nu holder det altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Skouboe

Tjuhl skriver:

jae....men jeg blir jo altså nok aldrig hende der holder sin kæft.

Det skal du heller ikke være søde ven, du skal bare arbejde lidt med tonen... måske tælle til 87 og læse igennem inden du trykker send

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

otlitrom

Skouboe skriver:

Det skal du heller ikke være søde ven, du skal bare arbejde lidt med tonen... måske tælle til 87 og læse igennem inden du trykker send

Nu må du have mig undskyldt, men jeg synes dine formuleringer er nedladende overfor Trine... Hun er jo ikke den eneste der er fyrmester på NS-bålet i disse dage.. Eller nogensinde. Her fyrer vi i fællesskab!

Og ja, måske kommer der hårde gloser og ting der kunne være mere velovervejede, inden der blev trykket send.. Men det er nok ikke kun Tjuhl der kunne lære af den funktion, den kunne ejg da selv bruge engang i mellem...

Og lige så vel som Trine skal "blusse ned" så tror jeg andre kunne overveje at lade være med at vende alt indad, eller se alt som personlige angreb.. Men det er blot min holdning..

Og nu tror jeg, jeg trækker poterne ud af debatten igen. Mit navn har været meget fremme, men dette er da det første jeg selv har skrevet Og det tror jeg er mere end rigeligt fra min hånd...

Anmeld

5. april 2011

JustAnotherName

det er nok også fordi JEG startede den sidst-startede indsamling at jeg føler den er personlig

Jo.. Det kan jeg godt se. Men det var jo hverken møntet på dig eller Kitty.
Det var bare helt generelt. Og det var responsen på indlæget også.

Jeg har aldrig været sur over at være blevet spugt (men måske nærmere lidt pinlig over, at jeg så har læst beskeden, men ikke fået svaret eller deltaget). Og for mig har det INTET at sige, om forespørgelsen kommer fra dig eller en hvilken som helst anden.

Jeg tror bare vi skal slå en sløjfe på denne snak (både gave-snakken, og denne "hvad sker der for folk"-snak).

Alle skal have plads til, mulighed for og respekt for deres holdninger og følelser, UANSET om man selv kan indentificere sig med det eller ej. Det har der altid været plads til! Og det skal der blive ved med .....Uanset om man er frembrusende ligefrem eller tilbageholdende (eller anonym) eller neutral.

NS er stadig hvad det altid har været.
Så ned med paraderne!! Og op med humøret - allesammen!

Anmeld

5. april 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jo.. Det kan jeg godt se. Men det var jo hverken møntet på dig eller Kitty.
Det var bare helt generelt. Og det var responsen på indlæget også.

Jeg har aldrig været sur over at være blevet spugt (men måske nærmere lidt pinlig over, at jeg så har læst beskeden, men ikke fået svaret eller deltaget). Og for mig har det INTET at sige, om forespørgelsen kommer fra dig eller en hvilken som helst anden.

Jeg tror bare vi skal slå en sløjfe på denne snak (både gave-snakken, og denne "hvad sker der for folk"-snak).

Alle skal have plads til, mulighed for og respekt for deres holdninger og følelser, UANSET om man selv kan indentificere sig med det eller ej. Det har der altid været plads til! Og det skal der blive ved med .....Uanset om man er frembrusende ligefrem eller tilbageholdende (eller anonym) eller neutral.

NS er stadig hvad det altid har været.
Så ned med paraderne!! Og op med humøret - allesammen!

Anmeld

5. april 2011

KWL

Tjuhl skriver:

det er nok også fordi JEG startede den sidst-startede indsamling at jeg føler den er personlig

For pokker da.... det har INTET med den gave eller den der har modtaget den elle og jeg blevet spurgt eller ej!!!!!

Anmeld

5. april 2011

KWL

Tjuhl skriver:

okay Kristine!

men du havde fået en mail ligesom alle andre omkring kittys gave...

og det er sjovt at alle skriver om, om man nu ikke må skrive hvad man føler, samtidig med at I skriver at jeg ikke kan være bekendt at skrive det jeg føler

jeg må ærligt indrømme - og det er ikke pænt sagt nej - men for mig lyder det som om du er bitter over, at du selv går igennem en hård tid og ikke har modtaget noget og Kitty så får. det kan være jeg tager fejl - det håber jeg da virkelig. men at lave sådan en tråd pladask samme dag som en anden får, det er da lidt...pudsigt

igen, jeg kan kun skrive som jeg har gjort i din tråd (åbenbart), at hvis man synes nogen bliver glemt, så gør noget ved det!!!! så er det virkelig heller ikke sværere! ja det tar motherfucker lang tid at sende mail ud til alle herinde, for vi er immervæk 30-40 stykker efterhånden og man kan jo ikke sende fællesmail, men hvis man synes een skal have, så er det da tiden værd!!

Du må da hjertens gerne skrive hvad du føler men du skal ikke svine mig til og kalde mig 5 år.

Jeg har da ikke svinet dig til.

Anmeld

5. april 2011

sarahb

OMG- quit it and loosen up....!

Anmeld

5. april 2011

oo

Kristinewl skriver:

Du må da hjertens gerne skrive hvad du føler men du skal ikke svine mig til og kalde mig 5 år.

helt ærligt Kristine!

Anmeld

5. april 2011

KWL

Tjuhl skriver:

helt ærligt Kristine!

Helt ærlig hvad Trine??

Anmeld

5. april 2011

oo

Kristinewl skriver:

og så gik hele pointen fløjten. jeg synes ærlig talt du prædiker uden selv at følge det du siger!! hele det her indlæg har helt fra start af været møntet på alle dem i din (hvilket jeg jo ikke vidste, du var jo anonym) tråd, der mente, at det var for galt at nogen fik og andre ikke fik. det har ikke været møntet på dig ALENE. men at sige at nejnej det har intet med Annas gave at gøre, den må du alligevel længere ud på landet med!

jeg sidder ikke og sviner dig til, jeg synes det er enormt ærgeligt at du tror at ALT hvad jeg skriver handler om dig

og jeg synes det er mærkeligt at du gerne vil have at folk LÆSER dit indlæg og forstår din mening, når du helt selv skipper det koncept når det gælder andre

jeg kalder ikke DIG 5 år, jeg kalder situationen 5 år!!!

og så husk lige, at når du beder om plads til at føle hvad du føler, så må du da give den tilsvarende tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.