nu holder det altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Tror nu ikke der er nogle der er sure over at være blevet spurgt!?!?

Og hey - SLAP SÅ LIGE AF, TRINE!!!!!

Jeg har ellers blandet mig udenom de her tråde helt med vilje, men lige her vil jeg gerne springe ind og tilslutte mig...

til Trine - og stop så med at skælde ud og smide brænde på bålet... Du er godt nok sur i øjeblikket, og jeg synes ikke det er helt rimeligt at du skælder og smælder konstant....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

oo

Skouboe skriver:

Jeg har ellers blandet mig udenom de her tråde helt med vilje, men lige her vil jeg gerne springe ind og tilslutte mig...

til Trine - og stop så med at skælde ud og smide brænde på bålet... Du er godt nok sur i øjeblikket, og jeg synes ikke det er helt rimeligt at du skælder og smælder konstant....

gør jeg det?

Anmeld

5. april 2011

Skouboe

Tjuhl skriver:

gør jeg det?

Det synes jeg faktisk du gør

Uden at vide det, virker det som om du tager tingene MEGET personligt i øjeblikket... både denne tråd og hele debatten omkring åbent/lukket forum.. er der noget der går dig på?

Anmeld

5. april 2011

oo

Skouboe skriver:

Det synes jeg faktisk du gør

Uden at vide det, virker det som om du tager tingene MEGET personligt i øjeblikket... både denne tråd og hele debatten omkring åbent/lukket forum.. er der noget der går dig på?

det går mig rigtig meget på at det føles som om NS'en er i opløsning. og så kan man måske godt mene, at jeg smider brænde på bålet ved at sige, at nu må folk sgu da liiiiiige, men det er nok bare min facon. Karinas er sikkert bedre i virkeligheden. men jeg hedder jo Trine....

og jeg synes det blir kastet den ene stikpille efter den anden i folks indlæg for tiden

Anmeld

5. april 2011

JustAnotherName

det går mig rigtig meget på at det føles som om NS'en er i opløsning. og så kan man måske godt mene, at jeg smider brænde på bålet ved at sige, at nu må folk sgu da liiiiiige, men det er nok bare min facon. Karinas er sikkert bedre i virkeligheden. men jeg hedder jo Trine....

og jeg synes det blir kastet den ene stikpille efter den anden i folks indlæg for tiden

Jeg har først lige åbnet op og givet mig i kast med hele denne debat.
Og ja, den ER da lidt overrumplende.......Men ikke så meget, hvis man ikke tager den PERSONLIGT, tror jeg

Og det er ihvertfald ikke MIN opfattelse, at NS er i opløsning. Slet ikke!
Men at sige sådan, er jo lidt, at "smide brænde på bålet" - you see, sweety?

Tag ikke tingene så nært. Vi elsker dig!  
Og NS er ikke ændret eller forringet af denne debat!

Og lav så lige en "tæl til 10" fremover, inden du fyrer den forlos

Anmeld

5. april 2011

Vingummien

Tjuhl skriver:

Og du skal forsætte med at være Trine

Anmeld

5. april 2011

oo

JustAnotherName skriver:

Jeg har først lige åbnet op og givet mig i kast med hele denne debat.
Og ja, den ER da lidt overrumplende.......Men ikke så meget, hvis man ikke tager den PERSONLIGT, tror jeg

Og det er ihvertfald ikke MIN opfattelse, at NS er i opløsning. Slet ikke!
Men at sige sådan, er jo lidt, at "smide brænde på bålet" - you see, sweety?

Tag ikke tingene så nært. Vi elsker dig!  
Og NS er ikke ændret eller forringet af denne debat!

Og lav så lige en "tæl til 10" fremover, inden du fyrer den forlos

det er nok også fordi JEG startede den sidst-startede indsamling at jeg føler den er personlig

Anmeld

5. april 2011

oo

Vingummien skriver:

Og du skal forsætte med at være Trine

Anmeld

5. april 2011

Skouboe

Tjuhl skriver:

Problemet - som jeg ser det - er at du skælder meget ud og virker ret nærtagende og det gør en måske anstrengt stemning værre.

Stemningen er klart vores allesammens ansvar, men jeg tror ikke du hjælper ved at skælde ud på den måde....

Anmeld

5. april 2011

oo

Skouboe skriver:

Problemet - som jeg ser det - er at du skælder meget ud og virker ret nærtagende og det gør en måske anstrengt stemning værre.

Stemningen er klart vores allesammens ansvar, men jeg tror ikke du hjælper ved at skælde ud på den måde....

jae....men jeg blir jo altså nok aldrig hende der holder sin kæft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.