hvad skal I i sommeren??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Hertzum77

Vi har lige købt et årskort til legoland, så vi kommer til at tilbringe en del dage dernede :-)

Til Maj er vi så heldige at svigerfoældrene har inviteret, børn, børnebørn og svigerbørn en tur til Spanien.

Selv hart vi lige bestilt en tur til London i August. Skal være der i 5 dage, glæder mig rigtig meget. Har altid gerne villet til London :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Hertzum77

KaLee skriver:

Meget simpelt...

Jeg har årskort til Tivoli og ZOO, så det bliver brugt.. Derudover bor jeg inden for en overskuelig afstand fra Bakken og Fields med Capella Play. Derudover kunne jeg forestille mig at vi besøgte hans morfar - som ikke bor så langt væk, men alligevel langt nok væk til at vi ikke rigtigt får besøgt ham i hverdagen...

Derudover - hvis pengene er til det (eller morfar er til at overtale) så tager vi nok på jernbanemuseum.. knægten er besat af tog..

Så det bliver sådanne ting vi skal lave - ligesom en forlænget weekend... Skal ingen steder - hverken med eller uden barn..

Derudover så skal jeg nok søge job til den tid, hvis jeg ikke er i arbejde.. og så skal han også over til sin far noget af tiden..

Jeg arbejder ved banedanmark, godt nok i Jylland. Så hvis I kommer til Silkeborg engang, skal sønnen være velkommen til at se på hvad der sker på en banegård :-)

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Åh det lyder som en masse herlige ting dig og familien har forrude
Og for den sags skyld også jer andre da

Her tror jeg desværre ikk det bliver til meget..
Jeg starter op fra barsel d. 1 juli, så der er ikk noget ferie til mig før i efteråret igen. Øv Øv..
Men jeg trøster mig selv med at vi så kan spare lidt sammen til næste år, hvor lillefisen også er det ældre til selv og ku gå osv og måske "forstår" tingene lidt bedre end nu

Hvis vi skal noget - har vi snakket om en weekendtur til lalandia.
Ellers er vi bare hjemme i dk og hygger os.

Anmeld

10. april 2011

eElak

Hertzum77 skriver:

Jeg arbejder ved banedanmark, godt nok i Jylland. Så hvis I kommer til Silkeborg engang, skal sønnen være velkommen til at se på hvad der sker på en banegård :-)

Mange tak for tilbuddet... 

Jeg bor 10-15 min fra Flintholm station, hvor der både er s-tog og metro og busser... Derfra tager det 15-20 min med toget til hovedbanen... Så der er masser af muligheder for at underholde knægten..

Men det var sødt af dig at tilbyde det og lige tænke på os  

Anmeld

10. april 2011

Hulubulu86

Jeg tager hjem til danmark fra omkring midten af Juni og bliver til et godt stykke tid efter lillemandens forventede ankomst i starten af August. Og neeeeej hvor jeg glaeder mig (lige nu sidder jeg og sveder i Dubai).

Ville dog oenske at manden kunne komme med, men han maa noejes med at komme i begyndelsen af August.

Det var ellers meningen at jeg endelig skulle med til Syrien og moede resten af svigerfamilien, men det maa blive naar min lille dansk/arabiske prins er kommet til verden

Anmeld

10. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi skal til Kreta midt i juni. Derudover skal vi i Djurs sommerland, til stranden osv herhjemme. Det kan kun blive en skøn sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.