Termin i december?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Københavnermor

juni76 skriver:

På lørdag er det 14 dage siden jeg testede. Det var super fedt.  Det håber vi også... Vi har jo desværre prøvet at blive skuffet en gang. Hvornår testede du positiv? Vi har ik fortalt det til nogle endnu.Men man har super meget lyst til at fortælle det til alle.  

Jeg er ked af at høre i har mistet..

Men super glad for at i nu har en baby i maven igen!

Jeg testede positivt i dag! Har kun vidst det i ca. 11 timer. Min søster ved det, hun var på besøg i eftermiddag.. Jeg MÅTTE bare fortælle hende det.. Hun er den eneste der ved det, vi venter til indgangen af 12. uge med at fortælle det til flere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

juni76

Det er også rigtig svært ik og kunne sige noget. Vi venter også til vi har været til nakkefol. Jeg er jo blevet insemineret,så derfor kommer vi til nogle scanninger hos vores gyn inden vi bliver sendt til læge.. Er det jeres første?

Anmeld

8. april 2011

OverTheRainbow

Jeg har termin slut november...

Overvejer en trygheds scanning i næste uge

Anmeld

8. april 2011

Københavnermor

juni76 skriver:

Det er også rigtig svært ik og kunne sige noget. Vi venter også til vi har været til nakkefol. Jeg er jo blevet insemineret,så derfor kommer vi til nogle scanninger hos vores gyn inden vi bliver sendt til læge.. Er det jeres første?

Hvornår er NF?Ja, det er vores første barn.

Anmeld

8. april 2011

Københavnermor

Smilo skriver:

Jeg har termin slut november...

Overvejer en trygheds scanning i næste uge

Så er vi også tæt på hinanden. Tillykke med graviditeten!! :-)Er det dit første?

Anmeld

8. april 2011

juni76

Jeg ved ik helt nøjagtigt. Men tror det er fra uge 11 og et par uger frem.

Anmeld

8. april 2011

OverTheRainbow

MedRogn skriver:

Så er vi også tæt på hinanden. Tillykke med graviditeten!! :-)Er det dit første?

Ja... Det er mit første

jeg er 25 og det var ikke planlagt da mig og kæresten kun har kendt hinanden i 6 mdr.. Men er sikkert på at skæbnen ville det siden det skete 

Ihhh blir spændende at følge nogen der har termin tæt på en selv!

Anmeld

8. april 2011

Ceciliana

Hej

Jeg har termin 8. December jeg er i 5+2 jeg har fortalt det til mine forældre og søskende og min bedste veninde.

i morgen holder vi stor fødselsdag og der offentliggør vi det til min kærestes familie.

jeg gad godt og kunne holde sådan en ting hemmeligt men det er simpelthen umuligt på min side af familien. og er også glad for jeg har fortalt det, for hvis der skulle ske noget så er der så mange flere til, at stå ved min side og hjælpe mig hvis der skulle ske noget, man ikke venter. så længe det kun er familie så sys jeg det er fint og fortælle det, men venner får det først at vide efter uge 12.

Hilsen C

Anmeld

8. april 2011

Fjordside

MedRogn skriver:

Andre med termin i december?

Jeg har selv lige opdaget at jeg er gravid.. Kunne være rart at dele det med nogen. Manden og jeg har aftalt at vi må sige det til én hver før 12. uge.. Jeg valgte min søster.. Det er rart at have en at tale med det om udover sin mand.. Det er lidt noget andet kvinde til kvinde..

Men her inde er der jo ingen grænser for hvem der må vide det!!! :-D

SÅ: JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tillykke! Jeg fik også en positiv test i onsdags og har også termin i december. Og har regnet ud det er d. 8. december. Men nu må vi se når jeg engang skal til undersøgelse Jeg skal til læge på onsdag, dog er det kun samtale! Er så glad og lykkelig Vi har også aftalt at i uge 12 fortæller vi det, dog ved min bedste veninde det, som iøvrigt også er gravid - skønt at have hende at snakke med om det

Anmeld

8. april 2011

Fjordside

Ceciliana skriver:

Hej

Jeg har termin 8. December jeg er i 5+2 jeg har fortalt det til mine forældre og søskende og min bedste veninde.

i morgen holder vi stor fødselsdag og der offentliggør vi det til min kærestes familie.

jeg gad godt og kunne holde sådan en ting hemmeligt men det er simpelthen umuligt på min side af familien. og er også glad for jeg har fortalt det, for hvis der skulle ske noget så er der så mange flere til, at stå ved min side og hjælpe mig hvis der skulle ske noget, man ikke venter. så længe det kun er familie så sys jeg det er fint og fortælle det, men venner får det først at vide efter uge 12.

Hilsen C

Tillykke Og så har vi termin samme dag, udfra mine beregninger i hvert fald - har jeg også termin d. 8. dec. Spændene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.