Termin i december?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Henriette1973

Hej jeg har lige testet positiv, med termin en gang mellem den 9. og 18 december. Er vild spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Fjordside

MedRogn skriver:

Hvor er vi tæt på hinanden så! Det bliver spændende.. Syntes lige nu at der aldrig har været længere tid til vinter!!!  

Hvor bliver det et spændende forår, man går og bager på en stor hemmelighed, og så en dejlig sommer hvor maven lige så stille begynde at vokse, og så efteråret hvor det begynder at blive tæt på... Uhh... For helt kuldegys af at tænke på det! Det er SLET IKKKE TIL AT FORSTÅ?! 

Ja nu må det godt snart blive vinter Ej jeg glæder mig også til at gå rundt med en lille mave Lige nu er det også ret uvirkeligt, men går og er glad hele tiden, skønt!

Anmeld

10. april 2011

Københavnermor

Smilo skriver:

Tillykke til dig os

Ja, det er helt uvirkeligt, hvilket jeg tror det blir ved med at være indtil den begynder at boble rundt derinde.. IH glæder mig!

Altså jeg har haft utrolig hyppige vandladninger, ømme bryster, de vildeste tudeture og har for første gang i dag haft kvalme! AD... det ik sjovt!

Tror egentlig bare det er de hormonelle forstyrrelser jeg er begyndt at kunne mærke, bortset fra de der menstruationslignende smerte der kommer engang imellem.. Det kan jeg nu meget godt li.. Så føler man der sker lidt.

Hva med dig/jer andre? 

Tak! 

Jeg glæder mig helt vildt til at man kan begynde at se det på maven.. Har du tænkt dig at tage løbende mavebilleder? 

Jeg oplever lidt det samme som dig: Ømme bryster, små niv eller spændinger i underlivet, er totalt humørsyg - tror jeg græder mindst 3 gange om dagen af de underligste ting, og så vågner jeg om natten og skal tisse! I går nat 1 gang, og i nat 2 gange!! ARGH, dét er irriterende..  

Jeg kan egentlig godt lide de fleste symptomer fordi de minder mig om at det rent faktisk er virkeligt det hele..  Jeg er GRAVID. 

Anmeld

10. april 2011

Københavnermor

Fjordside skriver:

Ja nu må det godt snart blive vinter Ej jeg glæder mig også til at gå rundt med en lille mave Lige nu er det også ret uvirkeligt, men går og er glad hele tiden, skønt!

Ja, det er vildt fjollet.. Tog mig selv i flere gange i går at smile til helt fremmede mennesker på gaden! Man går bare rundt i sådan en underlig rus.. Og tænke: Gad vide om der er nogen der kan se det på mig..? Men det er der jo selvfølgelig ikke... Det er bare så mærkeligt det hele.. 

Anmeld

10. april 2011

Fjordside

MedRogn skriver:

Ja, det er vildt fjollet.. Tog mig selv i flere gange i går at smile til helt fremmede mennesker på gaden! Man går bare rundt i sådan en underlig rus.. Og tænke: Gad vide om der er nogen der kan se det på mig..? Men det er der jo selvfølgelig ikke... Det er bare så mærkeligt det hele.. 

Det tog jeg også lige mig selv i igår Men der er jo også masser at smile af Jeg tænker også om der er nogen der kan se det på en, jeg skal om til en veninde senere i dag og hun kunne se det på vores fælles veninde da hun var blevet gravid, så håber ikke hun spørg mig i dag. (Må ikke sige det til flere endnu, en aftale jeg har med min kæreste) Men ih hvor jeg glæder mig til at kunne sige det til alle!!!

Anmeld

10. april 2011

Københavnermor

Henriette1973 skriver:

Hej jeg har lige testet positiv, med termin en gang mellem den 9. og 18 december. Er vild spændt

TILLYKKE!!!  Velkommen i klubben alle os andre ny-gravide piger! 

Er det dit første?

Anmeld

10. april 2011

Københavnermor

Fjordside skriver:

Det tog jeg også lige mig selv i igår Men der er jo også masser at smile af Jeg tænker også om der er nogen der kan se det på en, jeg skal om til en veninde senere i dag og hun kunne se det på vores fælles veninde da hun var blevet gravid, så håber ikke hun spørg mig i dag. (Må ikke sige det til flere endnu, en aftale jeg har med min kæreste) Men ih hvor jeg glæder mig til at kunne sige det til alle!!!

Det er jo rigtig nok..  Så vi smiler bare løs!

Vi havde først aftalt kun at sige det til én hver, men det lykkedes mig at få gennemført at jeg blev nød til både at fortælle det til min søster OG min mor!  Det var sjovt at sige: Du skal være mormor  Hun blev helt paf, det er jo ikke planlagt, så vi er ikke de eneste der er overrasket. Så sagde hun: Det var godt at jeg allerede sad ned.. 

Jeg glæder mig også helt vildt til at må fortælle det til hele verden!

Held og lykke med din veninde senere, bliver sjovt at høre om hun lurer den med det samme.. 

Anmeld

10. april 2011

Henriette1973

MedRogn skriver:

TILLYKKE!!!  Velkommen i klubben alle os andre ny-gravide piger! 

Er det dit første?

Hej og tak

Det er nr 2, jeg har en på 2 år (Hun er fra januar 2009).

Men det er så spændene og jeg er mega nervøs for at det kan nå at gå galt endnu... Men mest af alt er jeg/vi bare helt vildt lykkelig

Henriette

Anmeld

10. april 2011

Københavnermor

Henriette1973 skriver:

Hej og tak

Det er nr 2, jeg har en på 2 år (Hun er fra januar 2009).

Men det er så spændene og jeg er mega nervøs for at det kan nå at gå galt endnu... Men mest af alt er jeg/vi bare helt vildt lykkelig

Henriette

Jeg er også rigtig nervøs over at miste.. Tænker meget over at jeg mest mærker ligamentsmerter i den ene side og er bange for en graviditet uden for livmoderen.. Men skal heldigvis snart til læge.. Og så tænker jeg på alt det andet der kan ske endnu.. Ikke smart. Men det hører nok med at bekymre sig.. 

Anmeld

11. april 2011

mette-mus

Hej derude!

Jeg testede positivt i lørdags og har regnet mig frem til at jeg har termin d. 15. december!!

Hviken lykke

Som jer andre er jeg dog også ret nervøs for om den lille spire bliver derinde! Men vi må krydse hvad krydses kan!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.