hvad skal I i sommeren??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Carina1977

Hejsa

Ja hvad skal I lave med og uden unger i sommeren? 

Vi køber årskort til forlystelsespark nu her ud af de børnefamilieydelsen. Herhjemme er det i hvert fald en sikkerhed for at vi kommer af sted til noget, da vi har ikke ret mange penge at gøre godt med.. Dog SKAL jeg bare i zoo med ungerne - har ikke været der i 4 år, da den store har været der med farmor og mormor så derfor har jeg let og elegant sprunget over og sparet de penge. Vi har været i Knuthenborg hvert år og det vil jeg også rigtig gerne igen. Og så er der lige cirkus også.. Puha det bliver en dyr sommer  Heldigvis betaler mormor og morfar for vores sommerferie, som vi bestilte i går.. Kør selv til Spanien, nærmerer betegnet Blanes. Første gang vi skal forsøge os med kør selv, 9 nætter og i alt 4 til at køre frem og tilbage med overnatning i Tyskland. Det bliver skønt.

Kom glad

Vi skal helt sikkert en tur i jyllands minizoo. det plejer vi at være hvert år lige en enkelt gang. Plejer at være rigtig hyggeligt. denne her gang tror jeg, at vi tager min lille nevø på 3 år med. er sikker på han ville synes om det

Jeg køber ikke årskort til noget, da jeg ikke har muligheden for bare lige at tage afsted, og så synes jeg det er lidt spild af penge.

Vores sommerferie har vi egentlig rykket til starten af efteråret. der tager min mor, min søster, Mark og jeg 1 uge i sommerhus. Min mor var så heldig at få et sommerhus igennem hendes fagforening.....så det kommer kun til at koste 1100 kr. + el for 1 uge. Og det synes jeg er meget billigt, også selvom det er udenfor sæson  det er sønderjylland vi skal til, og vi har både familie i den del af landet, og så har jeg en god veninde der, som jeg helt sikkert skal besøge. savner hende vildt meget, alt for sjældent vi ses. Så regner vi med at tage i Tyskland 1 dag, da sommerhuset jo ligger ret tæt derpå.

Så vi skal ikke så meget i selve sommerferien. har dog planer om at tage 2-3 overnatninger på en campingplads, sådan at Mark også kan mærke at han har sommerferie. han elsker at campere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

LinLin

Vi tager i Lalandia Billund til maj - og på hjemrejsedagen regner jeg med at vi tager i LEGOland (gider ikke hvis det regner!) Så det er årets "ferie", men vi skal da på en masse endagsture (som vi plejer ) Vi har årskort til Kattegatcentret/AQUA, så der tager vi nok hen et par gange - vi bor i Århus så det er næsten lige midtimellem Vi skal også i Djurs Sommerland! Der har David ikke været endnu... Og så tager vi nok også et par Zoos (-også som vi plejer...) - man får nemlig rabat i nogle af dem når man har det der årskort!

Anmeld

6. april 2011

Charlotte Wberg

Vi skal en uges tid eller to til Bornholm... Nu må vi se hvor meget tid vi kan afsætte til Øen i Søen...

Vi har snakket om at tage i lalandia med nogle venner og børnene, også er der stor cowboyfest på landet som vi også skal til... om det så bliver med eller uden børn ved jeg ikke endnu...

Måske nogle ture ind til KBH...

Og måske camping på møn i pinsen... Planerne er mange, men Bornholm er i hvert fald sikkert...

Anmeld

6. april 2011

eElak

henh01 skriver:

Kan anbefale bonbonland der koster et årskort kun 350 kr - og så er alle forlystelser gratis. Men altså hvis ikke man har bil og bor i KBH så er det nok ret besværligt at komme dertil. Vi bor 20 min kørsel derfra så det er lige til at overkomme.

Nemlig... Jeg bor i KBH og har ingen bil...

Anmeld

6. april 2011

AWO

Charlotte Wberg skriver:

Vi skal en uges tid eller to til Bornholm... Nu må vi se hvor meget tid vi kan afsætte til Øen i Søen...

Vi har snakket om at tage i lalandia med nogle venner og børnene, også er der stor cowboyfest på landet som vi også skal til... om det så bliver med eller uden børn ved jeg ikke endnu...

Måske nogle ture ind til KBH...

Og måske camping på møn i pinsen... Planerne er mange, men Bornholm er i hvert fald sikkert...

Jaa, cowboyfest!!!  Det skal vi - sjovt nok - også.

Vi skal til Fanø i år, i en uge. Og så tager vi nok en forlænget weekend hos mine forældre i det sønderjyske.

Ellers står den på hygge derhjemme. Vi har en have, der skal ordnes, og jeg skal skrive speciale.

Anmeld

6. april 2011

Charlotte Wberg

Anke skriver:

Jaa, cowboyfest!!!  Det skal vi - sjovt nok - også.

Vi skal til Fanø i år, i en uge. Og så tager vi nok en forlænget weekend hos mine forældre i det sønderjyske.

Ellers står den på hygge derhjemme. Vi har en have, der skal ordnes, og jeg skal skrive speciale.

hehe ja selvfølgelig skal I det...  det bliver sjovt og så er det rykket til længere ud på sommeren, så denne gang er der forhåbentlig varmt varmt varmt...

Anmeld

6. april 2011

Frk.S

Jeg har termin i august, så når den bette er kommet til verden, går tiden jo nok med det.

Indtil da kommer tiden nok til at gå herhjemme med at forberede ankomsten og hygge med en masse grillaftener på terrassen ( for godt vejr).

Desuden tager vi sikkert på nogle ture - fx kan vi finde på at tage i Djurs sommerland med min søster, svoger og deres 4 børn (mormoren og morfaren plejer også at være med)

Jeg skal jo også til Take That koncert i Parken til juli sammen med min anden søster. Jeg regner med at vi tager vores kærester med (Til Kbh; ikke til koncerten) og så laver vi en hel weekend ud af det.

Jeg går på barsel i slutningen af juni, og har valgt at holde lidt ferie inden - så jeg har fri fra ca. midt juni. Så jeg får stort set fri hele sommeren - det glæder jeg mig til, og håber på dejligt vejr! 

Anmeld

6. april 2011

Musen5

Hmmm skal nok ikk så meget... Får besøg af mine mor der lejer et sommerhus i nærheden og skal nok se ringridning når det kommer..

Derudover har vi ikk de store planer. Har ikke synderligt mange penge heller.

Og har heller ikke de store muligheder for at rende rundt. Har allerede bækkenløsning og ved at jeg bliver kæmpe. Går fra til barsel d 24/6 og har termin d 24/7.

/Mette 24+3

Anmeld

6. april 2011

Sitrani

De eneste planer vi har til sommer er, at vi skal have et barn.. Er sat til d. 2. juli nemlig... så vi har ikke rigtig andre planer, andet end at vi bliver forældre, men det er vidst også rigeligt!

Anmeld

6. april 2011

Becks

Jeg skal forhåbentlig ruge på en baby  Makker min cyklus ret skal jeg nemlig insemineres i Juni

Derudover skal jeg til August en uge til Tyrkiet med min veninde, som er min gamle kollega.. Vi har været afsted de sidste 3 år..

Så skal jeg muligvis til Lalandia med min veninde og gudsøn på 3.. Vi har været der de sidste 2 år..

Og nogle tivoli og bakke ture bliver det helt sikkert også til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.