Termin i december?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.843 visninger
50 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Københavnermor

Andre med termin i december?

Jeg har selv lige opdaget at jeg er gravid.. Kunne være rart at dele det med nogen. Manden og jeg har aftalt at vi må sige det til én hver før 12. uge.. Jeg valgte min søster.. Det er rart at have en at tale med det om udover sin mand.. Det er lidt noget andet kvinde til kvinde..

Men her inde er der jo ingen grænser for hvem der må vide det!!! :-D

SÅ: JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Frøken J.

MedRogn skriver:

Andre med termin i december?

Jeg har selv lige opdaget at jeg er gravid.. Kunne være rart at dele det med nogen. Manden og jeg har aftalt at vi må sige det til én hver før 12. uge.. Jeg valgte min søster.. Det er rart at have en at tale med det om udover sin mand.. Det er lidt noget andet kvinde til kvinde..

Men her inde er der jo ingen grænser for hvem der må vide det!!! :-D

SÅ: JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har termin d. 2 oktober, så kan ikke lige svare, men ville bare sige TILLYKKEEEE!

Anmeld

7. april 2011

Københavnermor

10000 Tak! Det er simpelthen så vildt!! Jeg tror næsten stadig ikke på det......

Tillykke med din egen graviditet! 

Anmeld

7. april 2011

juni76

tillykke tillykke. Ja jeg har også termin i december. Jeg skal til trykheds scanning på onsdag hos min gyn. så det glæder vi os meget til. Vi har heller ik fortalt det til nogle endnu.

Anmeld

7. april 2011

Københavnermor

juni76 skriver:

tillykke tillykke. Ja jeg har også termin i december. Jeg skal til trykheds scanning på onsdag hos min gyn. så det glæder vi os meget til. Vi har heller ik fortalt det til nogle endnu.

Ved du ca. dato?

Jeg har termin den 9. dec..

Hvor hyggeligt at følges ad!

Vi overvejer også en tryghedsscanning, hvor tidligt kan man det? Vi vil gerne se at den virkelig er der...

Anmeld

7. april 2011

Københavnermor

juni76 skriver:

OG TAK SELVFØLGELIG

OG MANGE gange tillykke til dig også! 

Anmeld

7. april 2011

juni76

Hvad jeg selv har regnet mig frem til så er det omkring 10 dec. Hvornår har du termin? Vi er også rigtig spændt på om der er et lille hjerte som blinker på onsdag. Jeg ved ik hvor tidligt man kan se noget. Men de sagde der ik var nogle grund til vi kom tidliger,så nok der omkring.mener at hjertet begynder at slå omkring 22 dage efter befrugtning.

Kan godt forstå i gerne vil det. Vi håber også at få et par scanninger inden jeg blliver sendt til læge

Anmeld

7. april 2011

Københavnermor

Så er det næsten samme tid som jeg.. 

Jeg har d. 9. december..

Hvor længe har du vidst at du var gravid???

Uhh, jeg håber i får hjerteblink! 

Anmeld

7. april 2011

Københavnermor

Dobbelt

Anmeld

7. april 2011

juni76

På lørdag er det 14 dage siden jeg testede. Det var super fedt.  Det håber vi også... Vi har jo desværre prøvet at blive skuffet en gang. Hvornår testede du positiv? Vi har ik fortalt det til nogle endnu.Men man har super meget lyst til at fortælle det til alle.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.