hvad skal I i sommeren??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.977 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. april 2011

henh01

Hejsa

Ja hvad skal I lave med og uden unger i sommeren? 

Vi køber årskort til forlystelsespark nu her ud af de børnefamilieydelsen. Herhjemme er det i hvert fald en sikkerhed for at vi kommer af sted til noget, da vi har ikke ret mange penge at gøre godt med.. Dog SKAL jeg bare i zoo med ungerne - har ikke været der i 4 år, da den store har været der med farmor og mormor så derfor har jeg let og elegant sprunget over og sparet de penge. Vi har været i Knuthenborg hvert år og det vil jeg også rigtig gerne igen. Og så er der lige cirkus også.. Puha det bliver en dyr sommer  Heldigvis betaler mormor og morfar for vores sommerferie, som vi bestilte i går.. Kør selv til Spanien, nærmerer betegnet Blanes. Første gang vi skal forsøge os med kør selv, 9 nætter og i alt 4 til at køre frem og tilbage med overnatning i Tyskland. Det bliver skønt.

Kom glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

henh01

Vi snakkede forresten også om en forlænget weekend til jylland, en tur i Århus dyrehave, legoland og kattegat centreret. Meeeeen det er der nok ikke lige råd til i første omgang

Anmeld

6. april 2011

nattergalen

Det lyder da som en hyggelig ferie.. Har læst et sted at Danmark er et af de dyreste lande i verden at holde ferie, så jeg kan godt forstå du synes det er dyrt

Her er der desværre ingen unger endnu, men gør også vi kan tage 1 uge til Indien, og 3 uger til Malaysia.. 

Jeg glæder mig SÅ meget 

Anmeld

6. april 2011

henh01

nattergalen skriver:

Det lyder da som en hyggelig ferie.. Har læst et sted at Danmark er et af de dyreste lande i verden at holde ferie, så jeg kan godt forstå du synes det er dyrt

Her er der desværre ingen unger endnu, men gør også vi kan tage 1 uge til Indien, og 3 uger til Malaysia.. 

Jeg glæder mig SÅ meget 

EJ hvor er jeg misundelig!!! Jeg kunne så godt tænke mig at opleve verdende. Men "desværre" er de rejsemål ret dyre så derfor må vi "nøjes" med charterstederne.. Vi glæder os nu også meget til Spanien turen.

Rigtig god tur når I skal af sted.

Anmeld

6. april 2011

Holbæktrunten

Vi har heller ikke så meget at rutte med, da vi skal købe hus og ekstra bil mv til efteråret.

Men tænker at vi tager til Jylland og låner svigerfamiliens sommerhus, og muligvis tager vi et par dage i Sverige. Meeeen det kommer an på hvordan jeg har det, til den tid vil jeg være temmelig højgravid 

Anmeld

6. april 2011

eElak

Meget simpelt...

Jeg har årskort til Tivoli og ZOO, så det bliver brugt.. Derudover bor jeg inden for en overskuelig afstand fra Bakken og Fields med Capella Play. Derudover kunne jeg forestille mig at vi besøgte hans morfar - som ikke bor så langt væk, men alligevel langt nok væk til at vi ikke rigtigt får besøgt ham i hverdagen...

Derudover - hvis pengene er til det (eller morfar er til at overtale) så tager vi nok på jernbanemuseum.. knægten er besat af tog..

Så det bliver sådanne ting vi skal lave - ligesom en forlænget weekend... Skal ingen steder - hverken med eller uden barn..

Derudover så skal jeg nok søge job til den tid, hvis jeg ikke er i arbejde.. og så skal han også over til sin far noget af tiden..

Anmeld

6. april 2011

nattergalen

henh01 skriver:

EJ hvor er jeg misundelig!!! Jeg kunne så godt tænke mig at opleve verdende. Men "desværre" er de rejsemål ret dyre så derfor må vi "nøjes" med charterstederne.. Vi glæder os nu også meget til Spanien turen.

Rigtig god tur når I skal af sted.

Spanien er også dejlig varmt Så det kan i se frem til.. 

Ja det er MEGET dyre rejsemål, så vi har lavet den billige løsning og rejser low-budget.. Hostels, spiser billigt, og bruger på oplevelser istedet  

Anmeld

6. april 2011

smølfine

Vi skal have en lillebror slut juli og skal derfor bare være herhjemme ikke alt for langt fra nærmeste sygehus! I pinsen holder vi en mini ferie med tre dage på camping ved Silkeborg, hvor vi tager svigerforældrenes båd med og sejler lidt på søerne.

Så skal vi en masse i Legoland her i foråret som vi plejer, da vi har sæsonpas. Børnene skal en uge til Fanø med deres far, så de kommer da heldigvis på ferie. Og så skal vi ellers bare hygge herhjemme og ved stranden, spise en masse is og grille og nyde de lange sommeraftenener.

Anmeld

6. april 2011

BellaCiinea

henh01 skriver:

Hejsa

Ja hvad skal I lave med og uden unger i sommeren? 

Vi køber årskort til forlystelsespark nu her ud af de børnefamilieydelsen. Herhjemme er det i hvert fald en sikkerhed for at vi kommer af sted til noget, da vi har ikke ret mange penge at gøre godt med.. Dog SKAL jeg bare i zoo med ungerne - har ikke været der i 4 år, da den store har været der med farmor og mormor så derfor har jeg let og elegant sprunget over og sparet de penge. Vi har været i Knuthenborg hvert år og det vil jeg også rigtig gerne igen. Og så er der lige cirkus også.. Puha det bliver en dyr sommer  Heldigvis betaler mormor og morfar for vores sommerferie, som vi bestilte i går.. Kør selv til Spanien, nærmerer betegnet Blanes. Første gang vi skal forsøge os med kør selv, 9 nætter og i alt 4 til at køre frem og tilbage med overnatning i Tyskland. Det bliver skønt.

Kom glad

Skal med min søster og nevø (+ hendes kæreste og vores far, og så min kæreste og jeg) i Zoo i påskeferien =)

Anmeld

6. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Vi skal en uge til Kreat..

Og en uge til KBH og i tivoli óg bakken og cirkus og bare nyde det..

Ellers så skal vi da i Giveskud Zoo, også skal der laves have, vi har 2000kvm2 græs og træer, så der skal laves stor legeplads, hyggehjørner og terresse osv

Også skal vi holde stor indflytterfest, så den sommer vist gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.