SÅ SÅ fru knudsen
tror der er noget der er gået min næse helt forbi. jeg har ikke deltaget i ret meget de sidste par dage da jeg syntes jeg har mit at slås med pt.
Men jeg vil indrømme at jeg også syntes stemningen har været lidt træls og meget stille.
Jeg bliver også nød til at sige at jeg ved med mig selv at de her to forummer vi nu har tager pusten lidt fra mig. jeg syntes dagene går stærkt og jeg ved med mig selv at jeg ikke får skrevet begge steder.
Jeg kan enormt godt lide tanken om det lukkede forum da jeg syntes det tjener alle bedst at man ikke kan blive slået op på nettet, og derfor er mit ønske vel egentlig at alle NS kommerderind og vi har det skønt alle sammen
jeg tænker nogen gange også lidt mit arbejde. det er jo ret officielt og et eller andet sted har jeg ikke lyst til at folk kan gå ind og finde mig og læse om mine gode og dårlige dage, MEN jeg ville ikke undsvære nogen overhovedet og derfor vil jeg også gerne blive her! HMMM!!! 
MHT gaver.......
nu er jeg jo selv en af dem som har sendt ting ud til folk i tide og utide og det tror jeg nok jeg har tænkt mig at blive ved med. jeg sender som regel til nogen jeg ved kan bruge det i form af at de enten har købt af mig før eller har nævnt de har det hårdt.
dog er jeg ikke med på alle gaver da mine dagpenge i øjeblikket hverken rækker til det ene eller det andet og undskyld KITTY jeg havde bare ikke til denne gang
Jeg syntes det er fair folk selv vælger hvem og hvad de vil give folk.. jeg ved da med mig selv der er nogen herinde som jeg ikke har det tætte forhold til og som jeg ikke ville sende en gave bare sådan og andre jeg selvfølgelig selv ville tænke på
Sådan er det og thats life
Syntes vi skal droppe alt det her mokkeri og så bare komme videre. og egentlig skal vi tænke over hvor godt vi alle har det til trods for en masse ting.. tænk på de små negerbørn der ikke ved hvad en gave er..
Jeg elsker hver af en af jer og er sku ked af alt det her for en sølle gave.. 
Anmeld