.9 December! dvs jeg er i uge 8 Har ikke været til NF scanning endnu, men glæder mig til at få bekræftet terminsdatoen. Selvfølgelig glæder vi os også til at se den lille 
Symptomer
Jeg synes det er meget svært ikke at sige det til nogen da jeg har meget kvalme (dag og nat)+ menstruationssmerter. Bliver meget træt bare ved at hænge ud med folk. Kan sove hele dagen! Derudover kan lugte alt! Synd for min mand om morgenen kan slet ikke holde lugten af ham... (prøver selvfølgelig ikke at vise det, men går ikke så godt)
Går i gennem det samme?? Så lige en film hvor en pige var gravid og kastede kun op en gang og var frisk resten af filmen, total snyd, Min Læge siger, at det går over, men håber virkelig kvalmen og smerterne går over meget snart!!!
-Tænker næsten mere på hvad jeg går igennem frem for glæden af at vi skal have en baby...
Vi fortalt familien først, men nu ved vennerne det også, min mand ku ikke holde på det mere... Synes faktisk, at det er sødt, altså at han er så glad, at han ikke kan lade være med at fortælle folk.
Anmeld