nu holder det altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.423 visninger
46 svar
0 synes godt om
5. april 2011

oo

den der sure stemning, galeopstød, ondt i røven og jeg ved ikke hvad. jeg er bare pisseskuffet over NS'erne!!

JA jeg lavede en indsamling til Kitty (som nu sikkert sidde rog har det supergodt med den dejlige gave hun fik, når så mange er så bitre over det!) og jeg spurgte om folk ville være med fordi jeg ofte har oplevet, at give en gave til en NS'er sammen med 1 eller 2 andre og så skriver modtageren tak herinde og så kommer det ene indlæg efter det andet på tråden om, at man da sørme gerne ville have været med, hvis blot man var blevet spurgt.

så spørger man og så blir I dæleme også sure over det!

jeg synes immervæk det er småligt og jeg er skuffet over at vi ikke længere kan sende ting til hinanden uden at sidde og tænke på alle dem vi IKKE sender ting til!! hvis DU går rundt og føler at der er een der bliver overset, så SEND EN TING TIL VEDKOMMENDE!! hvor svært er det lige?! er vi voksne eller er vi 5 år hele banden?

jeg synes altså der lugter langt væk af ordet er frit herinde i NS'en for tiden og jeg fatter det simpelthen ikke.

nu er det her naturligvis et galeindlæg af dimensioner så jeg skal ikke sidde og pudse min glorie og påstå jeg er englen af gode ting, men jeg synes ærlig talt vil lige skal nosse os sammen og gemme bitterheden, de sure opstød og ikke mindst stikpillerne væk. Det er så sørgeligt at komme herind og der er den stemning og manglende forståelse og evne til at glæde sig på hinandens vegne og ja...jeg er bare skuffet.

og værsgo at hagl mig ned, det er jo sådan man gør i ordet er frit, baaaaaaaah!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

sarahb

hahahahahahaha.... Vi er åbenbart også nogle bitches... hahahahaha.. Det generer ikke mig, jeg elsker at give og synes det er fedt der bliver taget initiativ, det er jeg selv dårlig til. Jeg spæder bare til til dem der tager initiativ og så er der et menneske der bliver glad...

Anmeld

5. april 2011

oo

sarahb skriver:

hahahahahahaha.... Vi er åbenbart også nogle bitches... hahahahaha.. Det generer ikke mig, jeg elsker at give og synes det er fedt der bliver taget initiativ, det er jeg selv dårlig til. Jeg spæder bare til til dem der tager initiativ og så er der et menneske der bliver glad...

jeg tror snart jeg sender en bøtte vaseline rundt til hele banden, så vi kan få smørret numserne og komme videre

Anmeld

5. april 2011

Bondepigen

Tjuhl skriver:

den der sure stemning, galeopstød, ondt i røven og jeg ved ikke hvad. jeg er bare pisseskuffet over NS'erne!!

JA jeg lavede en indsamling til Kitty (som nu sikkert sidde rog har det supergodt med den dejlige gave hun fik, når så mange er så bitre over det!) og jeg spurgte om folk ville være med fordi jeg ofte har oplevet, at give en gave til en NS'er sammen med 1 eller 2 andre og så skriver modtageren tak herinde og så kommer det ene indlæg efter det andet på tråden om, at man da sørme gerne ville have været med, hvis blot man var blevet spurgt.

så spørger man og så blir I dæleme også sure over det!

jeg synes immervæk det er småligt og jeg er skuffet over at vi ikke længere kan sende ting til hinanden uden at sidde og tænke på alle dem vi IKKE sender ting til!! hvis DU går rundt og føler at der er een der bliver overset, så SEND EN TING TIL VEDKOMMENDE!! hvor svært er det lige?! er vi voksne eller er vi 5 år hele banden?

jeg synes altså der lugter langt væk af ordet er frit herinde i NS'en for tiden og jeg fatter det simpelthen ikke.

nu er det her naturligvis et galeindlæg af dimensioner så jeg skal ikke sidde og pudse min glorie og påstå jeg er englen af gode ting, men jeg synes ærlig talt vil lige skal nosse os sammen og gemme bitterheden, de sure opstød og ikke mindst stikpillerne væk. Det er så sørgeligt at komme herind og der er den stemning og manglende forståelse og evne til at glæde sig på hinandens vegne og ja...jeg er bare skuffet.

og værsgo at hagl mig ned, det er jo sådan man gør i ordet er frit, baaaaaaaah!

Undskyld mig, men nu sidder der sikkert en hel masse andre, og får det dårligt over den besked du lige har smidt her, fordi de har skrevet hvad de føler...og jeg tænker ikke på mig selv.

Det gode ved NS, er vel at man kan fortælle hvad man føler og mener UDEN at blive haglet ned, som ude på ordet er frit???

Kitty skal da nyde sin gave, og det mener jeg, Kitty!!! Det er bare uheldigt at den tråd dukker op lige efter der er en der har modtaget en gave, men derfor har man vel alligevel ret til at ytre sine tanker. Ellers er der jo ikke meget mening i at være en del af NS, eller er det bare mig???

Mvh. Tina 5 år..

Anmeld

5. april 2011

oo

Bondepigen skriver:

Undskyld mig, men nu sidder der sikkert en hel masse andre, og får det dårligt over den besked du lige har smidt her, fordi de har skrevet hvad de føler...og jeg tænker ikke på mig selv.

Det gode ved NS, er vel at man kan fortælle hvad man føler og mener UDEN at blive haglet ned, som ude på ordet er frit???

Kitty skal da nyde sin gave, og det mener jeg, Kitty!!! Det er bare uheldigt at den tråd dukker op lige efter der er en der har modtaget en gave, men derfor har man vel alligevel ret til at ytre sine tanker. Ellers er der jo ikke meget mening i at være en del af NS, eller er det bare mig???

Mvh. Tina 5 år..

jeg synes det er hamrende idiotisk at den tråd dukker op samtidig med at der er en der modtager en gave! og den anonyme trådstarter ved jo godt, at Kitty samme dag modtager en gave, så det er da sindssygt fedt at skrive sådan

jo jeg synes man skal kunne skrive sin mening!! men jeg synes også at hele den der "jeg har det faktisk pissehamrende dårlig - helt sikkert cirka en million gange værre end dig og DERFOR er jeg berettiget til en gave" stemning i tråden om gaver er så wack! jeg er dybt skuffet!!!

JEG lavede indsamlingen til kitty og JEG gjorde det fordi at sidst der blev givet en gave, og der blev sagt tak herinde, var folk sure over de ikke var blevet spurgt! så spørger jeg og så kommer der en megalng tråd om, hvor folk er sure over at være blevet spurgt - eller i hvert fald at være blevet spurgt til lige netop dén gave!

kan man slet ikke glæde sig på andres vegne længere???

jeg synes immervæk stemningen herinde stinker!!

Anmeld

5. april 2011

Laulund87

Jeg synes det hele er lidt ærgeligt

Jeg vil ikke blande mig for meget for jeg er jo "ny", men der er da vist sket lidt herinde på det sidste og det kan mærkes..

Jeg var med i gaven til Kitty, men det er også fordi jeg "kendte" hende i forvejen, og derfor gerne ville være med

Desuden er jeg vildt glad for at du, Trine, lavede en fødselsdagstråd til mig Havde jeg slet ikke forventet

Nå, men jeg synes bare man skal være glad for at der er nogen der er tætte på hinanden, og tænker på hinanden Hvis man så pludselig får noget, bliver man jo vildt glad..Kunne ikke forestille mig andet

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg synes det er hamrende idiotisk at den tråd dukker op samtidig med at der er en der modtager en gave! og den anonyme trådstarter ved jo godt, at Kitty samme dag modtager en gave, så det er da sindssygt fedt at skrive sådan

jo jeg synes man skal kunne skrive sin mening!! men jeg synes også at hele den der "jeg har det faktisk pissehamrende dårlig - helt sikkert cirka en million gange værre end dig og DERFOR er jeg berettiget til en gave" stemning i tråden om gaver er så wack! jeg er dybt skuffet!!!

JEG lavede indsamlingen til kitty og JEG gjorde det fordi at sidst der blev givet en gave, og der blev sagt tak herinde, var folk sure over de ikke var blevet spurgt! så spørger jeg og så kommer der en megalng tråd om, hvor folk er sure over at være blevet spurgt - eller i hvert fald at være blevet spurgt til lige netop dén gave!

Jeg tror ikke at TS, tænker på Kitty i den tråd. Jeg tror det er mere generalt at vi skal huske alle og ikke glemme nogle.

Men ja jeg vil hellere spørges om jeg vil være med end først se det i en takke-tråd, det er ikke hvergang jeg kan være med, men jeg så ofte som muligt vil jeg da gerne være med.

og jow det er meningen med NS, at man skulle kunne udtrykke sine følelser, uden at tænke over om man bliver dunket i hovedet, for ellers er jeg dælme dytme den der er smuttet. Men jeg synes det er fint at det kommer frem i lyset, hvad folk faktisk mener om det gaveri, ligeså vel som da Kathrine skrev den anden tråd, med dårlig stemning.

-Og Kitty skal da helt bestemt nyde sin gave fra nettanterne, for det var givet med hjerte fordi vi HAVDE LYST. -Ligeså vel som du og Sol skal nyde puden, såvel som den NS jeg har sendt blomster til i dag.

Men måske vi skal skrive en tråd mht. at lave gavekonto -fødselsdagskonto og måske nogle spilleregler for denne konto hvis der er stemning for dette.

Men ja jeg synes faktisk også at der er en del fnidder herinde pt, også fx. da jeg lavede den hemmelig klub, og vi skal ALLE HUSKE at alt hvad der sker på NS sker i den bedste mening, med hjerte det rette sted.

Anmeld

5. april 2011

<3

Jeg bryder mig heller ikke om at sådan et surt opstød skal komme lige efter at Kitty fik gaven. Det ødelægger sgu det at give en gave! Og for Kitty at modtage den måske...

Men på den anden side så bør der være plads til at udtrykke sin mening... Men der skal være mening med galskaben - spørgsmålet er så om det er der her?

Nå det er bare mit sure opstød

Anmeld

5. april 2011

Bondepigen

Tjuhl skriver:

vi kan godt blive enige om, at det nok ikke er det bedste tidspunkt, men nu er den der og det kan vi ikke lave om..
Og i øvrigt er det måske slet ikke er en NS'er der har startet den tråd??

Jeg har faktisk fra start syntes at det var farligt, at give når folk har det svært, for hvem bestemmer hvornår folk har det svært? Så hellere give til fødselsdag eller lign. som I gør nu. Jeg ved jeg nok burde blande mig uden om, da jeg slet ikke deltager i gaveræset, men stemningen berører jo osse mig..

OK, det har jeg så slet ikke opfattet på den måde..men måske har jeg misforstået noget??

Jeg glæder mig bestemt på andres vegne, men kan osse godt forstå de der måske føler sig lidt glemt... og jeg synes det er synd både for Kitty, som måske ikke glæder sig så meget over sin gave , som hun burde... og for dem, som måske ikke længere tør komme med deres mening herinde, fordi de bliver banket i hovedet bagefter...

Jae, jo det gør den da faktisk pt.

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Kirle skriver:

Jeg bryder mig heller ikke om at sådan et surt opstød skal komme lige efter at Kitty fik gaven. Det ødelægger sgu det at give en gave! Og for Kitty at modtage den måske...

Men på den anden side så bør der være plads til at udtrykke sin mening... Men der skal være mening med galskaben - spørgsmålet er så om det er der her?

Nå det er bare mit sure opstød

Jeg er ret sikker på TS ikke tæker på Kitty i den tråd.

og jeg synes der skal være plads til alle slags tråde og de er lyserøde eller ej, bør man ikke hammers oven i hovedet her på NS. (her tænker jeg ikke noget specielt!!!)

Og jeg synes faktisk at TS i den ano tråd skriver i en pæn tone, så jeg forstår ikke helt hvad du mener med galskabet? :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.