Tjuhl skriver:
jeg synes det er hamrende idiotisk at den tråd dukker op samtidig med at der er en der modtager en gave! og den anonyme trådstarter ved jo godt, at Kitty samme dag modtager en gave, så det er da sindssygt fedt at skrive sådan 
vi kan godt blive enige om, at det nok ikke er det bedste tidspunkt, men nu er den der og det kan vi ikke lave om..
Og i øvrigt er det måske slet ikke er en NS'er der har startet den tråd??
jo jeg synes man skal kunne skrive sin mening!! men jeg synes også at hele den der "jeg har det faktisk pissehamrende dårlig - helt sikkert cirka en million gange værre end dig og DERFOR er jeg berettiget til en gave" stemning i tråden om gaver er så wack! jeg er dybt skuffet!!!
Jeg har faktisk fra start syntes at det var farligt, at give når folk har det svært, for hvem bestemmer hvornår folk har det svært? Så hellere give til fødselsdag eller lign. som I gør nu. Jeg ved jeg nok burde blande mig uden om, da jeg slet ikke deltager i gaveræset, men stemningen berører jo osse mig..
JEG lavede indsamlingen til kitty og JEG gjorde det fordi at sidst der blev givet en gave, og der blev sagt tak herinde, var folk sure over de ikke var blevet spurgt! så spørger jeg og så kommer der en megalng tråd om, hvor folk er sure over at være blevet spurgt - eller i hvert fald at være blevet spurgt til lige netop dén gave!
OK, det har jeg så slet ikke opfattet på den måde..men måske har jeg misforstået noget??
kan man slet ikke glæde sig på andres vegne længere???
Jeg glæder mig bestemt på andres vegne, men kan osse godt forstå de der måske føler sig lidt glemt... og jeg synes det er synd både for Kitty, som måske ikke glæder sig så meget over sin gave , som hun burde... og for dem, som måske ikke længere tør komme med deres mening herinde, fordi de bliver banket i hovedet bagefter...
jeg synes immervæk stemningen herinde stinker!!
Jae, jo det gør den da faktisk pt.