Hejsa
Ja hvad skal I lave med og uden unger i sommeren?
Vi køber årskort til forlystelsespark nu her ud af de børnefamilieydelsen. Herhjemme er det i hvert fald en sikkerhed for at vi kommer af sted til noget, da vi har ikke ret mange penge at gøre godt med..
Dog SKAL jeg bare i zoo med ungerne - har ikke været der i 4 år, da den store har været der med farmor og mormor så derfor har jeg let og elegant sprunget over og sparet de penge. Vi har været i Knuthenborg hvert år og det vil jeg også rigtig gerne igen. Og så er der lige cirkus også.. Puha det bliver en dyr sommer
Heldigvis betaler mormor og morfar for vores sommerferie, som vi bestilte i går.. Kør selv til Spanien, nærmerer betegnet Blanes. Første gang vi skal forsøge os med kør selv, 9 nætter og i alt 4 til at køre frem og tilbage med overnatning i Tyskland. Det bliver skønt. 
Kom glad 
Vi skal helt sikkert en tur i jyllands minizoo. det plejer vi at være hvert år lige en enkelt gang. Plejer at være rigtig hyggeligt. denne her gang tror jeg, at vi tager min lille nevø på 3 år med. er sikker på han ville synes om det 
Jeg køber ikke årskort til noget, da jeg ikke har muligheden for bare lige at tage afsted, og så synes jeg det er lidt spild af penge.
Vores sommerferie har vi egentlig rykket til starten af efteråret. der tager min mor, min søster, Mark og jeg 1 uge i sommerhus. Min mor var så heldig at få et sommerhus igennem hendes fagforening.....så det kommer kun til at koste 1100 kr. + el for 1 uge. Og det synes jeg er meget billigt, også selvom det er udenfor sæson
det er sønderjylland vi skal til, og vi har både familie i den del af landet, og så har jeg en god veninde der, som jeg helt sikkert skal besøge. savner hende vildt meget, alt for sjældent vi ses. Så regner vi med at tage i Tyskland 1 dag, da sommerhuset jo ligger ret tæt derpå.
Så vi skal ikke så meget i selve sommerferien. har dog planer om at tage 2-3 overnatninger på en campingplads, sådan at Mark også kan mærke at han har sommerferie. han elsker at campere 
Anmeld