hvad skal I i sommeren??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

AWO

Charlotte Wberg skriver:

hehe ja selvfølgelig skal I det...  det bliver sjovt og så er det rykket til længere ud på sommeren, så denne gang er der forhåbentlig varmt varmt varmt...

Nemlig!  Ved du, hvilken weekend, det bliver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Mira0911

Vi skulle have været i sommerhus - Da jeg er sygemeldt og skal være sengeliggende frem til fødslen, er det ikke noget ved at tage afsted for at holde sig i ro... 

Så vores sommerhusferie bliver rykket til uge 43 i stedet for... 

Anmeld

6. april 2011

aya-zia

henh01 skriver:

Hejsa

Ja hvad skal I lave med og uden unger i sommeren? 

Vi køber årskort til forlystelsespark nu her ud af de børnefamilieydelsen. Herhjemme er det i hvert fald en sikkerhed for at vi kommer af sted til noget, da vi har ikke ret mange penge at gøre godt med.. Dog SKAL jeg bare i zoo med ungerne - har ikke været der i 4 år, da den store har været der med farmor og mormor så derfor har jeg let og elegant sprunget over og sparet de penge. Vi har været i Knuthenborg hvert år og det vil jeg også rigtig gerne igen. Og så er der lige cirkus også.. Puha det bliver en dyr sommer  Heldigvis betaler mormor og morfar for vores sommerferie, som vi bestilte i går.. Kør selv til Spanien, nærmerer betegnet Blanes. Første gang vi skal forsøge os med kør selv, 9 nætter og i alt 4 til at køre frem og tilbage med overnatning i Tyskland. Det bliver skønt.

Kom glad

vi skal som vi plejer lige runde legoland djurssommerland og løveparken... der ud over vil vi for første gang ta en uge i jesperhus (vi har lejet et hus) her vil vi naturligvis besøge blomsterparken og badeland men ellers bliver det nok også en tur i fårrup og ålbog zoo

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

Jeg bliver student, så feste  

Ej. Jeg skal til Italien med min svigerfamilie i et par uger, eller hvor lang tid min kæreste og jeg nu "gider" at være dernede. Det er deres eget hus, så vi bestemmer selv

Anmeld

6. april 2011

LIZO

henh01 skriver:

Kan kun anbefale at tage ind og se en musical - har hørt så meget godt om dem

ville gerne.. men med en mand der hader det og 2 små børn.. så bliver dte nok ikke lige denne gang

Anmeld

6. april 2011

Charlotte Wberg

Anke skriver:

Nemlig!  Ved du, hvilken weekend, det bliver?

1-2 juli

Anmeld

6. april 2011

AWO

Charlotte Wberg skriver:

1-2 juli

Uh, så sent?? Dejligt, så bliver vi forhåbentlig hverken blæst væk eller blå af kulde denne gang.

Anmeld

10. april 2011

Lunae

henh01 skriver:

Hejsa

Ja hvad skal I lave med og uden unger i sommeren? 

Vi køber årskort til forlystelsespark nu her ud af de børnefamilieydelsen. Herhjemme er det i hvert fald en sikkerhed for at vi kommer af sted til noget, da vi har ikke ret mange penge at gøre godt med.. Dog SKAL jeg bare i zoo med ungerne - har ikke været der i 4 år, da den store har været der med farmor og mormor så derfor har jeg let og elegant sprunget over og sparet de penge. Vi har været i Knuthenborg hvert år og det vil jeg også rigtig gerne igen. Og så er der lige cirkus også.. Puha det bliver en dyr sommer  Heldigvis betaler mormor og morfar for vores sommerferie, som vi bestilte i går.. Kør selv til Spanien, nærmerer betegnet Blanes. Første gang vi skal forsøge os med kør selv, 9 nætter og i alt 4 til at køre frem og tilbage med overnatning i Tyskland. Det bliver skønt.

Kom glad

Vi har netop fået et rækkehus med indflytning 15 maj, så vi har besluttet os for at blive hjemme i år! Vi har også allerede været en uge i Skotland og i uge 42 skal hele familien i sommerhus ved løkken, så det går nok det hele

Anmeld

10. april 2011

Henriette1973

Vi er begge på SU.

Vi skal flytte i rækkehus i maj, så ferien bliver hjemme i haven og i Djurssommerland (vi har årskort).

Det skal nok blive en skøn sommer

God ferie og sommer

Anmeld

10. april 2011

Sildefisk

Nyde den første sommer i vores drømmehus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.