hvad skal I i sommeren??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

sarahb

Vi skal i zoo, tivoli, bakken, legoland og bare hygge... Og så en tur til egypten hvor vi bare skal bade og bare familie hygge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

henh01

Holbæktrunten skriver:

Vi har heller ikke så meget at rutte med, da vi skal købe hus og ekstra bil mv til efteråret.

Men tænker at vi tager til Jylland og låner svigerfamiliens sommerhus, og muligvis tager vi et par dage i Sverige. Meeeen det kommer an på hvordan jeg har det, til den tid vil jeg være temmelig højgravid 

Dejligt at I har mulighed for at låne sommerhus Det gør godt for økonomien..

Anmeld

6. april 2011

henh01

KaLee skriver:

Meget simpelt...

Jeg har årskort til Tivoli og ZOO, så det bliver brugt.. Derudover bor jeg inden for en overskuelig afstand fra Bakken og Fields med Capella Play. Derudover kunne jeg forestille mig at vi besøgte hans morfar - som ikke bor så langt væk, men alligevel langt nok væk til at vi ikke rigtigt får besøgt ham i hverdagen...

Derudover - hvis pengene er til det (eller morfar er til at overtale) så tager vi nok på jernbanemuseum.. knægten er besat af tog..

Så det bliver sådanne ting vi skal lave - ligesom en forlænget weekend... Skal ingen steder - hverken med eller uden barn..

Derudover så skal jeg nok søge job til den tid, hvis jeg ikke er i arbejde.. og så skal han også over til sin far noget af tiden..

Det er så lækkert med de årskort.. Synes bare tivoli er så dyrt så det har vi desværre ikke råd til

Zoo er også fantastisk.

Anmeld

6. april 2011

LIZO

vi skal til london igemmen manden fagforenig.. de har lejlighed rundt omrking. så det har vi lejet for 3200 kr.. med udsigt til vandet i luxus lejlighed

Anmeld

6. april 2011

henh01

FruAagaard skriver:

Vi skal en uge til Kreat..

Og en uge til KBH og i tivoli óg bakken og cirkus og bare nyde det..

Ellers så skal vi da i Giveskud Zoo, også skal der laves have, vi har 2000kvm2 græs og træer, så der skal laves stor legeplads, hyggehjørner og terresse osv

Også skal vi holde stor indflytterfest, så den sommer vist gået

Sikke en stor have... Det er da ligefør I skal være hjemme hele året rundt for at nå at opleve hvert hjørne Det er dejligt med en stor have, bor selv i lejl og kan virkelig mærke jeg mangler den have jeg engang havde.

Anmeld

6. april 2011

henh01

LIZO skriver:

vi skal til london igemmen manden fagforenig.. de har lejlighed rundt omrking. så det har vi lejet for 3200 kr.. med udsigt til vandet i luxus lejlighed

Kan kun anbefale at tage ind og se en musical - har hørt så meget godt om dem

Anmeld

6. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

henh01 skriver:

Sikke en stor have... Det er da ligefør I skal være hjemme hele året rundt for at nå at opleve hvert hjørne Det er dejligt med en stor have, bor selv i lejl og kan virkelig mærke jeg mangler den have jeg engang havde.

Pu ha ja, den er stor, men det bliver rart når den bliver fyldt op, vi skal også have bålplads..

Kan jeg godt forstå - det lækkert med have, især om sommeren.. om vinteren er sneen da herlig og tosse rundt i - bare ikke når man selv skal skovle en lang grusvej

Anmeld

6. april 2011

eElak

henh01 skriver:

Det er så lækkert med de årskort.. Synes bare tivoli er så dyrt så det har vi desværre ikke råd til

Zoo er også fantastisk.

Her var det også den gavmilde morfar som synes at vi skulle begaves :-)

For jeg har skam ikke råd til hverken det ene eller andet kort..

Anmeld

6. april 2011

henh01

FruAagaard skriver:

Pu ha ja, den er stor, men det bliver rart når den bliver fyldt op, vi skal også have bålplads..

Kan jeg godt forstå - det lækkert med have, især om sommeren.. om vinteren er sneen da herlig og tosse rundt i - bare ikke når man selv skal skovle en lang grusvej

Nej at skovle sne bliver aldrig sjovt, men det høre sig jo til. Tænker sådan på en lilleper film jeg så da jeg var lille hvor hele vejen går og skovler sne og snakker sammen. Det ser da lidt hyggeligt ud.

Anmeld

6. april 2011

henh01

KaLee skriver:

Her var det også den gavmilde morfar som synes at vi skulle begaves :-)

For jeg har skam ikke råd til hverken det ene eller andet kort..

Kan anbefale bonbonland der koster et årskort kun 350 kr - og så er alle forlystelser gratis. Men altså hvis ikke man har bil og bor i KBH så er det nok ret besværligt at komme dertil. Vi bor 20 min kørsel derfra så det er lige til at overkomme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.