nu holder det altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Vinker

Tjuhl skriver:

den der sure stemning, galeopstød, ondt i røven og jeg ved ikke hvad. jeg er bare pisseskuffet over NS'erne!!

JA jeg lavede en indsamling til Kitty (som nu sikkert sidde rog har det supergodt med den dejlige gave hun fik, når så mange er så bitre over det!) og jeg spurgte om folk ville være med fordi jeg ofte har oplevet, at give en gave til en NS'er sammen med 1 eller 2 andre og så skriver modtageren tak herinde og så kommer det ene indlæg efter det andet på tråden om, at man da sørme gerne ville have været med, hvis blot man var blevet spurgt.

så spørger man og så blir I dæleme også sure over det!

jeg synes immervæk det er småligt og jeg er skuffet over at vi ikke længere kan sende ting til hinanden uden at sidde og tænke på alle dem vi IKKE sender ting til!! hvis DU går rundt og føler at der er een der bliver overset, så SEND EN TING TIL VEDKOMMENDE!! hvor svært er det lige?! er vi voksne eller er vi 5 år hele banden?

jeg synes altså der lugter langt væk af ordet er frit herinde i NS'en for tiden og jeg fatter det simpelthen ikke.

nu er det her naturligvis et galeindlæg af dimensioner så jeg skal ikke sidde og pudse min glorie og påstå jeg er englen af gode ting, men jeg synes ærlig talt vil lige skal nosse os sammen og gemme bitterheden, de sure opstød og ikke mindst stikpillerne væk. Det er så sørgeligt at komme herind og der er den stemning og manglende forståelse og evne til at glæde sig på hinandens vegne og ja...jeg er bare skuffet.

og værsgo at hagl mig ned, det er jo sådan man gør i ordet er frit, baaaaaaaah!

Er helt enig med dig Trine!

Jeg har ikke været så meget online på det sidste så har først lige læst det med gaverne osv, og blev da helt rundt på gulvet over den stemning der var. Det ligner slet ikke os her i NS-gruppen!

Jeg synes det er rigtig fint at der blir samlet ind til de forskellige og synes også at man bør spørge alle for ikke at glemme nogen der rigtig gerne ville give en skilling. Så må folk jo selv tage valget.

Derudover synes jeg personligt at sende fødselsdagskort er en tand for meget. For mig er det rigtig fint med hilsner herinde og på facebook.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

<3

Rose <3 skriver:

Jeg er ret sikker på TS ikke tæker på Kitty i den tråd.

og jeg synes der skal være plads til alle slags tråde og de er lyserøde eller ej, bør man ikke hammers oven i hovedet her på NS. (her tænker jeg ikke noget specielt!!!)

Og jeg synes faktisk at TS i den ano tråd skriver i en pæn tone, så jeg forstår ikke helt hvad du mener med galskabet?

mening med galskaben = Fast udtryk - intet på ts eller trådens hensigt

Nej synes også at ts var sober i indlægget, men timingen er bare ikke fed. Det var det jeg mente...

Anmeld

5. april 2011

KWL

Ja kan ikke lade være med at blive lidt rystet over din kommentar Trine.

Jeg tror at jeg nu vil stå frem og sige at det er mig der har startet tråden.

Jeg er ikke tilfreds med at du ligger ord i munden på mig, anonymt eller ej.

Prøv at læse indlægget igen. For du har faktisk ikke forstået hvad jeg mener med det.

Men kan jeg ikke få lov til at føle hvad jeg føler ( og flere åbenbart også føler ) så er jeg den der er smuttet.

Jeg skriver at jeg synes vi ikke skal glemme nogen men måske prøve at huske flere!!! Ikke at jeg ikke synes der skal gives gaver, kort eller andet. Slet ikke.

Mit indlæg har i øvrigt INTET med Kittys gave at gøre og NEJ jeg viste ikke at hun havde fået gaven dagen før.

Jeg synes slet ikke stemningen er som i "ordet er frit" men kan vi ikke diskuter tingene?? Måske kun da du kaldte mig 5 år.

Kristine - 5 år!!!!!

Anmeld

5. april 2011

ChatH

SÅ SÅ fru knudsen tror der er noget der er gået min næse helt forbi. jeg har ikke deltaget i ret meget de sidste par dage da jeg syntes jeg har mit at slås med pt. 

Men jeg vil indrømme at jeg også syntes stemningen har været lidt træls og meget stille.

Jeg bliver også nød til at sige at jeg ved med mig selv at de her to forummer vi nu har tager pusten lidt fra mig. jeg syntes dagene går stærkt og jeg ved med mig selv at jeg ikke får skrevet begge steder.

Jeg kan enormt godt lide tanken om det lukkede forum da jeg syntes det tjener alle bedst at man ikke kan blive slået op på nettet, og derfor er mit ønske vel egentlig at alle NS kommerderind og vi har det skønt alle sammen

jeg tænker nogen gange også lidt mit arbejde. det er jo ret officielt og et eller andet sted har jeg ikke lyst til at folk kan gå ind og finde mig og læse om mine gode og dårlige dage, MEN jeg ville ikke undsvære nogen overhovedet og derfor vil jeg også gerne blive her! HMMM!!! 

MHT gaver....... 

nu er jeg jo selv en af dem som har sendt ting ud til folk i tide og utide og det tror jeg nok jeg har tænkt mig at blive ved med. jeg sender som regel til nogen jeg ved kan bruge det i form af at de enten har købt af mig før eller har nævnt de har det hårdt. 

dog er jeg ikke med på alle gaver da mine dagpenge i øjeblikket hverken rækker til det ene eller det andet og undskyld KITTY jeg havde bare ikke til denne gang

Jeg syntes det er fair folk selv vælger hvem og hvad de vil give folk.. jeg ved da med mig selv der er nogen herinde som jeg ikke har det tætte forhold til og som jeg ikke ville sende en gave bare sådan og andre jeg selvfølgelig selv ville tænke på

Sådan er det og thats life

Syntes vi skal droppe alt det her mokkeri og så bare komme videre. og egentlig skal vi tænke over hvor godt vi alle har det til trods for en masse ting.. tænk på de små negerbørn der ikke ved hvad en gave er..

Jeg elsker hver af en af jer og er sku ked af alt det her for en sølle gave..

Anmeld

5. april 2011

Bondepigen

Kristinewl skriver:

Prøv at læse indlægget igen. For du har faktisk ikke forstået hvad jeg mener med det.

Men kan jeg ikke få lov til at føle hvad jeg føler ( og flere åbenbart også føler ) så er jeg den der er smuttet.

Jeg skriver at jeg synes vi ikke skal glemme nogen men måske prøve at huske flere!!! Ikke at jeg ikke synes der skal gives gaver, kort eller andet. Slet ikke.

Mit indlæg har i øvrigt INTET med Kittys gave at gøre og NEJ jeg viste ikke at hun havde fået gaven dagen før.

Jeg synes slet ikke stemningen er som i "ordet er frit" men kan vi ikke diskuter tingene?? Måske kun da du kaldte mig 5 år.

Kristine - 5 år!!!!!

Ja, jeg har overhovedet heller ikke kunnet læse det, som Tjuhl skriver...og jeg kan så forstå at jeg ikke har misforstået noget...

Vi skal alle have lov til at skrive hvad vi føler herinde, ellers er det jo ikke NS!!!

Anmeld

5. april 2011

ChatH

Kristinewl skriver:

Kristine - 5 år!!!!!

syntes absolut også man skal kunne sige sin mening. andet ville være dumt!

Men vil give dig ret i at vi skal blive bedre til at huske flere. Og jeg skal blive meget bedre. jeg er en klovn til det der, og jeg husker ikke engang fødselsdage selvom det står herinde...

Du får lige en kæmpe krammer og du smutter INGEN STEDER det kan jeg love dig for!!!!!!

Anmeld

5. april 2011

Ida.

Ida 5 år

Anmeld

5. april 2011

Vingummien

Tjuhl skriver:

den der sure stemning, galeopstød, ondt i røven og jeg ved ikke hvad. jeg er bare pisseskuffet over NS'erne!!

JA jeg lavede en indsamling til Kitty (som nu sikkert sidde rog har det supergodt med den dejlige gave hun fik, når så mange er så bitre over det!) og jeg spurgte om folk ville være med fordi jeg ofte har oplevet, at give en gave til en NS'er sammen med 1 eller 2 andre og så skriver modtageren tak herinde og så kommer det ene indlæg efter det andet på tråden om, at man da sørme gerne ville have været med, hvis blot man var blevet spurgt.

jeg synes immervæk det er småligt og jeg er skuffet over at vi ikke længere kan sende ting til hinanden uden at sidde og tænke på alle dem vi IKKE sender ting til!! hvis DU går rundt og føler at der er een der bliver overset, så SEND EN TING TIL VEDKOMMENDE!! hvor svært er det lige?! er vi voksne eller er vi 5 år hele banden?

jeg synes altså der lugter langt væk af ordet er frit herinde i NS'en for tiden og jeg fatter det simpelthen ikke.

nu er det her naturligvis et galeindlæg af dimensioner så jeg skal ikke sidde og pudse min glorie og påstå jeg er englen af gode ting, men jeg synes ærlig talt vil lige skal nosse os sammen og gemme bitterheden, de sure opstød og ikke mindst stikpillerne væk. Det er så sørgeligt at komme herind og der er den stemning og manglende forståelse og evne til at glæde sig på hinandens vegne og ja...jeg er bare skuffet.

Er helt enig, og er ikke fordi der er nogle man ikke kan li. Jeg giver til de gaver hvor der lige er råd, osv.

Og syntes det er en fantastisk dejlig ting, at vi kan gøre sådan. Og syntes det er lidt synd hvos alt det her skal forhindre at man kan vær søde ved hinanden

Anmeld

5. april 2011

oo

Kristinewl skriver:

Kristine - 5 år!!!!!

okay Kristine!

men du havde fået en mail ligesom alle andre omkring kittys gave...

og det er sjovt at alle skriver om, om man nu ikke må skrive hvad man føler, samtidig med at I skriver at jeg ikke kan være bekendt at skrive det jeg føler

jeg må ærligt indrømme - og det er ikke pænt sagt nej - men for mig lyder det som om du er bitter over, at du selv går igennem en hård tid og ikke har modtaget noget og Kitty så får. det kan være jeg tager fejl - det håber jeg da virkelig. men at lave sådan en tråd pladask samme dag som en anden får, det er da lidt...pudsigt

igen, jeg kan kun skrive som jeg har gjort i din tråd (åbenbart), at hvis man synes nogen bliver glemt, så gør noget ved det!!!! så er det virkelig heller ikke sværere! ja det tar motherfucker lang tid at sende mail ud til alle herinde, for vi er immervæk 30-40 stykker efterhånden og man kan jo ikke sende fællesmail, men hvis man synes een skal have, så er det da tiden værd!!

Anmeld

5. april 2011

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

Tror nu ikke der er nogle der er sure over at være blevet spurgt!?!?

Og hey - SLAP SÅ LIGE AF, TRINE!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.