nu holder det altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

oo

Kristinewl skriver:

Helt ærlig hvad Trine??

"helt ærligt" - læs ovenfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

KWL

Tjuhl skriver:

og så gik hele pointen fløjten. jeg synes ærlig talt du prædiker uden selv at følge det du siger!! hele det her indlæg har helt fra start af været møntet på alle dem i din (hvilket jeg jo ikke vidste, du var jo anonym) tråd, der mente, at det var for galt at nogen fik og andre ikke fik. det har ikke været møntet på dig ALENE. men at sige at nejnej det har intet med Annas gave at gøre, den må du alligevel længere ud på landet med!

jeg sidder ikke og sviner dig til, jeg synes det er enormt ærgeligt at du tror at ALT hvad jeg skriver handler om dig

og jeg synes det er mærkeligt at du gerne vil have at folk LÆSER dit indlæg og forstår din mening, når du helt selv skipper det koncept når det gælder andre

jeg kalder ikke DIG 5 år, jeg kalder situationen 5 år!!!

og så husk lige, at når du beder om plads til at føle hvad du føler, så må du da give den tilsvarende tilbage!

Fint!

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

kitty skriver:

Nu må du have mig undskyldt, men jeg synes dine formuleringer er nedladende overfor Trine... Hun er jo ikke den eneste der er fyrmester på NS-bålet i disse dage.. Eller nogensinde. Her fyrer vi i fællesskab!

Og ja, måske kommer der hårde gloser og ting der kunne være mere velovervejede, inden der blev trykket send.. Men det er nok ikke kun Tjuhl der kunne lære af den funktion, den kunne ejg da selv bruge engang i mellem...

Og lige så vel som Trine skal "blusse ned" så tror jeg andre kunne overveje at lade være med at vende alt indad, eller se alt som personlige angreb.. Men det er blot min holdning..

Og nu tror jeg, jeg trækker poterne ud af debatten igen. Mit navn har været meget fremme, men dette er da det første jeg selv har skrevet Og det tror jeg er mere end rigeligt fra min hånd...

Jeg er ked af at du opfatter min tone som nedladende - det er på ingen måde meningen.

Den er et resultat af at jeg praktiserer hvad jeg prædiker, nemlig at sige tingene på en pæn måde istedet for hvad der først falder mig ind.

Anmeld

6. april 2011

Bondepigen

Tjuhl skriver:

og så gik hele pointen fløjten. jeg synes ærlig talt du prædiker uden selv at følge det du siger!! hele det her indlæg har helt fra start af været møntet på alle dem i din (hvilket jeg jo ikke vidste, du var jo anonym) tråd, der mente, at det var for galt at nogen fik og andre ikke fik. det har ikke været møntet på dig ALENE. men at sige at nejnej det har intet med Annas gave at gøre, den må du alligevel længere ud på landet med!

jeg sidder ikke og sviner dig til, jeg synes det er enormt ærgeligt at du tror at ALT hvad jeg skriver handler om dig

og jeg synes det er mærkeligt at du gerne vil have at folk LÆSER dit indlæg og forstår din mening, når du helt selv skipper det koncept når det gælder andre

jeg kalder ikke DIG 5 år, jeg kalder situationen 5 år!!!

og så husk lige, at når du beder om plads til at føle hvad du føler, så må du da give den tilsvarende tilbage!

Trine, man kan altså godt sige, hvad man føler i en god tone, og det synes jeg ærlig talt ikke du har gjort i denne trådstart. Jeg synes tværtimod, at det lyder til at du vil diktere hele NS med det indlæg, og det synes jeg bare IKKE er ok!!!

NS har skisme da ikke været i opløsning, det tror jeg da ikke, men for mit eget vedkommende synes jeg skisme det går i den retning. Jeg synes så det er mere synd for den person som har modtaget en gave, at man bliver ved med at koge suppe på det.

Synes ikke du er fair overfor Kirstine!!!

Anmeld

6. april 2011

Bondepigen

Bondepigen skriver:

Trine, man kan altså godt sige, hvad man føler i en god tone, og det synes jeg ærlig talt ikke du har gjort i denne trådstart. Jeg synes tværtimod, at det lyder til at du vil diktere hele NS med det indlæg, og det synes jeg bare IKKE er ok!!!

NS har skisme da ikke været i opløsning, det tror jeg da ikke, men for mit eget vedkommende synes jeg skisme det går i den retning. Jeg synes så det er mere synd for den person som har modtaget en gave, at man bliver ved med at koge suppe på det.

Synes ikke du er fair overfor Kirstine!!!

Altså det går i retning af opløsning, når der sidder en eller to, der vil diktere hele showet, så er der jo ikke noget fællesskab længere...

Anmeld

7. april 2011

mama09

hold da op

Anmeld

7. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Altså det går i retning af opløsning, når der sidder en eller to, der vil diktere hele showet, så er der jo ikke noget fællesskab længere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.