Termin i december?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Københavnermor

juni76 skriver:

Jeg ved ik helt nøjagtigt. Men tror det er fra uge 11 og et par uger frem.

Ok, har slet ikke styr på de ting endnu! :-)

Men, det kommer nok hurtigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Københavnermor

Smilo skriver:

Ja... Det er mit første

jeg er 25 og det var ikke planlagt da mig og kæresten kun har kendt hinanden i 6 mdr.. Men er sikkert på at skæbnen ville det siden det skete 

Ihhh blir spændende at følge nogen der har termin tæt på en selv!

TILLYKKE! Er sikker på at det bliver lykkeligt for jer!

Ja, det er rigtig dejligt at følge hinanden. Især nu, jeg føler mig som den eneste gravide i verden. Manden har lidt svært at sluge det hele, og det går lidt tid før vi rigtig kan glæde os sammen. 

Har du mærket noget til graviditeten endnu?

Anmeld

9. april 2011

juni76

Jeg har heller ik helt styr på det endnu.

Jeg har ik mærket så meget til min graviditet endnu.Kun lidt ømme bryster. Hvad med jer,mærker i meget til det?

Anmeld

9. april 2011

Ceciliana

Fjordside skriver:

Tillykke Og så har vi termin samme dag, udfra mine beregninger i hvert fald - har jeg også termin d. 8. dec. Spændene!

Jah, Det er utrolig spændende, jeg har endnu ikke vænnet mig til tanken, vores var planlagt, jeg er 24 min kæreste er 23 og vi har været sammen i 8 år så for os var det meget naturligt det godt snart måtte være nu hvor vi begge var færdige med udd.

jeg går bare konstant med en frygt om at være bange for at miste, jeg har aldrig været gravid før men har to veninder tæt på der fik en spontan abort, så derfor lurer tanken i baghovdet os fordi jeg jo ikke er ret langt henne endnu... dog sagde sygeplejersken til mig at det var de første 7 uger der var mest kritiske derefter gik det fremad så jeg glæder mig sådan til jeg er nået over denne periode...

Hvor bor du henne af i landet? jeg er fra Århus

Hilsen Ceciliana

Anmeld

9. april 2011

Fjordside

Ceciliana skriver:

Jah, Det er utrolig spændende, jeg har endnu ikke vænnet mig til tanken, vores var planlagt, jeg er 24 min kæreste er 23 og vi har været sammen i 8 år så for os var det meget naturligt det godt snart måtte være nu hvor vi begge var færdige med udd.

jeg går bare konstant med en frygt om at være bange for at miste, jeg har aldrig været gravid før men har to veninder tæt på der fik en spontan abort, så derfor lurer tanken i baghovdet os fordi jeg jo ikke er ret langt henne endnu... dog sagde sygeplejersken til mig at det var de første 7 uger der var mest kritiske derefter gik det fremad så jeg glæder mig sådan til jeg er nået over denne periode...

Hilsen Ceciliana

Jeg har heller ikke vænnet mig helt til tanken endnu.. Vores er også planlagt. Jeg har det på samme måde, er så bange for det går galt :/ Jeg vidste ikke det var de første 7 uger, det er jeg glad for at høre, så er der under 2 uger til det punkt er overstået.

Jeg er fra Holstebro

/Fjordside

Anmeld

9. april 2011

Baby_girl2011

Jeg har termin den 3 dec, vi har ca vidst det siden jeg testede positiv 3+3  

og jeg er nu 6+0 ( 7 uge)  

tillykke til alle jer andre.. 

Mig og manden har været kærester i 7mdr og vi bor i hus sammen og det er planlagt.. og vi glæder os super meget. 

Det er mit andet barn, har en datter fra 08. Vi skal til en TS den 20.. 3 dage før min føs-dag og jeg er 24 og manden er 22

Anmeld

9. april 2011

Københavnermor

Fjordside skriver:

Tillykke! Jeg fik også en positiv test i onsdags og har også termin i december. Og har regnet ud det er d. 8. december. Men nu må vi se når jeg engang skal til undersøgelse Jeg skal til læge på onsdag, dog er det kun samtale! Er så glad og lykkelig Vi har også aftalt at i uge 12 fortæller vi det, dog ved min bedste veninde det, som iøvrigt også er gravid - skønt at have hende at snakke med om det

Hvor er vi tæt på hinanden så! Det bliver spændende.. Syntes lige nu at der aldrig har været længere tid til vinter!!!  

Hvor bliver det et spændende forår, man går og bager på en stor hemmelighed, og så en dejlig sommer hvor maven lige så stille begynde at vokse, og så efteråret hvor det begynder at blive tæt på... Uhh... For helt kuldegys af at tænke på det! Det er SLET IKKKE TIL AT FORSTÅ?! 

Anmeld

9. april 2011

Københavnermor

Ceciliana skriver:

Hilsen Ceciliana

Jeg har det på samme måde. En af mine næreste veninder fik en SA i 6.-7. uge i sin første graviditet.. Er også vildt bange for at der skulle ske det lille liv noget.. Jeg kan slet ikke tåle at tænke på det!

Jeg er fra KBH

Anmeld

9. april 2011

Københavnermor

JessiMus skriver:

Jeg har termin den 3 dec, vi har ca vidst det siden jeg testede positiv 3+3  

og jeg er nu 6+0 ( 7 uge)  

tillykke til alle jer andre.. 

Mig og manden har været kærester i 7mdr og vi bor i hus sammen og det er planlagt.. og vi glæder os super meget. 

Det er mit andet barn, har en datter fra 08. Vi skal til en TS den 20.. 3 dage før min føs-dag og jeg er 24 og manden er 22

Tillykke med den planlagte graviditet!!  Dejligt at høre.

Så er du 6 dage foran mig..  Jeg er 5+1 idag. 

Dejligt med en der har været igennem det hele før også, så kan vi andre jo spørge dig til råds..  Når vi er helt lost i denne nye forunderlige verden vi er trådt ind i.. 

Anmeld

9. april 2011

OverTheRainbow

MedRogn skriver:

TILLYKKE! Er sikker på at det bliver lykkeligt for jer!

Ja, det er rigtig dejligt at følge hinanden. Især nu, jeg føler mig som den eneste gravide i verden. Manden har lidt svært at sluge det hele, og det går lidt tid før vi rigtig kan glæde os sammen. 

Har du mærket noget til graviditeten endnu?

Tillykke til dig os

Ja, det er helt uvirkeligt, hvilket jeg tror det blir ved med at være indtil den begynder at boble rundt derinde.. IH glæder mig!

Altså jeg har haft utrolig hyppige vandladninger, ømme bryster, de vildeste tudeture og har for første gang i dag haft kvalme! AD... det ik sjovt!

Tror egentlig bare det er de hormonelle forstyrrelser jeg er begyndt at kunne mærke, bortset fra de der menstruationslignende smerte der kommer engang imellem.. Det kan jeg nu meget godt li.. Så føler man der sker lidt.

Hva med dig/jer andre? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.